Komentáře
Nalezeno 5 záznamů
10.1.2015 | Článek | Klobouk dolů před Zdenkem. Myslím si ale, že chyba stroje to nebyla. Nejspíš to byla chyba mechanika, který stroj pro Dakar připravoval. Jak už bylo jinde psáno, ta motorka už Dakar minimalně jednou jela a každý kdo jen trochu jezdí enduro ví, jak může enduro vypadat po 10 000km v extrémních podmínkách. A navíc už tu asi všichni zapomněli na tu dobu, když před dvoumy lety Paulo Goncales s Joanem Barredou proháněli na stejných strojích Te 449 tovární KTM a jiné... A ještě loni team Speedbrein dojel s dvouma Huskama v TOP 20... Každý má svůj názor, ale tentokrát musel pochybit Zdenkův Team. |
11.10.2012 | Článek | Jen tak dál |
3.10.2012 | Článek | Já myslím, že to nádrž doženou spotřebou. Obě se mi moc líbí |
30.4.2012 | Článek | tojo, ale v jednu chvíly jsem si neměl kolem trati kam stopnout kolik tam bylo lidí. Byla to hodně vydařená akce a těším se na další. |
12.2.2012 | Článek | Jen pro upřesnění: základní verze má předky nenastavitelné, zadek se dá nastavit přes pružinu. Osobně bych šel a připlatil bych si těch 40tis. za NUDA R která má plně nastavitelný zadní tlumič ohlins, plně nastavitelný předky sachs s vysokým zdvihem který budou na naše silnice bomba, třmeny brembo m4 co jedou v MS a tvrdší sedlo pro spotovní jízdu. Cena v komponentech na erku je asi 140 tis. tak to se viplatí. Co je bomba je servisní interval a to je 10000km při kterém se mění olej a kontrolují ventily. Znám kluka co má na bmw 800 nalítáno už 73000km, tak si myslím, že to bude držák. Čekám jak se oteplí abych se mohl svest, ale asi se v létě budu NUDIT |