Komentáře
Nalezeno 11 záznamů
15.9.2016 | Článek | Chtěl bych vidět výraz technika, kdyby s tím majitel přijel na českou STK. |
9.6.2015 | Článek | Mně se zdá těžká. Kdyby měla o 20kg míň. Stará NX-250 má 133kg. |
10.1.2015 | Článek | Všechny tyhle stavby mi připomínají výtvory módních návrhářů. Navěsit na modelku a ukázat na přehlídkovém molu, na nošení naprosto nepoužitelné. Takové "sochařství" , účelem je obdivovat vystavený exponát, ne jezdit. |
24.11.2013 | Článek | Pod rámem je uchycen akumulátor, elektromotor bude v náboji zadního kola, podél kyvky vedou kabely. +4 |
6.8.2013 | Článek | Co jsou ty dvě hadice se stříbrnýma koncovkama nad výfukem? |
25.7.2013 | Článek | Těžká, žravá, drahá. Nevidím důvod, proč si nekoupit rovnou pětistovku. +2 |
1.3.2012 | Článek | Kdyby to bylo nižší než WR a širší sedlo, více univerzální motorka, pak by se mi moc líbila. |
20.4.2011 | Článek | "..finální montáž údajně probíhá v České republice." Vybalení z bedny, namontování předniho kola a zapojení aku? Jinak se mi to líbí, dovedl vbych si to představit na krátké vzdálenosti do práce, kdy se benzin nestačí ani ohřát. |
21.3.2011 | Článek | Jen nechápu, proč Honda nedělá 25O jako byla v NX. Vodou chlazená , 4 ventily, vyvažovací hřídel, 6 kvaltů a 19kW. Asi byl ten motor výrobně drahý nebo by nesplňoval dnešní emise. Teď ho kopírují Číňani viz enduro Shineray X2-K10. |
16.7.2010 | Článek | Ten motor bude dobrý, teda pokud to správně obšlehli. V Hondě NX-250 už máká 20 let. |
12.4.2010 | Článek | Já bych to určitě v tričku netestoval. |