PROFIL UŽIVATELE

Wolhard-II

Offline: 16.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Napsal příspěvků: 1x
Body komentářů: 16
ID uživatele: 206687
Registrace: 18.1.2014

Adresa profilu:http://wolhard-ii.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 9 záznamů

11.6.2016 Článek Hezký zážitky a především pohodový cestování .Líbí se mi, že jste nesoutěžili o největší denní sousto kilometrů, ale užívali si.
"Vracíme se do kempu okolo starých hradeb města a sledujeme se zájmem muže na tříkolce (opačný trike) za slušný balík Eur,který má ochrnuté nohy,ale jak sedne za řidítka a nastartuje,stane se z něj jiný člověk – bez všech omezení a se zářivým úsměvem na rtech. "
Tímhle jsi mě ale dostal . Ta tříkolka se jmenuje Can-Am Spyder a opravdu stojí nechutnej balík peněz.
Ovšem ten pohled na jeho majitele, je trochu převrácený. On zůstal tentýž, jen Ty jsi ho (jakmile sedl na motorku) začal vnímat trochu jinak. Mám to stejně jako on, včetně mašiny i téhle zkušenosti (bohužel v opačném gardu).
Tak hodně dalších úspěšných bobřích výprav!
+1 
3.5.2016 Článek Konečně cestopis napsaný hezky česky Ne snad, že by ty ostatní, pokud nejsou napsaný stejně rozmanitě, byly špatný, to určitě ne. Nejsme na literární soutěži a každý píše, jak umí. Jen tohle je takový pohlazení po duši znásilněné smskovým vyjadřováním a všudypřítomnými amerikanismy
Splín, jaký popisuješ, zná asi většina z nás, i když třeba ne v takové míře. Je dobrý cíleně zaměstnat hlavu něčím jiným.
+3 
25.4.2016 Článek Ahoj krajane! Pěkný cestopis Zase a znovu musím obdivovat všechny, kdo si umí vychutnat krásy zemí, které nejsou až tolik exotické. Navíc na Třiapůle, kterou si s takovým nadšením vymazluješ Na lepší mašinu bys určitě měl, ale držíš se Jawy, to je věc hodná obdivu. Je vidět, že nezáleží na tom, jak daleko, jak rychle, ale jak dobře se projedeš. Tak ať se Ti i v budoucnu dobře jezdí.
+1 
22.4.2016 Článek to Tygrik75: Rozchod kol asi ano, ale ten automat není nutnost, abys na tom musel jezdit s řidičákem skupiny B. Namísto toho je ale myslím podmínkou nohou ovládaná brzda. Mám Spydera s manuální převodovkou. ... a naklápění tomu fakt chybí. Kéž by to honda dotáhla do sériové výroby. To by určitě solidně zahýbalo Can Amem, který už léta prodává ty svý polotovary za bratru půl mega ... a to nejmíň.
22.5.2015 Článek Byl jsem trochu na vážkách, jestli číst cestopis ze států. Dost často to bývá spíš takový "masňácký vejletění", ale Tvůj způsob cestování i jeho popisu se mi líbí a dýchl na mně atmosférou "divoké ameriky", jak jsem o ní sníval coby kluk. Moc pěkný, díky.
+2 
27.3.2015 Článek Jste dobrý, klobouk dolů . Taky jsme tou dobou jeli podobnou trasu, takže jsme na sebe teoreticky mohli někde narazit. Hodně štěstí na dalších cestách!
27.3.2015 Článek Taky vozím RST Adventure II a jsem s tímhle kompletem celkem spokojenej. Výhrady mám snad jen ke kombinaci vložené membrány spolu se sepnutými kalhotami a bundou. Membránu totiž potom musím srolovat nad ten spojovací zip, až někam nad ledviny. Škoda, že to nemají vyřešeno líp, jen mně teď nenapadá jak . Taky mám trochu oškubanou vnitřní síťovinu bundy od sucháče na membráně. Ten se ni vždycky přilepí, třeba po sundání bundy nebo pokud jedu s rozepnutou membránou. Ale to jsou jen drobný detaily. Komlet mi připadá docela těžký, ale nemám srovnání, takže je to možná úplně normální váha. Jinak slouží dobře, nebál bych se ho doporučit. Jezdil jsem v něm při teplotách 30°C a výše i okolo 0°C a žádný problém.
+2 
13.3.2015 Článek Tak tohle je to pravé cestování. Výborně a čtivě napsáno, v reálu to bylo určitě ještě mnohonásobně lepší. Díky za cestopis a hodně šťastných kilometrů.
20.8.2014 Článek Vidím, že bych asi měl na svým Spyderovi jezdit jen v noci, aby mně pravověrní motorkáři neukamenovali. Naštěstí jsem se s žádnou nevraživostí na cestách nikdy nesetkal, spíš naopak. Mým důvodem proč jezdím na tomhle "nesmyslu" je, že jsem na vozíku. A myslím si, že většina vás kritiků, by se po např. roce stráveném na káře s velkou radostí svezla na čemkoli, co by vám umělo přiblížit pocity na motorce. Píšu "přiblížit", protože je pravda, že Spyder postrádá dokonalý motorkářský zážitek. Neumí se naklápět, je široký atd. atd. Ale věřte mi, že tyhle nedostatky vás moc netrápí a jste šťastní jak blecha, že jste zase v sedle a opírá se do vás vítr. Jistě bych si dovedl představit něco dokonalejšího, jako třeba Yamaha Tesseract nebo Brudeli 654L. Kdyby ale měly zpátečku, kdyby měly aretaci polohy, kdyby, kdyby... Třeba časem něco podobnýho, se všema nezbytnostma pro vozíčkáře bude existovat.

Ale zpátky ke Spyderovi. V článku se píše, že: "pro konstruktéry tak muselo být dost těžké vymýšlet nějaká vylepšení." No, nemuselo, protože Spyder byl a možná i přes tu modernizaci stále je, takový hodně drahý polotovar, pro kutila jak stvořený. Stačí si trochu počíst na Spyder-fórech nebo na něm najet pár tisíc kilometrů. Těch mušek a much je tam nepočítaně. Tak třeba umístění předních tlumičů (nevhodný úhel), servisní intervaly(mot. olej 5000km!!), slabý stabilizátor, vibrace řemenu, odstupňování převodovky, nedostatečná ochrana řemene ve spodní části a tím pádem jeho časté přetržení, když mezi řemen a ozub. kolo vletí kámen, olej v airboxu, špatně umístěné chladiče a nedořešený odvod horkého vzduchu atd. ... To je jen pár věcí, které mně teď napadly, některé chyby jsou u nového modelu odstraněné, některé přetrvávají. A to ještě nezmiňuju úpravy, které je nutné udělat, aby na Spyderovi mohl vozíčkář trochu normálně jezdit (což ale většinu z vás pochopitelně netrápí a nezajímá).

Tím chci jen říct, že při té cenovce, by opravdu měl být Spyder technicky "dotaženější". Motorka by za ty peníze byla snad pozlacená. Jak ale zaznělo v jednom reklamním sloganu: "Když ji miluješ, není co řešit." Někdo na novýho Spydera chechtáky má, někdo koupí starší kus, ale myslím, že všichni to dělají proto, že milují jízdu na motorce a motorky samotné. Lhostejno, kolik mají kol.

Tak ať vám to dobře a dlouho jezdí.
+7 

TOPlist