PROFIL UŽIVATELE

Othello

Offline: 28.11.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Paskov
Lokalita: Frýdek-Místek...
Poděkoval: 1x
Pomohl: 1x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 43x
Body komentářů: 19 / 66
ID uživatele: 151433
Registrace: 11.10.2011

Adresa profilu:http://othello.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 45 záznamů

30.6.2020 Článek Jednou věcí jsem si jistý, motorku s podobnými vynálezy nechci.
Mohl bych napsat X důvodu proč ne, ale vypíchnu jeden. "Díky" takovým iniciativním výrobcům jako je BMW, tohle EU brzy zavede jako normu.
Děkuji, nechci.
+3 
27.12.2019 Článek Tak nějak jsem si všiml, že kydat špínu na JAWU je poslední dobou místním "koloritem". Ono bořit je tak snadné, ale něco vytvořit... Ano pánové, něco vytvořit není vůbec snadné a Fénix, který povstal z popela neměl na růžích ustláno. Mohlo by se zdát, že jsem jeden ze zarytých zastánců značky, ale vůbec ne. Mrkněte se na můj profil, jezdím různé stroje a některé ani neuvádím. Jen mějte prosím pokoru a schovívavost k těm, co se snaží naší národní značku JAWA znovu pozvednout a dostat ji na místo, kde právem patří. Mějte prosím trochu trpělivosti a úcty.
Pěkný nový rok a kolama, vždy dolů.
PM
28.4.2012 Akce Povedená akce Misháku ,díky.
18.11.2018 Článek Tak nevim, nemůžu si pomoct, ale nejkrásnější ze slečinek mi přijde motorka - Africa Twin
+1 
11.11.2018 Článek To genetik: Pokud na motorce hlídáš každý deko(závodní stroj), tak to smysl má, jinak jsou to vyhozený prachy.
Li-ion baterky mají krom nízký váhy, vysokou energetickou hustotu.
Nevýhodou je na použití závislá životnost.
Nemaj rády vyšší teploty, přebíjení, hluboké vybití, vyšší proudové odběry (startovací proud).
Obecně je dobré se o li-ionovku dobře starat, často nabíjet a držet jí na 80-90% kapacity, pak vydrží nejdýl.
+1 
9.11.2018 Článek To Koudy01 , brzdovka absorbuje vzdušnou vlhkost, ta snižuje její bod varu a účinnost, takto degraduje. K tomuto nedochází pokud je uzavřená v prodejním balení. V brzdové soustavě dochází k degradaci např. skrz póry hadic, spoje, těsnění, malé množství vzduchu je ve vyrovnávací nádobce.
Pokud nejezdíš okruhy, tak výměna na podzim neni velký průšvih, ale lepší je jaro.
Jinak k článku, který se opakuje každoročně v tuto dobu.Beru jeho užitečnost pro méně zkušené a platí pro malé km nájezdy, kdy postačí jedna údržba ročně.Ti co jezdí více ví, že je to jinak.U mě se koná údržba v průměru dvakrát ročně u každé motky.O řetězu ani nemluvím, tj permanentní péče.
8.10.2018 Článek S těmi motory u Kawy a Yamahy je to fakt.Tříválec u mě navíc nebudí důvěru.To že fungují, neznamená, že je to "pravé ořechové".
Suza s motory vždy uměla, nebojí se držet pozice a navíc je líbivá.
Díky, za pěkné počtění.
+2 
8.10.2018 Článek Tj pecka, nic není potřeba dodat
3.10.2018 Článek Za mě dobrý, až na řidítka.Tak trochu k pojetí "Katana" nesedí, ale je to řešitelný.
Jinak povedená, neváhal bych ji přidat do garáže.
+1 
22.9.2018 Článek Být vlkem samotářem není špatný,viď?Má to svě výhody, rozhoduješ se sama za sebe a hlavně, ten pocit svobody... .Znám ten pocit, jako vlk samotář jsem letos projel Skandinávii.
Pěkně jsi se s tím popasovala, moc hezký, gratuluju.
22.9.2018 Článek Přidám se k těm , co se jim Xko líbí.Až na několik drobností je pěkná, povedená, ideál pro začátečníky.
Měl jsem možnost se svézt na SV650, což je v základu stejný stroj.Příjemné svezení až na jednu "drobnost"- příliš lehký chod krku řízení.Musel jsem ji proto pevně držet, což na dlouhé trase bude vopruz.
Nicméně s dlouhými trasami se u tohoto stroje asi nepočítá.
1.9.2018 Článek Trochu bych se bál o koule a prdel, když mi zadek sjede na zadní gumu z toho srandovní lízátka, které má bejt sedlo.
+1 
21.8.2018 Článek Luxusní podívaná to byla a pro ty co neměli možnost u toho být, mám malou ochutnávku:
6.7.2018 Článek nErik:
Je vidět, že jsi ještě na opravdu dlouhem tripu nebyl.Tohle neni primárně problem mít,či nemít na bene, ale jak píše pk14,mít jistotu, že dojedeš na další pumpu, nebo zůstat viset v pustině, kde se pomoci nedovolas.
Jinak nemej obavy, mam 4 bajky, levny nebyly a bene do nich vzdy mám
5.7.2018 Článek U cesťáku je spotřeba významný argument.Když pojedeš trasu několik tisíc km, kde bene je za 45,- i více, tak Tě spotřeba bude zajímat, na to vem jed.
Zrovna jsem to prověřil na mým cesťáku.Tři kufry, lodni vak a já(docent)-4,25l a když tahám za plyn 4.6l .
Motorka je to pěkná, pozoruhodná, ale udělat tenhle výkon s kompresorem je mrháním energie a na cesťáku nemluvě.
-1
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist