PROFIL UŽIVATELE

VladaM

Offline: Včera v 21:35 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Rožnov pod Radhoštěm
Lokalita: Vsetín Zlínský
Poděkoval: 44x
Pomohl: 88x
Založil témat: 49x
Napsal příspěvků: 2444x
Body komentářů: 136 / 43
ID uživatele: 155491
Registrace: 16.1.2012

Adresa profilu:http://vladam.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 242 záznamů

20.7.2017 Článek Honda CBR 650F 2017
62,6 kW = 83,95 HP

Y. FZ6N
72 kW = 98 HP

To srovnání je bídné. Fakt to vypadá blbě, takový výkon.
20.7.2017 Článek SuperSic58
Však taky nikdo nemluví o extra "ostré" šestce sportu.
Vždyť to mají být trochu sportovnější nakedy s kapotáží.

Já to můžu srovnávat jen s bývalou FZ6N.
Ta měla 98 koní.
Jako podobné nakedy 600.

Tak proč by tahle Honda 650 neměla mít těch 100 koní taky.
A ne ušmudlaných 84 koní.

Jinak že dvouvál táhne jinak, to není nic neznámého.
Skoro jako diesel - velká síla odspoda, brzo zdechne.

VFR 800 stojí o cca 100 000 víc, ne?

Tak mi to nějak nesedí celé.
19.7.2017 Článek SuperSic58
Tak ono je to jasné, proč se pláče nad nízkým výkonem.
Vidíš motorku, co fakt vypadá jako sportovní, případně sportovně - cestovní.
Je to 650, v případě Hondy čtyřvál.
Kolik bys myslel, že by taková moto měla mít koní?
Já bych to odhadnul stejně, jako většina ostatních.
Ano, sportovnější naked s kapotáží, šestka - měla by mít 100 koní!
18.7.2017 Článek Rozhovor na pumpě:
X: Zdar, mám novou motorku.
Y: No nekecej, ty máš sporta?
X: Jo!
Y: Jak to jezdí?
X: Fakt super, jak nové!
Y: To je co za objem?
X: 650
Y: To už je slušné! Kolik to má koní?
X: 84 koní ( 67 koní).
Y: Hmm...
X: ...
Y: Dáš si alespoň kafe?
X: Tak jo.
1.6.2017 Článek A kde mladý kluk zarobí 130 tácků? Takovou brigádu chci taky...

Dnes je už dost tatínků, kteří to prostě koupí.
Ti ostatní musí jít do sekce Bazar.
+1 
29.5.2017 Článek Dobrý celkem, nemám s tím problém.
Není to špička mezi cestopisy, ale dá se to.
+1 -2
15.5.2017 Článek Kolik tam bylo zatáček, na té štrece?
5.5.2017 Článek Pitomá reklama na totální kravinu mega předraženou.
24.4.2017 Článek Kdyby do Rossiho Zarco nedrcnul a jeli by dál vedle sebe, tak by ho Rossi za tou pravou stejně vyvezl k okraji trati a v další levé by byl Rossi vepředu.
Prostě trochu optimistický pokus od Zarca.
Ale pochvala, že to zkusil.
Rossi to nečekal, že tam někde vlítne a drcne do něj.
Tak to zkušeně raději narovnal a odjel z místa problému.
Méně zkušený pilot by to rval zpátky do tratě a ještě by se Zarcem lehli oba po dalším střetu.
I když vlastně ani to ne.
Protože Zarco taky zkušeně po drcnutí ubral, aby dal případně Valemu prostor a nezbouchli se znovu.
Takže pochvala pro oba.
Trest 0,3 s je v pořádku, to tak odpovídá.
21.4.2017 Článek Já to přeložím:
Ďakujem, tak dúfam že sa Ti na Slovensku bude páčiť.
Mašina bola vyberaná srdcom, tak dúfam, že nesklame.
Zatiaľ robí len radosť, teším sa na novú sezónu.
20.4.2017 Článek Jsem poměrně alergický na informaci, že se má spolujezdec do zatáčky naklánět ve stejném směru ...
Hlavně poté, co jeden spolujezdec v každé zatáčce udělal z ničeho nic prudké zhoupnutí směrem dovnitř.
Pár prvních zatáček nás málem poslal k zemi. Pak jsem si zvykl a vždy počkal, až to svoje hup naklonění směrem do zatáčky udělá zase.
Pak jsem mu to vysvětloval a on že to dělal tak, jak se všude radí.
Že se má spolujezdec naklonit dovnitř.
Od té doby všem říkám, že nemají dělat nic, že mají sedět jak pecky, že si všechno udělám sám.
Takže někam se naklánět není moc dobrá rada.
Spíš udržovat stejný sklon jako jezdec.
+7 -1
13.4.2017 Článek Takže moto na krátky dohled = na krátký doběh.
+1 
13.4.2017 Článek "Parkování zdarma u otevřených tribun..."
V životě jsem na okruhu nebyl.
To přijedu od Severu, podjedu trať a někde u tribuny C zaparkuju moto?
5.4.2017 Článek Zjisti si toho drona.
Dvojice JedemKolem měla ty problémy.
Cituji:
Překonávání Turecké hranice je na delší povídání. Prsty v tom má opět náš kamarád dron. Úspěšnost jeho nalezení celníky je stoprocentní. V Turecku platí momentálně díky bezpečnostní situaci zákaz létání s drony bez příslušného povolení, to samozřejmě nemáme. Ale to se dozvídáme až od úplně posledního člověka na tajemně pojmenovaném oddělení D-3. Je to speciální oddělení pro pašování drog a špionáž, jak je napsáno na ceduli před hangárem. Po asi třech hodinách tedy padá rozhodnutí vrátit se zpět do Bulharska a drona poslat domů. Kdyby tento problém nenastal zde, nastal by určitě jinde na cestě. Poslat drona se daří až druhý den...

Více na: http://www.motorkar...em-evropa-34082.html
22.3.2017 Článek Pro bohaté lidi super nabídka.
My chudší si to musíme zařídit jinak.

TOPlist