PROFIL UŽIVATELE

Michal-#5

Offline: Včera v 09:58 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Bystré
Lokalita: Svitavy Pardu...
Pomohl: 9x
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 1215x
ID uživatele: 18629
Registrace: 2.2.2008
ICQ:378468248

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/michal-#5 (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 24 záznamů

5.6.2011 Článek Na jednom záběru bylo vidět jak Terolovi pomohl do trávy loktem to moc čisté nebylo...
30.5.2011 Článek super článek hned bych vyrazil...
21.5.2011 Článek zdá se mi to nebo v článku jsou chyby
nejdřív Ducati místo BMW
a o kousek níž to stejně jen je psáno Yamha a má být BMW
18.5.2011 Článek Super čtení
14.5.2011 Článek Tady jako hlavní chybu vydím dvojí pravidla. Pokud by bylo možné si koupit motor od jakéhokoli týmu pak by bylo všechno v pořádku. Zatím to vypadá tak, že stejně s CRT motorkou nebude šance na bednu a tím to celé postrádá smysl. V téhle podobě to rozhodně ke zlevnění šampionátu nepovede.
MotoGP je pro mě víc výkladní skříň špičkové techniky než závodění, ale v rámci víkendu je i závod Moto2 a příští rok Moto3, které mají co nabídnout na dráze i když jsou technicky relativně nezajímavé.
9.5.2011 Článek Nejde všechny házet do jednoho pytle, ale situace je asi taková, že míst kde se dá legálně myslím tím hlavně oficiální tratě na motokros, pořád ubývá a otevřít novou trať je prakticky nemožné. Hodně lidí proto nemá chuť jet 50 nebo 100 km na trénink a jde radši do lesa nebo an polní cesty. Tahle skupinka se většinou v lese řídí zdravým rozumem tak i když lesní ježdění moc neuznávám tak v rozumné míře je tolerovatelné.
Horší je ale druhá skupina, která kazí jméno ostatním a o kterou se jedná hlavně. Většina lidí v ní má IQ dlabané tykve sedí na motorce/čtyřkolce obráceně a je jim úplně jedno kudy jedou a jaké to bude mít následky. Stejně tak je nechá naprosto chladnými blízká trať protože se svojí neschopností by ji zvládnuli tak stěží objet a to by nebyli ti správní machři...
Ideální, řešení by bylo víc prostorů kde jezdit jak Mx a tak hlavně enduro, protože chápu, že každému se do motokrosu nechce. Pokud by bylo kde legálně jezdit tak nemám nic proti tomu tvrdě postihovat ježdění mimo povolené prostory. Vzhledem k tomu, že není kde jezdit tak by se mělo začít vymezením území kde je ježdění povolené a teprve potom vymýšlet postihy a kampaně, ne opačně jak je to vidět.
Jediný kdo to odnese jsou provozovatelé tratí, protože na ty může každý...
29.4.2011 Článek dobře Karel
25.4.2011 Článek neví někdo důvod proč nestartoval v první jízdě?
29.1.2011 Článek ariba: To bych jednoznačně netvrdil. Označení SOHC používá v autech třeba Honda i u řadových motorů.
21.1.2011 Článek Klikovka s lresazenymi cepy u motoru do V vypada asi takhle http://www.gnttype.org/techarea/pictureguides/cranks/Rolledfillet.GIF proto ta snizena pevnost u motoru do V jsou vzdycky 2 ojnice na spolecnem cepu. Proto se presazeni resi timhle zpusobem.
20.1.2011 Článek frag: O tom ze konfigurace 3 na ducati prakticky udelat nejde jsem psal ja. V zasade existuji 2zpusoby jak to resit, bud klikovy mechanismus s vedlejsi ojnici, ten ale v principu ma zasadni problem s vyvazeni ve vysokych otackach, proto se v modernich motorech krome HD nepouziva, nebo mit klikovy hridel s presazenymi cepy, coz zase prinasi pomerne zasadni problem s pevnosti, ktery jde resit jen pomoci velmi silnych cepu, coz znamena tezsi klikovku a to rozhodne neni cil konstrukteru.
19.1.2011 Článek Sice sériová R1, ale myslím si že video docela dobře ukazuje princip http://www.youtube.com/watch?v=0Y8DcrGWF_M
19.1.2011 Článek Wenca: Kdyby jsi měl nerovnoměrné uspořádání kliky tak budeš mít dost velkiké problémy s vyvážením, takže to co je uvedené v článku má svoji logiku. Jak je to ve skutečnosti by mě dost zajímalo, ale nedokázal jsem to nikde najít.
19.1.2011 Článek To je jednoduchy, u standard firing pattern ve chvi,li kdy zapaluje 1.valec a dochazi v nem k expanzi tak ve cctvrtem skoncil vyfuk a probiha nasavani cesrtve smesi.
Rozdil proti big-bangu je jen v casovani zapalovani a ve vackach, klika je stejna.
Jeste si dovolim poznamku k usporadani u Ducati, big-bang u ni sice funguje jako dvouvalec, ale vidlicovy, takze poradi zazehu a jejich rozestupy budou jine nez na obrazku 2, protoze je ovlivnuje jeste uhel mezi valci, ktery je 90stupnu. Udelat konfiguraci 3 na vidlicovem motoru prakticky nejde. Teoreticky to mozne je ale je to zbytecne.
7.11.2010 Článek Obrovska gratulace
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist