renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Figi25

Offline: 16.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 35
Město: Ostrava-Jih
Lokalita: Ostrava Morav...
Poděkoval: 5x
Pomohl: 6x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 66x
Body komentářů: 59 / 98
ID uživatele: 169712
Registrace: 1.8.2012

Adresa profilu:http://figi25.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 367 záznamů

18.12.2019 Článek Rád bych Vám záviděl jako vždycky, když testujete nějaký zajímavý bike, ale teď nebudu. Třetí neděli chodím na E-pit v Ostravě, kde máme velký motokárový okruh. Můžu všem doporučit. Velká zábava, první koleno, první pád a mnoho zážitku.

Každý uvidí jak doopravdy je na tom jezdecky. Správný pohled do zatáčky, práce s plynem a dobré vysednutí z E-pitu je základ pro správné projetí zatáčkou. Když se na to naučíš na tom, tak pak všude. Můj názor. Není to tak jednoduché jak to vypadá. Díky za to, že dneska takové věcí jsou a můžeme své dovednosti zlepšovat, a pak je uplatnit na velké motorce. Hodně chyb se ztrácí na velké motorce, tady je uvidíš hned!! Existuje pasivní bezpečnost a pak aktivní, a tohle mezi ně rozhodně patří.

Nechci dělat reklamu, ale tohle je opravdu věc, která pomůže každému motorkáři, aby své jezdecké schopnosti dostal na další level, a začal si užívat jízdu na motorce.
+2 
2.12.2019 Deník To musel být teda zážitek
+1 
29.11.2019 Deník To bude na jaře jízda
20.11.2019 Článek Máte někdo už zkušenosti z airbagovou vestou? Zvažuji, jen nevím, kterou. Libí se mi ta Dainese.
20.11.2019 Článek Ten druhý odstavec. To jsi napsal moc pěkně. Svata pravda.
19.11.2019 Článek Tak Karel zůstává Soupisku na rok 2020 zrovna dali Motohouse na FB.
-1
24.7.2019 Článek Já si nemůžu pomoc, ale mě se to líbí. Samozřejmě neřeším cenu ani spolehlivost. Pokud bych na to prachy měl, tak to ani nebudu řešit. Koupím si to jen proto, že to nikdo nebude mít, vypadá to hezky a ještě to má brutální zátah. Nemluvě o tom, že sice každý nadává když je něco nového, ale jak jsou vidět na ulici tak si to každý fotí a radí by si povídali s majitelem. Můj odhad je takový, že jak to bude příští rok k dispozici na Demo Tour, že to bude plně obsazené během par chvil a všichni budou přikyvovat jak to jede dobře, ale že je škoda, že je to drahé. A náhodou ten zvuk ve vyšších rychlostech zní celkem fajn. Připomíná mi to jak ze scifi filmu, a ty mám rád
+1 
27.3.2019 Článek Xavy: Já bych byl opatrný co tady tvrdíš. Ono se může stát, že o to bude tak velký zájem, že za půl roku to bude dražší. Srovnání MT07. Cena na začátku a teď.
+4 -1
15.1.2019 Článek Super článek Tohle se příjemně četlo
5.1.2019 Článek Podle mne to má smysl a bude to jen pro Mv dobře. Elektrická Cagiva je jen chytrý tah a myšlení na budoucnost. Jednou bohužel nejspíš budou jen elektrické auta i motorky, a kdo bude mít zkušenosti má velkou šanci, že neskončí. Uvažujte, proč asi budou letos jezdit E-moto nebo už jezdí elektrické formule. Jen to příprava na to všechno a zbíraní zkušenosti. Přeji jim je to do dobré, protože prodávají krásné motorky.
3.12.2018 Článek MT09 je luxusní, ale musí mít minimálně laďak, jinak je to tiché až nudné, takže kdybych měl brát akrapovič, jak v testu, tak dám dalších 31 tisíc. Plus, nesouhlasím, že pro spolujezdce je to v pohodě. Patří vůbec mezi nejhorší, na které jsem jel, takže jedině, co by možná pomohlo, je original komfortní sedlo za 7500 kč, ale i tak to není na 100% jistota. Další věc je plexi, které tam prostě musí být a to stoji tak 2500kč takže jsem na cca 280 000,- Kč. To je prostě moc, a to nepočítám ten tlumič řízení. Ducati je fajn, ale ne za ty peníze za které se prodává. Tu jsem sice neřídil, ale nevěřím, že by byla o tolik lepší něž konkurence, to bych šel raději do Ktm Duke 790. poslední Shiver 900, za nejmenší peníze, a nepotřebuješ ani laďak, protože zní i tak nejlépe, je to kus motorky, takže víš za co si to utratil, plus se nejvíc hodí se spolujezdcem, řízení je zábavné a nutí tě řadit, a to víc tě potom baví. Podvozek dle mého funguje dobře je sportovnější a k tomu máš pancéřové hadice v základu, včetně plně nastavitelného podvozku. Sice motor není tak agresivní jako MT09, ale ručím, že je dost zábavný, že člověk nebude litovat, že nešel do MT09. Když ještě vezmu, že bys musel udělat další investice do MT09, aby to bylo řekněme to pravé, u Shivera nic takového nemusíš. To je můj názor.
+2 -1
3.11.2018 Článek Jsem se zamiloval škoda, že ta levnější verze může být jen v té černé.
8.10.2018 Článek Pěkně napsáný test, video si nechám na večer. Já jako majitel Suzuki, musím zmínit, že jsem po zkušenosti GSX S 1000 trochu podceňoval S 750, takže jsem se na jízdu nijak nevzrušoval, o to větší překvapení mi bylo, když mě ta motorka bavila. S tím řazením musím souhlasit, čisté, přesné tak jak to má byt. Na rozdíl od Z900, kdy řazení bylo dost divné a dokonce mi poprvé v živote padl falešný neutrál. Dále k Suzuki, i když byla bez laďáku, tak jak překročila pásmo 6000 tisíc.oč. to byl zvouček. Ten charakter GSX - R byl prostě cítit
4.10.2018 Článek Já si nemůžu pomoc, ale mě se líbí. Je to úplně něco jiného než co trh nabízí.
+1 
1.10.2018 Článek Měl jsem možnost řídit před dvěma lety normální sv, a to mě moc nenadchlo, ale letos jsem zkusil Xko, a hrozně mě to překvapilo, jak zábavná ta motorka je. Ty změny nejsou jen na parádu, ale opravdu se sni cítíš, jak na zavodní motorce typu cafe race. Ten dvouválec je krásně točivý a baví tě přidávat plyn pokaždé, kdy jen to půjde. K tomu v serií krásny zvouček dvouválce do V. Ano jsou par detailu, které nejsou úplně top, ale za ty prachy. Dat tam laďák, zrcátka do konce řidítek, a hned by to bylo lepší. Konkurenci moc nevidím. Husqvarna drahá, a ještě méně praktická. Royal Enfield sice pěkný, ale už moc malinky a ne moc výkony. A co se týká spolehlivosti tak SV vede na plné čáře. Doporučuji se projet.
+2 

TOPlist