Komentáře
Nalezeno 24 záznamů
5.6.2011 | Článek | Na jednom záběru bylo vidět jak Terolovi pomohl do trávy loktem to moc čisté nebylo... |
30.5.2011 | Článek | super článek hned bych vyrazil... |
21.5.2011 | Článek | zdá se mi to nebo v článku jsou chyby nejdřív Ducati místo BMW a o kousek níž to stejně jen je psáno Yamha a má být BMW |
18.5.2011 | Článek | Super čtení |
14.5.2011 | Článek | Tady jako hlavní chybu vydím dvojí pravidla. Pokud by bylo možné si koupit motor od jakéhokoli týmu pak by bylo všechno v pořádku. Zatím to vypadá tak, že stejně s CRT motorkou nebude šance na bednu a tím to celé postrádá smysl. V téhle podobě to rozhodně ke zlevnění šampionátu nepovede. MotoGP je pro mě víc výkladní skříň špičkové techniky než závodění, ale v rámci víkendu je i závod Moto2 a příští rok Moto3, které mají co nabídnout na dráze i když jsou technicky relativně nezajímavé. |
9.5.2011 | Článek | Nejde všechny házet do jednoho pytle, ale situace je asi taková, že míst kde se dá legálně myslím tím hlavně oficiální tratě na motokros, pořád ubývá a otevřít novou trať je prakticky nemožné. Hodně lidí proto nemá chuť jet 50 nebo 100 km na trénink a jde radši do lesa nebo an polní cesty. Tahle skupinka se většinou v lese řídí zdravým rozumem tak i když lesní ježdění moc neuznávám tak v rozumné míře je tolerovatelné. Horší je ale druhá skupina, která kazí jméno ostatním a o kterou se jedná hlavně. Většina lidí v ní má IQ dlabané tykve sedí na motorce/čtyřkolce obráceně a je jim úplně jedno kudy jedou a jaké to bude mít následky. Stejně tak je nechá naprosto chladnými blízká trať protože se svojí neschopností by ji zvládnuli tak stěží objet a to by nebyli ti správní machři... Ideální, řešení by bylo víc prostorů kde jezdit jak Mx a tak hlavně enduro, protože chápu, že každému se do motokrosu nechce. Pokud by bylo kde legálně jezdit tak nemám nic proti tomu tvrdě postihovat ježdění mimo povolené prostory. Vzhledem k tomu, že není kde jezdit tak by se mělo začít vymezením území kde je ježdění povolené a teprve potom vymýšlet postihy a kampaně, ne opačně jak je to vidět. Jediný kdo to odnese jsou provozovatelé tratí, protože na ty může každý... |
29.4.2011 | Článek | dobře Karel |
25.4.2011 | Článek | neví někdo důvod proč nestartoval v první jízdě? |
29.1.2011 | Článek | ariba: To bych jednoznačně netvrdil. Označení SOHC používá v autech třeba Honda i u řadových motorů. |
21.1.2011 | Článek | Klikovka s lresazenymi cepy u motoru do V vypada asi takhle http://www.gnttype.org/techarea/pictureguides/cranks/Rolledfillet.GIF proto ta snizena pevnost u motoru do V jsou vzdycky 2 ojnice na spolecnem cepu. Proto se presazeni resi timhle zpusobem. |
20.1.2011 | Článek | frag: O tom ze konfigurace 3 na ducati prakticky udelat nejde jsem psal ja. V zasade existuji 2zpusoby jak to resit, bud klikovy mechanismus s vedlejsi ojnici, ten ale v principu ma zasadni problem s vyvazeni ve vysokych otackach, proto se v modernich motorech krome HD nepouziva, nebo mit klikovy hridel s presazenymi cepy, coz zase prinasi pomerne zasadni problem s pevnosti, ktery jde resit jen pomoci velmi silnych cepu, coz znamena tezsi klikovku a to rozhodne neni cil konstrukteru. |
19.1.2011 | Článek | Sice sériová R1, ale myslím si že video docela dobře ukazuje princip http://www.youtube.com/watch?v=0Y8DcrGWF_M |
19.1.2011 | Článek | Wenca: Kdyby jsi měl nerovnoměrné uspořádání kliky tak budeš mít dost velkiké problémy s vyvážením, takže to co je uvedené v článku má svoji logiku. Jak je to ve skutečnosti by mě dost zajímalo, ale nedokázal jsem to nikde najít. |
19.1.2011 | Článek | To je jednoduchy, u standard firing pattern ve chvi,li kdy zapaluje 1.valec a dochazi v nem k expanzi tak ve cctvrtem skoncil vyfuk a probiha nasavani cesrtve smesi. Rozdil proti big-bangu je jen v casovani zapalovani a ve vackach, klika je stejna. Jeste si dovolim poznamku k usporadani u Ducati, big-bang u ni sice funguje jako dvouvalec, ale vidlicovy, takze poradi zazehu a jejich rozestupy budou jine nez na obrazku 2, protoze je ovlivnuje jeste uhel mezi valci, ktery je 90stupnu. Udelat konfiguraci 3 na vidlicovem motoru prakticky nejde. Teoreticky to mozne je ale je to zbytecne. |
7.11.2010 | Článek | Obrovska gratulace |