renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

-Pitbull-

Offline: 1.6.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Obchodník
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Teplice
Lokalita: Teplice Ústecký
Napsal příspěvků: 5x
Body komentářů: 2
ID uživatele: 178185
Registrace: 11.1.2013

Adresa profilu:http://-pitbull-.motorkari.cz (Sdílet)


BOBBSTER by PitBuilt

První Evo Sportster s KICKstarterem v ČR/SR

[b]Motocykl v Old School stylu, s tvrdým rámem a Springrovkou,…přesto se sportovními ambicemi[/b] Po mé první přestavbě „Scarabeus“ z Intrudera a velmi umírněných úpravách RoadKinga nastal, po dlouhé době, čas na další performance by Pitbull, tedy „PitBuilt“, na další Custom, na další velkou hračku pro velkého kluka.[img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/27/299006_pic0140.jpg[/img] Pro zálibu v rychlé jízdě a značku H-D nešlo zvolit jiný motor, než „eskový“ čtyřsvíčkový XL1200 S Sport Sportster, který byl koupen v přepravkách, do posledního šroubku kompletně rozebraný, se spoustou dalších dílů motocyklu, ze kterých se nakonec nepoužilo téměř nic. Klika byla repasována, válce vybroušené, v krabičkách nové písty a kroužky. Motor byl nastříkán v barvách, které se táhnou celým projektem – černá a zlatá, odborně složen, opatřen karburátorem Keihin CV s otevřeným sáním Bob ,dvojitými cívkami RevTech, jednoduchým zapalováním s odstředivkou, výfuky Thunderheader 2-1 ([i]kterými se osazují většinou motory k "závodění"[/i]) a především [b]Kick starterem, který je první m a zatím jediným, na Evo Sportsteru, v Čechách a patrně v celé východní Evropě![/b] [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/27/298995_pic0169.jpg[/img] Pro ještě výraznější retro look, který už motoru dává nakopávačka, je většina hlav šroubů mosazných, Motor byl vsazen do ručně vyrobeného pevného rámu se světlou výškou méně než 2,5 palce (6cm), přibyla černě lakovaná, o 4 palce (10cm) zkrácená Springer vidlice s upravenými duralovými sportovními řidítky a dva lité, šestnáctipalcové ráfky, obuté do bělobokých pneumatik s retro vzorkem, z nichž tu zadní částečně kryje malý blatník, brzděné třemi kotouči s dvoupístkovými brzdiči a spřažené s převodovkou řetězem ( namísto originálního řemene), který napíná napínák umístěný na boku rámu. Na horní rámovou trubku se usadila malá 2,1 gal. (8 l) nádrž Peanut (Sportster 1955), opatřená „vodoznakem“ informujícím o rychle se měnící hladině paliva, za ní kůží potažené sedlo na 4,5 palcových (11cm) pružinách, pod kterým je ,z tlakové nádoby hasícího přístroje vyrobená, olejová nádrž s mosazí opletenými hadice a olejový teploměr a tlakoměr. Pro delší cesty je motocykl vybaven koženou, ručně šitou, brašnou, jež pojme to nejdůležitější i na víkendovou [i](a pro spartánsky založené i na týdenní)[/i] cestu, a na protilehlé straně, s přihlédnutím k maloobjemové palivové nádrži, ještě náhradním kanystrem o objemu 2 litrů, který pro rezervní zásobu oleje používal Wehrmacht a na tomto stroji slouží pro zvýšení dojezdové vzdálenosti při hledání nejbližší pumpy. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/27/298997_pic0162.jpg[/img][img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/27/298996_pic0161.jpg[/img]O osvětlení se stará přední 6,5 palcová (16,5cm) lampa H-D z let 1936-1948 s žlutou optikou, jako parkovačka je použita lampička z předválečného bicyklu, a zadní světlo, na levém boku motocyklu, z Fordu model A, z let 1928-1931, které je na společném držáku s registrační značkou, který orgánům pomáhá s identifikací hříšníka, ke kterému je řemínkem přimontována povinná výbava v podobě lékárničky (u které nesmí projít expirace sterilních obvazů i přesto, že Vás na kurzu první pomoci učí použít rukávu košile), povinná popelářská vesta a náhradní žárovky…. Navzdory liteře zákona není motocykl osazen blinkery a tak se změna směru jízdy oznamuje rukou, a absentuje i tachometr, který by beztak jen informoval o neustálém porušování předepsané maximální rychlosti. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/27/299001_pic0167.jpg[/img] [b]Nic víc na motocyklu nehledejte…. Je stavěn s láskou k historii, jednoduchosti a rychlosti, ve stylu staré školy s přidanou hodnotou se prostě lišit…[/b] [i]Designer a producent: -Pitbull- Pavel Vorlíček Mechanik: Míra Datel[/i] [i][img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/27/299003_pic0137.jpg[/img][/i] [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/27/299002_pic0133.jpg[/img] [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/27/299004_pic0146.jpg[/img] [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/27/299005_pic0148.jpg[/img] [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/27/299007_pic0150.jpg[/img][b][color=#ff0000]                                                                                 [/color][/b][color=#ff0000] [url=http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=100928&act=fotogalerie&scr=181.81817787737896]více foto ZDE[/url][/color]

Jak se Vám líbil tento článek?

Hodnocení (2x):

Motorky: Harley Davidson Custom

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

TOPlist