Komentáře
Nalezeno 3 záznamů
18.9.2018 | Článek | Mě se to líbí (a je fuk, co to je). Přes dnešní údajnou módu retra a údajnou módu cafe-racerů těch klasických motorek zas tak moc neni. Hotový kafáč za "levné" peníze vlastně dělá jen Enfield. S přimhouřenýma očima Guzzi. Triumph, i když je hezkej, je finančně drobet jinde. Japonci vlastně už nic nemaj (SR neni). Ducati řadu Classic dávno nedělá. - Takže vlastně zbývá jen číňan, ať už si říká jak chce... - Ostatně - ty starý klasický motorky byly právě obsah 350 - 500 (750 max) a dnes se nám to zdá málo... -1 |
1.8.2014 | Článek | Brezde: - To v pístu je sací ventil (obvykle podtlakový). Motor sál směs přes kliku podobně jako dvoutakt. Mazání bylo v té době většinou ztrátové (přikapáváním oleje do skříně). Ono to částečně souviselo i s tehdejšími karburátory, které nefungovaly ani tak na principu rozprášení směsi, jako na jejím odpařování... |
5.12.2012 | Článek | To pádlo tam neni pro srandu. Oni vědí co dělají: http://dneprstein.kovarina.com/skladiste/ural_ve_vode.jpg |