Komentáře
Nalezeno 2 záznamů
30.11.2014 | Článek | Znovuzrození Jawy může být jen tehdy co v Jawe pokryjou celosvětový trh motocykly v co nejširším spektru(mladiství>dospělí,offroad,silnice+speciály) a to přinejmenším technikou co je k dnešnímu dni nastolená vedoucími značkami.Dále musí nastolit nižší cenovou politiku nebo stejnou,ale zajistit další návaznosti na provoz,předváděčky,servis,náhradní díly a s tím spojená dostupnost. Začít litrovým retromotocyklem,či co z toho nakonec bude za 300 000Kč je v přeplněném trhu spíše krok zoufalý.V zahraničí Jawu potenciální zákazníci(věk kolem 40+/-),brát nebudou,bude to pro ně nepřekonatelná velká neznámá z neznámé země.Na českém trhu prodáte 100Ks/rok a to jsem optimista,většina půjde k fanouškům spíše do zbírky.Porovnejme to z firmou TM racing,která vznikla od píky v plynule se rozvíjejících prostorech s rodinným pojetím.Dnes jsou špičkou v SM,dělaj luxusní offroadovky a stejně je nikdo nemá v garáži jako Yamahu/KTM/Suzuki/Kawasaki/Hondu,prostě nebudí důvěru.Spíš než s litrem,bych v Jawě začal s každodenním skůtrem pro masy,chytlavou motorkou pro mládež apod.Je to jen můj pohled na věc,tak prosím nekamenovat. +1 |
26.11.2014 | Článek | Velký problém našich prodejců je,že se nemůžete svézt na konkrétním modelu,prostě předváděčky nejsou.Volal jsem na EN 144 a 250_2014 a bez šance 2015 to samé.Hledal jsem kluky co by je měli přez ně a bez šance.EN 300 je plno a tohle opravdu nééééé,Pepek námořník nejsem. |