Komentáře
Nalezeno 8 záznamů
10.8.2023 | Článek | Když nejsi mužem ani ženou, ale nulou vyváženou - kup si baterkovou motorku. To není elektrická motorka, ale baterková. Baterie v opravdové motorce s benzínovým motorem vydrží 3 - 8 let. Podobně to vidím v tom stroji na baterky s elektromotorem. +1 -1 |
21.3.2020 | Článek | Není nad zvuk vysokootáčkového čtyřválce. Už jsem myslel, že nic takového nevyrobí. Když miluješ KAWASAKI není co řešit................. +1 |
9.4.2018 | Článek | MM s nárazem počítá a také ho perfektě koriguje, hůře je na tom postižený, který není schopen protiopatření, protože nezná čas,sílu a směr nárazu. V r.2015, když ho 46 schválně zavřel, aby se uklidnil (což bylo proti pravidlům a proto přišel o 10 titul) MM silně akceleroval a narazil do 46 zvenku a pád způsobilo zatažení přední brzdy ne náraz nebo vymyšlené skopnutí. Dnes už si myslím, že za tu brzdu zatáhl sám, aby spadl, kontakt brzdy MM s 46 přes chránič nebyl možný. Na každou s... se vaří voda a občas pod kotlem uhasne oheň, ale karma je sviňa. Nikdo opatrnej závod nevyhrál, ale všeho moc škodí. Dorna a MM je jedna krev, tak uvidíme co se z toho vyklube. Já bych jednal jako 46, ale taktické pro 46 by bylo asi to nekomentovat. Doufám, že se nikomu nic vážného nestane, ale množsvím řízených nárazů riziko narůstá. +4 |
17.10.2015 | Článek | Já jezdím CBR 125R 09 co zůstala stát po dceři(JAWA 350-nemá startér) . Na litru jsem se svezl už před 20 lety je to jen tak na okruh. Chtěl jsem koupit CBR 600F, ale říkám ještě pár let musíš živit děti, ale tohle se mi líbí - se žlutou vestou a žlutou helmou by se na tom dalo snad i přežít. Viděl jsem kdysi GPZ 500 co dá každej litr(prodřená kapota u kliky jak to klopil) říkám mu si magor jednou to neklapne a fakt mu to jednou nevyšlo, ale přežil i motorka přežila. Ta byla opravená dřív než mu sundali sádru. Hlavní je žít, nejlépe jezdit sám, nezáleží na čem jezdíš (říkám manželce každej na svoje triko). |
5.7.2015 | Článek | http://brno.idnes.cz/velka-cena-brna-vip-vstupenky-d24-/brno-prilohy.aspx?c=A150702_2174539_brno-zpravy_tr Koukám jako puk, že nic není černobílé (dnes všechny "úspěšné" podniky- fotbal,fabriky,firmy,neziskovky atd. jsou postavené na dotacích). Kdo poctivě maká, tak v dobrém případě: "velká snaha malý zisk". Dnes přílišná slušnost a ohleduplnost= konec podnikání (bez ostrých loktů to nejde) Já loni dal necelých 10 tis. za lístky na VC na Céčko pro rodinu. A vím o gen.řediteli firmy co loni nechal propadnout x VIP vstupenek - je to nezajímá nemají čas a zájem. S VIP lístky nepotkáte nikoho s odřenými hadry na kolenech, loktech nedejbože součástku výstroje (někdy i těla) poznamenanou pádem. Podívejte se na historii. Vždy jsou tu bohatí a otroci. Kdo se má dobře, musí táhnout s vlky nebo dělat chudáka jinak je zlikvidován. I mafie bere určitě menší procenta, než naši politici. Věřím, že ústní dohoda např. s nepřítelem státu Pitrem má větší váhu než jakákoliv dohoda s politikem. Vězte, že motorkáři nikdy nebudou rozhodovat o VC Brno- realita. +1 |
26.6.2015 | Článek | Kdo loni navštívil VC Brno a předtím pár krát NENÍ NA POCHYBÁCH O VÝDĚLEČNOSTI tohoto podniku. Co se dělo loni - ten masakr na Céčku už v sobotu. Příjmy za minimální vstupné x lidi + parkovné + stánky + startovné + reklama atd... MUSÍ převýšit poplatek Dorně 70 mil., pronájen okruhu a zaplacení výběrčích a pořadatelů. Pokud, ale AMD pošle nechutnou sumu na reklamu "někam", pak už chápu, že prodělat se dá na všem když se chce. Loni jsem tam nechal s rodinou docela dost, ale ta atmosféra a potkat osobně Valentina - prostě SUPER. +1 |
29.11.2012 | Článek | Borec. Sám jsem na sněhu v únoru 93 (-8) vezl novou Jawu 350/640 s čerstvým řidičákem z krámu. Letos dceři CBR 125 po tmě v dešti +6 a 80 km a to jsem na moto seděl po 6 letech, byl jsem rád, že jsem to nerozštípal a on jezdí denně-obdivuhodné!!! |
16.3.2013 | Uživatel | V profilu má věk 57. To mu asi nesedí s OP!!! |