PROFIL UŽIVATELE

zzpol

Offline: Včera v 15:44 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 64
Město: Rakovník II
Lokalita: Rakovník Stře...
Body komentářů: 212
ID uživatele: 188445
Registrace: 16.6.2013

Adresa profilu:http://zzpol.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 239 záznamů

13.10.2020 Článek Pánové, tady to se fakt povedlo … jde o to zapálit pro věc mladý kluky, co na to teprve polezou… neuvidí už Faltu, Baboráka, Velkýho v plný palbě... u mě to začalo Brdatkama v Berouně 69 v obou směrech… uřvaný dvoulaufy… dřevorubec Hlous, teprve 17letý Churavka… ůžasná doba, pro mě motorka byla úplně všechno… až kolem Vás proletí cestou k řece něco černýho, tak si vzpomeňte
12.10.2020 Článek Cítím z videa, že Vás To vzalo za srdíčko …a stali se z Vás na chvíli malí kluci, a to jsou ty emoce, po kterých se Vám bude po letech stýskat stále častěji … i já to vidím stejně… BURGR mj.jezdíte po jedné z mých oblíbených cest k řece a zpět… znám podobné emoce, měla je už moje fasovaná ČZ400 v RH Plzeň … Kříše 1978
+1 
14.7.2020 Článek Krásná pohádka. Nemyslím tím ani tak slovo bohatí, ale paní v letech jako seniorku, co přesedne na Costa Brava ze 7m karavanu v plný dardě na 250kg ´CEnduro´ a objede Pyrenejský poloostrov dokola. Doporučuji na nic nečekat a sbalit ihned v plnoletosti první kočku co bude ochotná absolvovat projížďku nočním Římem na skůtru, sundaným ze zadního nárazníku letité Caravely a ve stejným duchu pokračovat s tou samou nebo jinou každým rokem až do důchodu
26.5.2020 Článek Anti-Hooping, Kontrola trakce, ABS... a ve finále to pak o to větší rána je
13.3.2020 Článek Brno 7.3.2020
20.1.2020 Článek Řešil jsem kdysi podobnej problém s videem. Dneska se určitě sežene 10ka originálů vč. GO Pro.
Trochu jsem improvizoval a pro silnici s přednastaveným videem na kompaktu, stačí lehce ON/OFF na jednom tlačítku blízko řidítek
13.1.2020 Článek Při čtení procítěně napsaného cestopisu jsem si oprášil svoje zážitky z velmi krátké návštěvy Ameriky, za což Vám upřímně děkuji, povedlo se . Moje Route 66, kvůli které bych jel do Ameriky podruhé ale vede jinudy… vedla by pravděpodobně po 8 proudých dálnicích v obou směrech mezi závodišti dragsterů, vyschlým jezerem Boneville a festivalem Burning Man v nevadské poušti Black Rock Desert… každý článek z USA ale pomáhá tříbit názor, což je podle mě velmi přínosné. K benzínu bych dodal, že jsem přešel pro H-D na SHELL V-Power Racing 100, po zkušenostech s nárůstem výkonu u 50-ky skútru. A protože nemám jiný, leju ho i do sekačky na trávu , olej 100% syntetiku CASTROL Power1 Racing 10W-50 4T, do dvoutaktu Power1 Racing 2T a nemá to chybu
3.1.2020 Článek V r.2014 jsem si půjčil V-Roada s tím, že to bude ono.. 86kW 285kg. Nebylo, jelo to od 4000 vejš a pocitově moc lehký žízení, jako když držím berana za rohy . Rok na to jsem zkusil Elektru Ultra 103 63kW 413kg, byla to plachetnice co v jednom jela až až. Byla navíc už moc těžká a ve větru bych s tím rozhodně jet nechtěl Rád jsem odjel na svém Twin Camu 96, 52kW 300kg. V Milíně 2016 jsem jel cca.50 km na Ducati Multistrada DVT 116kW 236kg. Ideální kombinace motor + rám, jede to jako z praku, ale na naše silnice je to sebevražda. Osobně mám rád tah od spoda. U nás málokdy jedu víc než 120… co však na Harley Softail miluju je, že jede jako po kolejích a nic jiného už nehledám. Dyna je pravý opak Kdybych byl o 30-40 let mladší, tak jedu FXDR114 určitě zkusit
1.1.2020 Článek Nic si z toho nedělej, máš právo na svůj názor…například kdyby ale byli všichni jako já, tak je Mír na celým světě S motorkami je to tak, že každá se hodí pro jiný účel. Celá redakce ´Motorkáři.cz´ pak odvádí skvělou práci za to, že již po řadu let v českém jazyce informují širokou veřejnost o tom, která by mu asi tak sedla…mají to ale marný, protože dřív nebo později stejně všichni skončí u H a r l e y – D a v i d s o n
1.1.2020 Článek Díky pánové za krásnej Novoroční testík a ještě lepší video k němu. Díky
Cesta k Sázavě nebo kolem Berounky je přesně to k čemu jsou oba jako stvořený.
Nejlépe brzo po ránu, když ještě všichni spí. Z vlastní zkušenosti vím, že na mašiny tohoto typu se zvyká min. 2 roky a i potom je to o hubu…( o druhý zuby jsem přišel ve 13 letech nedobržděním kola za Wartburgem u železničního přejezdu…)

+1 
5.9.2019 Článek S tím strejdou je to naprostá pravda , jenže strejda většinou ví, že na půltunovým haley se do zatáček podřadí a včas zpomaluje motorem, brzdy slouží k jemnému doladění
Na dvou zabržděnejch pogumovanejch dlaních to jinak letí rovně ať se kola točí nebo ne… a může za tim sedět kdo chce...
Jinak hezká věc, přimlouvám se taky za řadičku na patu. Vždycky jsem si říkal jaká je to volovina… ale loni po dvou týdnech v Polsku ( řazení nahoru s nataženýma nohama nebylo nic moc ) se mi sesedli bederní obratle a na 2 týdny doma ochrnula levá noha S pozdravem
23.8.2019 Článek Zdravim, jednou, kdysi v minulosti, jsem měl tu čest ´ velkou jawu ´ mít, nepočítám dětský hračky
jako moped, pařez, devadesátku… šlo ale o abs. jinou dobu kdy se upravovalo kde co…
byl to Calif pro mě odkoupený mým strejdou, dej mu bůh věčnou slávu, za 1.500 jako vyřazenou od VB
v r.1976. Po kompletní repasi na americký zvedlý výfuky, porovnání kanálů, filtr bez tlumiče, vzadu ´ široká ´18 v předu 19… v roce 1978 šla z baráku za 8.500, abych měl na kompletě rezavýho 9 let v soli jetýho Fiata 500 za 15.000 ( přes TUZEX 45.000 Kčs) . V roce 1977 jsem na ní ještě stihl udělat papíry. Kroutilo se to, nebrzdilo to, jelo to 120…
Všem co si podobnou věc dneska, cca. po 40 letech , za svých 150.000 CZK pořídí, by měl MNV ( Místní národní výbor) dle svého bydliště, ihned při koupi věnovat medaili za udržování kulturního dědictví a to si na ní nemusím ani sednout S pozdravem

+2 
26.4.2019 Článek Le Mans prototypů i motorek je kultovní záležitost se vším všudy. Má nesrovnatelné zázemí pro aktéry i diváky s celým zbytkem světa. Diváci si umí každoroční mimořádnou podívanou dobře užít . Nafotit to tak aby se podařilo zachytit rozměry akce vč.detailů je velmi obtížně a dá to dost práce. Každý pokus je proto vítán, za mě díky moc
+1 
8.4.2019 Článek V r.2016 jsem si taky chtěl zkusit po různých H-D motorech nový motor DVT za 30.000Kč na vratnou kauci u Milína. V Diavelu nebyl, dokázal jsem se s ním ale rychle skamarádit. V kombinaci 250 kg motorka + mých 120kg a zrychlení na 200m z 80 na 160 v páru vteřinách bych ale dnes s Diavelem DVT na našich nevyzpytatelných silnicích a řidičích nejspíš nebyl mezi živými
17.12.2018 Článek Dávám za pravdu TrýzniteliDémonů Svezl jsem se v Hradci před pár lety na podobný věci a bylo to velký zklamání ve smyslu k čemu by se mi to hodilo. Pocitově hodně podobný svezení na starý krosový číze, akorát se to nezvedalo. Proti 883 už to i zrychlovalo ale jelo to spíš ve vyšších otáčkách, kdy už přicházely vibrace. Hodně ouzká banda nebyla oprou pro kolena
+1 

TOPlist