Komentáře
Nalezeno 676 záznamů
7.3.2022 | Článek | Ale notak hoši, neperte se |
7.3.2022 | Článek | Vtip je v tom, že (jak už tady od mnohých padlo) co není povinné dnes, může být zítra. Například jak zmiňuju o pář řádků níže - ve služebních autech máme takových ''zlepšvadel'' spoustu a jsou to věci, které jsou povinné a auto už bez nich objednat nelze (namátkou bych zmínil asistent proti nárazu, start stop motoru, asistent jízdy v pruzích a ošklivý dotykový displej, přes který se ovládá naprosto všechno a nelze to tedy dělat po hmatu, jak jsem byl zvyklý u analogových čudlíků). Jak vidno, tak nové nemusí se vždy rovnat lepší. Nevadí mi, že to existuje a MŮŽU si to pořídit. Mi vadí, že si to pořídit MUSÍM. |
4.3.2022 | Článek | Trochu odbočím. Ve služebních oktavkach mame ten slavny asistent proti narazu, ktery na me pravidelne bliká a řve i v situacich, kdy je do narazu daleko. A od doby, kdy jsem zjistil, ze Ti to umí i samo skocit na brzdy, kdyz to vyhodnotí, že je to třeba, to okamžitě vypínám jako první věc. Tyhle hovadiny nepotřebuju a hlavně nechci. +5 |
2.3.2022 | Článek | Legendární kladivo. Kdysi jsem našel webovky od nějakého borce (akorát si už nepamatuju, jestli to byl švýcar, němec nebo holanďan), co na starém XT 600 objel snad celou afriku a nalítal přes 200 000 km (jasně - co cca 50 000 km výbrus, ale i tak). Bohužel už ty stránky neumím najít. |
22.2.2022 | Článek | Ze současné motocyklové produkce jedna z mála motorek, kterou bych opravdu chtěl mít. +1 |
22.2.2022 | Článek | Honzus75: Když představili tehda fungl novou moto guzzi stelvio byli jsme s tím v alpách, zateklo do toho, budíky si dělaly co chtěly, blinkry nešely vypnout ani s vytaženým klíčkem... tohle chceš od adventure motorky A ikdyž to fungovalo jak mělo, tak budíky ukazovaly spotřebu asi o 2l nižší než byl reál atd. To jsou poznatky ze života. Italskou elektriku fakt ne. |
22.2.2022 | Článek | rsjawkar: taky mám rád dvoutakty, ale existují na světě i jiné motorky, které mám taky rád. Ty máš hodně vyhraněné názory (nic proti tomu) - pak se ale nerozčiluj, že od některých semtam chytneš mínus. |
21.2.2022 | Článek | Ivan: To musely být časy! |
21.2.2022 | Článek | S těma sériovkama na Dakaru bych to neviděl tak horké. Špice nikdy neměla sériovky, co si budem. Ten Dakarský Big jak na něm jezdil třeba Rahier byl proti sérii úplně jinde. A Africa? To co jezdilo Dakar bylo NXR 750 - a to je úplně jiná motorka. Chápu, co chceš asi říct - z orientačního závodu, kde šlo o navigaci a spolehlivost se stala formule 1 na písku. |
21.2.2022 | Článek | i v šíleném maxovi |
14.2.2022 | Článek | To byly časy! +1 |
9.2.2022 | Článek | Já teda s tím článkem nevím. Nejde přece jen o CO2. Co další dopady dané výrobou a likvidací? Jsou tam zmíněny, ale pouze okrajově. A to nemluvím o faktu, že podle mého názoru je ekologičtější provozovat jedno auto (motorku) 20 let, než co 3 roky kupovat nové (byť to nové nesporně čmoudí méně). Dále bych v rámci tohohle ekologického kroužku rád zmínil lokální topeniště, na které taky podle mě není metr. Sice můžeš na souseda, který produkuje černý dým, zavolat kontrolu, ale praxe ukázala, že to ve většině případu nic nevyřeší. Na vesnici v zimních měsící stačí, aby jeden z deseti obyvatel zatopil nějakým svinstvem (a mohou to být jen uhelné kaly) a už je to venku málem na plynovou masku. Tohle bych rád viděl vyřešené mnohem raději, než nějaké spalovací motory... |
8.2.2022 | Článek | Čest jeho památce! Lidi by neměli umírat mladí +2 |
7.2.2022 | Článek | Hoši soudit se kvuli banu na M.CZ??? Jestli jsme už tak daleko, že o tomhle byť jen diskutujem, tak se ta apokalypsa už fakt nezadržitelně blíží... |
6.2.2022 | Článek | Krásný to stroj z doby, kdy byl svět ještě v pořádku +4 |