PROFIL UŽIVATELE

bazin.

Offline: Dnes v 08:27 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 11
Město: Lanškroun-Vnitřní Město
Lokalita: Ústí nad Orli...
Pomohl: 9x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 117x
Body komentářů: -3
ID uživatele: 165237
Registrace: 1.6.2012

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/bazin. (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 21 záznamů

16.4.2024 Článek Pan testař zjevně neumí počítat! Proč mluví o úspoře 4kg když motorka je o 7kg těžší. Dle údajů ze zdejšího katalogu měla V85TT v roce 2020 202kg, 2024 209kg. Kdeže je ta úspora hmotností?

Verze s liťákama měla mít 17" přední kolo.
Užší nádrž, 16L by stačilo.
O 2/3 nižší řidítka, tyhle stávající jsou jako ze "skládačky Sobi 20".
Display jako má Trident 660, ke kulatým světlům by seděl lépe než tenhle tablet.
Výkon 70kw.
Suchá hmotnost 190kg.

Potom by měl ten silniční facelift smysl, takhle je to pořád jen navoněná tlustá Berta.
+1 -2
12.4.2024 Článek Tak ještě jednou. 175kg je údaj ze stránek výrobce. Žádná předpokládaná cosi kdesi.
17,5x0,75(měrná hmotnost benzínu)=13,125kg
3x0,86(měrná hmotnost 10W-40)=2,58kg
1,54L chladící kapaliny bez přepočtu 1,5kg
Sečteno 192.205kgkg
Plus baterka? Nikde jsem nevyčetl jestli je, nebo není, započítána v suché hmotnosi. Předpokládám že není.
9.4.2024 Článek Upřímě? 150tis.Kč bych za čínu nikdy nedal, ani za novou. A to jsem v roce 1999 dal za 3roky ojetého japonce 160tis.Kč
9.4.2024 Článek Mig_35> 125tka je 1v 2T, má do terénu poskládanou převodovku a o 1metrák nižší hmotnost. Motor točíš ukrutně, ale jedeš krokem bez spojkování.
Tohle také točíš ukrutně abys tu 2x těžší hmotu rozpohyboval a v terénu pálíš spojku protože jednička je silničně rychlá.
9.4.2024 Článek Simier> Asi jo, já ve videu slyšel jak říká "je to gumový" "nebrzdí to". Pusť si to ještě jednou!
9.4.2024 Článek michal96> Bohužel, pár desítek lidí se najde co uvěří reklamě a motorku koupí. Stejně jako to bylo s novou kývačkou a pérákem. Po roce-dvou se bude nabízet s 20tis slevou aby se zbavily toho co jim zůstalo ležet na skladech. Jakmile vyleze Royal Enfield s vezí Scram 450 zařízne to tuhle moto úplně.
S pohotovostní hmotností 197kg je o cca 15kg těžší než Yamaha XT660R/X a Honda FMX650. Jednoválce které jedou podstatně lépe a na pohyb kolem komína jsou výrazně lepší.
Na cestování jsou tu o cca 10kg těžší ale výrazně výkonější Aprilia Tuareg 660 a Honda XL750 Transalp.
Je to zkrátka universál který je naprd jak na pohyb kolem komína tak i na cestování. Z každého kousek, jako celek nanic. A váha to jen dorazila.
9.4.2024 Článek journeyman-cz> 185kg je samozřejmě kec, stačí si jen vyhledat pravdivé informace které neprošli překladem do češtiny.
Suchá hmotnost je 175kg. Benzín 17,5kg, olej 3kg, chladící kapalina 1,5kg. Sečteno pohotovostní 197kg.
A to nám v tom ještě lítá váha baterky, protože nevíme jestli je nebo není započítána v suché hmotnosti.
8.4.2024 Článek Tohle spráská Jawa 634 r.v. 1980 s 6V kladívkovým zapalováním i kLE 500 r.v. 1991. Ne proto že je to čína, ale proto že 4T dvouválce pod 500ccm prostě nejedou.
Motor se musí neustále držet ve vysokých otáčkách a i tak houby táhne. Na silnici je to utrpení a vzít ten točák do terénu je sebevražda.
Tahle kubatura přišla v roce 1968 s modelem Honda CB350 k0. V sedmdesátkách už zvětšenou na 400ccm to vyraběli všichni a v osmdesátkách jako neperspektivní opustily. Jen v Japonsku pro jejich vnitřní trh se 400ccm udržely déle tvůli nějakému jejich zákonému omezení.
BMW vyrábělo v r. 1936 jednoválcovou R4, dvouválce od 500ccm, Zundapp to samé. Celá Anglie dvouválce pod 500ccm nevyráběla. Vsadím se že do 100km/hod. tomu ujede i nový jednoválec Himalayan 450.
-5
22.1.2022 Článek ŠÉF Classic Legends v národním motocyklovém muzeu nasával zřejmě něco tekutého než zmiňovanou atmosféru expozice BSA.
Ten radiátor co je vepředu není vůbec dobře zakomponován ani když si motorku prohlížíte na fotografii, natož pak detailně naživo.
Přední blatník připlácnutý na pneu a vzpěry přichycené dovnitř. Jednak je to husné pro oko, ale hlavně je to nefunkční. S tím nemůžete sjet z asfaltu ani na šotolinku, natož dojet někam k chatě nebo na ryby.
Zadní světlo není na blatníku za sedadlem jako to mají všechny "clasic" i ostatní normální motorky, ale kdesi dole za blatníkem a bude uraženo při první manipulaci v showroomu, natož pak v normálním provozu.
Kola 17" a 18" je taky pěkně nesmyslná kombinace. Buďto 17" 19" nebo 18" 21". A nakonec roura se světlostí minimálně 2" co vede od hlavy ke tlumiči jen umocňuje tenhle Indiánský pokus o "retro" parazitující na slavném Anglickém jménu.
+4 -2
1.2.2020 Článek Pravdepodobne me tu budete kamenovat, ale je to HNUS. Technicky i esteticky.
Puvodni Cechyje byla z hlediska konstrukce uz tenkrat slepa ulicka. Nikam to nevedlo, zadny ze stovky vyrobcu (ano, tolik jich v predvalecnem Ceskoslovensku tehda bylo) tuto konstrukci neprijal, nenapodobil, neokopiroval..... A jen kvuli tomu ze byla tak jina si ziskala u sberatelu takovy ohlas.
K cemu je takova motorka dnes??? Jen retro-slint, jako vzdor dnesni dobe ktera v podobe euro norem donutila vsechny vyrobce pouzivat elekroniku i pri husteni pneumatik.
Vzdyt i k projizdce nekde po place v JZD je tenhle retro strojecek, v tomhle provedeni, nepouzitelny. Kdo bude pri jizde neustale davat pozor na vsechny ty odkryte rotujici a pohybujici se casti jestli se mu tam neco nenamotalo, nespadlo, atd.... A vzit do normalniho provozu??? Kdo z Vas co to tak obdivujete by na tom jel z bodu A do bodu B.
Pan konstrukter si pro sebe postavil motorku tak jako si spousta z nas v 15-ti letech postavila svoji tereni Cizu ci Kejvu. Jen s tim rozdilem ze on do toho vrazil trosku vic financi.
Na veteranske doklady to nepostavi, a homologuji mu to mozna tak v Indii, kdyz to od nej nejaky zluty vyrbce koupi.
+2 -3
25.10.2018 Článek Před 46-ti letama to šlo. Rok 1972 Honda SL350
2V, vzducháč, el. startér, 25koní, 25Nm, 139kg

Před 46-ti letama to šlo. Rok 1972 Honda SL350 2V, vzducháč, el. startér, 25koní, 25Nm, 139kg
Uplynulo 1/2 století vývoje a máme tu co... Nový krám který by tahle babička v enduro cestování pojezdila s prstem v nose.
25.10.2018 Článek Jo, jo 15L nádrž toho moc nenacestuje, to je tak na 1/2 denni výlet kolem komína a deluxe to vystihl.
Je zajímavé že to jinde jde, Triumph dělá trošku odlišnou koncepci svých moto a přece dokáže na stejném motoru a rámu udělat 2-3 odlišné stroje. Bonneville T120 mají na silnici, změnily kola na 21" 17", jiný tvar blatníků, výfuk vrchem, delší zdvihy tlumíčů a je tu ůplně jiná motorka na stejném základu. A to si ještě můžete vybrat XC a XE verzi.
Na cestování "jakože-enduro" mají Tigera (na jiném motoru) a i ten má lauf po endurácku nahoře.
Z téhle T700 vylezl bohužel takový Praso-Pes. Doufali jsme v lehkou 2V hadimršku a poslali nám silniční oplastovanou nánu tvářící se jako enduro, která zvládne dojet na jedno nakrmení jen kousek za humna maximálně po polní cestě.
25.10.2018 Článek Proč to nešlo jako tady u včera představeného XE. Skoro 2x větší objem a:

Chladč pěkně schovaný
Expanzka nikde netrčí
Výfuky nahoře - a být tam centrál místo těch dvou klacků na pérování stáhly by je ještě blíž k sedlu.
Světlo mezi šavlema otáčené zároveň s řídítky - žádná šílenost s kapotovaným lešením spojeným s nádrží do jednoho nepohyblivého celku.
Nic nevyčuhuje, nic není na ráně co by se při zalehnutí mohlo poškodit.
V téhle koncepci měla být T700 postavena - lehký, neoplácaný dvouválec, pokračovatel jejich XT660Z. Né se snažit udělat japonskou verzi KTM Advenure
24.10.2018 Článek Ocituji Frankieho
"Pohádky skončily a teď přijde realita. Ale naděje na konečně ideální enduro střední třídy si moc nedělám" a doplním.
Svody vedené pod motorem, koncovka výfuku nízko jako na silniční moto, copak tohle je enduro? To se nemohli podívat to na starou XT660Z? Jeden autobus už mají (XT1200Z) tohle je to samé jen s menším motorem. 1/4metru dlouhá spojnice řadičky s převodovkou je na enduru opravdový "dar" za který se zapíchne první přejetý klacek. Expanzku očekávám taky někde na ráně, nejlépe pěkně před kolenem vedle nádrže.
Čím více se s hovnem malujete, tím víc smrdí. A tady se kluci Japonší malovali 2roky.
+1 
17.10.2018 Článek "Den otevřených dveří" chápu jak prezentování toho co dělám širší veřejnosti, aby se mohla podívat kde to dělám, s čím to dělám, atd...
Nadepsat článek "Přijďte se projet" a nenapsat do něj že je to placená akce je hóóódně nestandartní. Bral bych zálohu pro případné poníčení motorky, ale dát téměř 8tis. za to že se budu někde v houfu x-desítek jezdců tlačit o zapůjčení motorky na 15-ti minutovou jízdu, tak tomu já říkám řádný vejvar
+1 -1
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist