Komentáře
Nalezeno 255 záznamů
3.10.2017 | Článek | Proč by to neměli financovat? Víc kvalitněji napsaných cestopisů = větší čtivost = větší sledovanost = větší uplatnění reklam. Celkové zvýšení kvality celého serveru. |
3.10.2017 | Článek | Jarda (112) napsal Dnes v 11:33 ..jazykový korektor hrubých chyb.. to není špatný nápad. Pokud redakce dokáže najít nějaké finance na takového člověka (asi to ani nebude nic extra zatěžujícího), tak by to bylo fajn. Případně by se mohla vytvořit i skupina "dobrovolných" korektorů hrubých chyb v cestopisech, kteří by se tomu věnovali. Podle času, podle chuti. Věřím, že by se klidně 10 lidí našlo, co by sem tam něco přečetli a poopravili. Vždyť kolik těch cestopisů je? Dejme tomu, že 10 měsíčně. Takže na 1 korektora vychází 1 cestopis měsíčně. To bych klidně zvládnul, tu trochu času bych si našel. Méně pravopisně zdatným autorům by to pomohlo k obstojné prezentaci třeba hezkých a poučných zážitků. |
28.9.2017 | Článek | Příště nějaké lepší fotící zařízení. |
22.9.2017 | Článek | Tyhle kroky zpět v kariéře nechápu. To bych se raději tlačil někam na superbike. |
21.9.2017 | Článek | deluxa (56) napsal Včera v 19:08 ... s otvorenou prlbou.. zrejme este nedali poriadny drzkopad ... a ked pojdete k zemi ... tak mate 90% garanciu ze to schyta bradova, predna cast prilby... Můžu potvrdit. Dva ne moc velké pády. První - zlomená klička - skončil jsem vleže na břiše - obličejem na asfaltě. Druhý - kutálení po asfaltě, spousta odřenin (bez motovýbavy, jen přilba a rukavice) - skončil jsem zase obličejem na asfaltě. V obou případech, mít takhle otevřenou přilbu, bych měl pořádně dodrbaný ksicht. Přilba byla odřená všude, v oblasti brady taky dost. Ať si to každý rozhodne sám, jestli chce mít rozedřenou držku, bradu, čelist... Já nechci. +1 |
1.9.2017 | Článek | Kurňa, že si raději nešel zaběhat. Případný titul je v ... A příští rok...bude zase o rok starší. |
29.8.2017 | Článek | Pěkně se to četlo. A to mi tahle motorka nic neříká. |
23.8.2017 | Článek | Taková pěkná antireklama. Za takový zmaštěný článek od té firmy nikdy nic. +1 |
22.8.2017 | Článek | To Targus Dnes v 08:56 To PILS: Jak se správně předjíždí kolona motorek? Kolona motorek je prostě banda motorek, co překáží. Už tak od 4 a více motorek. Nejčastěji, bez urážky, jsou to v drtivé většině čopráci. Nebo podobní víkendoví kochači. Tempo 75km/h, když se zadaří i víc, třeba 80. Roztažení po cestě přes celý pruh. Mezery mezi sebou ani malé, aby se dali předjet najednou. Ale ani velké, aby se dalo zařadit do mezery. V drtivé většině nejsou schopni mezery udržovat na stejné vzdálenosti. Dva jedou cikcak, další s mezerou uprostřed, další dva přímo vedle sebe. Na motorce se předjet nějak dají. Plechovkou je to problém - motor slabý, je to široké a dlouhé. Takže plechovkou dojedu, posečkám chvíli. Když to trochu jde, tak předjíždím. Když to stihnu, tak dobrý. Když nestihnu, tak prostě dám pravý a zařazuju se mezi ně. Pomalu, ohleduplně, ale důrazně se tam nacpu. Prostě si nějakou mezeru vynutím. I za cenu toho, že jedu třeba vedle kochače. On u krajnice, já trochu vystrčený na střed. Když mne na moto dojede plechovka, je rychlejší a evidentně chce dopředu, tak nenajíždím na střed nějak ho blokovat. Ale uhnu, předjetí mu dovolím a nechám ho jet. +3 |
21.8.2017 | Článek | Poučení pro všechny. Magorů je všude dost. Lepší je jít jim z cesty. Jak takové potkám, tak se klidím z dosahu. Agresorům a závodníkům v autech nechám místo a hlavně je nechám odjet. Kolikrát na mne ti "borci" v autech i opakovaně čekali, aby ten závod vyprovokovali. Stačí chvilku počkat, stejně se zaseknou v nějaké koloně a já je pak "na motor" dám i s kolonou. |
7.8.2017 | Článek | ...Motorka se při některých výjezdech ze zatáček pěkně zavlnila až z toho šel strach v te rychlosti... Taky to mohlo být tím, že když mu moto kvůli prasklému výfuku jela motoricky hůř, tak na výjezdech zkoušel dřív a víc gazovat. Aby na rovince neztrácel tolik. Což je těžký úkol, bo ostatní taky jedou co to jde. |
28.7.2017 | Článek | Mně se nelíbí, že vlastně skořepina je celá vejpůl a nedrží jako celek. V podstatě je to prasklá přilba, kde je pant nahoře a po stranách šroub. Jinak to po obvodě skořepiny nedrží v kuse. Leda by to bylo celé mohutnější - o dost těžší. +2 |
20.7.2017 | Článek | Už hledáme p...y asi... Honda uvádí 64 kW. http://www.honda.cz/motorcycles/range/super-sport/cbr650f/specifications.html Takže 84 HP proti 98 HP. Co stála FZ6 nevím, tady píšou, že byla První cena 214550,-. To je podobné. I když byla jiná kupní síla. Jasný krouťák je níž, to jo. FZ6 má zase max. otáčky o 1000 dál. A tam taky o dost víc výkonu. Ale je mi to jedno. Já si to nekupuju. Za mně je to prostě slabé, na to jak se to tváří. A taky na to nemám. |
20.7.2017 | Článek | Honda CBR 650F 2017 62,6 kW = 83,95 HP Y. FZ6N 72 kW = 98 HP To srovnání je bídné. Fakt to vypadá blbě, takový výkon. |
20.7.2017 | Článek | SuperSic58 Však taky nikdo nemluví o extra "ostré" šestce sportu. Vždyť to mají být trochu sportovnější nakedy s kapotáží. Já to můžu srovnávat jen s bývalou FZ6N. Ta měla 98 koní. Jako podobné nakedy 600. Tak proč by tahle Honda 650 neměla mít těch 100 koní taky. A ne ušmudlaných 84 koní. Jinak že dvouvál táhne jinak, to není nic neznámého. Skoro jako diesel - velká síla odspoda, brzo zdechne. VFR 800 stojí o cca 100 000 víc, ne? Tak mi to nějak nesedí celé. |