renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

JwKS_Pavel

Offline: 23.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Osek
Lokalita: Teplice Ústecký
Pomohl: 34x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 314x
Body komentářů: 53 / 3
ID uživatele: 184678
Registrace: 26.4.2013

Adresa profilu:http://jwks_pavel.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 60 záznamů

1.12.2023 Článek Četl jsem aktuálně (Benzín už nevoní...) a mohu jen doporučit. Styl jeho vyprávění nemá chybu
Tímto mu přeji pevné zdraví.
+1 
2.8.2023 Článek Mám, používám a chválím
+1 
14.7.2021 Článek Bohužel, ETBE nebo biolíh, Verva není řešení. Po roční odstávce mi i s Vervou vyrostly v karburátorech (Mikuni) zelený sračky. Je to furt dokola. Některým strojům je u zadele i dva roky starej benál, jiný přes timu zarostou. Když jsou přes zimu na suchu, tak pro změnu seschnou OR kroužky a při prvním startu tečnou... Je otázkou, zda je Verva stále tou Vervou jako dřív?
23.2.2021 Článek Konečně něco zajímavýho v rybníku SUV. A dokonce bez zobáku...
+2 
11.11.2019 Článek Parádní věc, chalani, poklona až po boty!
20.2.2019 Článek Dobrá práce, Michale - na kokoty ser, je to tvoje kůže, se kterou jdeš na trh a on se vždycky najde někdo, kdo si z pohodlí obejváku myslí, že by to udělal líp než ty. Ve skutečnosti si je dobře vědom toho, že dokáže leda tak hovno, proto jen zpoza rohu ubližuje. A ty mu děláš radost, když to vůbec řešíš. Máš v sedle přece jinou práci, než se trápit blbečkama. Vhůru dolů, vybral sis nelehkej začátek, tak ať ti to vrčí!
Sucháč
+4 
2.6.2017 Článek Všechno už tu bylo...











Přesto zůstává poměr cena/výkon u kombinace gzumy a vzduchu bez konkurence. A chvíli to tak ještě zůstane, bohudík.
18.3.2017 Článek KevinS34: Super a záslužná práce, děkuju. Když budete opravovat, Big nikdy neměl valivé uložení vačky, jen kluzný, a SACS chlazení kromě ostřiku pístu funguje hlavně na myšlence chlazení hlavy olejem zvrchu - čerpadlo zelévá prostor mezi spalovákem a ventilovým víkem velkým kvantem oleje z chladiče, který pak stéká šachtou zpátky do karteru a odvádí teplo z okolí ventilů. To jsou jen detaily, chápu, že s tím je spousta práce. Jezdím biga od roku 1995 a měnit nehodlám.
Heki: není třeba ukecávat muzeum V Německu je firma, která staví repliky DR Zety, majitel na jedné takové jezdí dodnes různý rellíčka. Nabízejí i dílčí úpravy.
+1 
4.3.2017 Článek Kolegové, díky už z domova. Knížka bude v září a přespříští týden tady na MCZ onlajn pokec, myslím, že od pondělka 13/3.

Ahoj, Sucháč
13.9.2016 Článek Ahoj kolegové, zkusím k jednotlivým bodům a co nejstručněji podat vám vysvětlení.
- Předně k rybám. Klid ryby nejsou fuč, ryby ještě nepřipluly (podrobnosti na FB jawakolemsveta), musíme počkat. Timing ok, úmysly taky, ale když v tom řetězci úkonů, kterých je třeba, narazíte na jednoho pitomce, je stejně všecko jinak. Namísto těch krásných krabiček mi prostě od jedné firmy přišly úplně jiné - tvarem, materiálem i rozměrem, takže jedním slovem k hovnu. Vše bude včas na webu i na tom FB.
- Ostatní dvě věci (samolepka a klíčenka) k Dingo story tam jsou (www.jawakolemsveta.cz) společně s tím starším. Australský trička budou asi až po návratu.
- Zrcátko je jedno, protože víc jich netřeba. nalevo je proto, že při testovacích 3500 km tady v CZ by mi na druhé straně bylo trochu na nic, až se bude Dingo v AUS z bedny skládat dokupy, namontuje se na správnou stranu.
- Koncovky laufů jsou nějakej tureckej tuzing, ale účel, za jakým je nějaký ten Serkan sestrojil, plněj - kapky oleje zůstanou na cestě, nikoli na na vaší prdeli :D
- Potužník jel Nullarbor v roce 74 na ČZ 250/471. Je společně s Elstnerem hlavním viníkem mého mentálního postižení...

Díky za všecky projevy podpory. Cesta kolem dokola je jenom jedna, ale nudit se nebudete. Sucháč.
18.6.2015 Článek Seikos: mýlíš se - všecko, co jsi zmínil v seriálu několika článků na dané téma už jasně zaznělo, včetně argumentů úspory hmotnosti, těžiště, radosti z tuningu jako takového, komplexnosti sání-motor-výfuk, svazování konstruktérů normami atd, tad. Naopak tam nikde nezaznělo, co uvádíš - mažte řetěz a to stačí. Takže máš buď reálný problém chápat psaný text a jeho obsah anebo jsi ho nečetl, ač se k němu kriticky vyjadřuješ. Která z možností je lepší?
+1 -1
18.6.2015 Článek Seikos: odborníci tomu říkají "snížená schopnost chápání psaného textu". Všechno, co tu taháš z klobouku, totiž v článcích jasně zaznělo, Dušane. Urážením kolegů-motorkářů ovčím stádem centimetry nedoženeš.
+2 -1
28.4.2015 Článek CR500: to se právě zásadně pleteš. Když zaklapneš třeba ve 14 000 1/min nebo v 5000 1/min, furt je při zavřené klapce zatížení 0%. Otáčky o zatížení nevypovídají vůbec nic - jedině otevření plynu. S podtlakem máš recht, ale právě při zaklapnuté klapce je podtlak nejvyšší, tudíž si v oponentuře protiřečíš.
15.4.2015 Článek Kamarádi drazí, nejsem tu od toho, abych vás přesvědčoval. Každý svýho štěstí mašínfírou, že. Znám osobně motor (F800GS), který se tažením (pravda, asi 1500 km) na ložiskách převodovky totálně vysypal, protože ani valivá ložiska nevydrží všechno. Berte to jen jako dobře míněnou radu, ostatní se opravdu na každém z nás...
15.4.2015 Článek Prochi20: ano, tak je to u špajzek,kde se kola brodí, ale u velkých 4T, kde konstruktéři bojují o každý cm stavebního rozměru, jsou převodovky vysoko na to, aby se mohly v něčem brodit a ostřik od kliky jim nestačí. Proto je drtivá většina současných (už od 80.let) převodovek 4T motocyklových motorů se společnou olejovou náplní mazáno tlakem od čerpadla motoru. Takže, když ten nejde (moto se například táhne), točí se celá převodovka, ale jede nasucho, olej se k ní nemá jak dostat.
+1 
Předchozí
1 2 3 4
Následující

TOPlist