PROFIL UŽIVATELE

Registrace: 19.9.2011

Adresa profilu:http://pepa1.motorkari.cz (Sdílet)

Nalezeno 42 záznamů

18.10.2015 Článek Prima výlet / dovolená , byl jsem tam 2x, poprvé s kamarádem a podruhé s manželkou, a určitě se tam ještě podívám. Triglav a Vršič jsou super a lidé moc milí. Vy jste si užili hezkou dovču a podělili se o zážitky. Cestopis je napsaný pěkně. dávám za 1.
4.10.2015 Článek Švýcarsko je bez debat jeden z úžasných motorkářských rájů, jeli jsme letos koncem června od jihu na sever po východní části a bylo to úžasné . Prostě země tisíců jezer a horských průsmyků. Vyšlo nám počasí, tak jsme to měli po této stránce veselejší. V kempu v horách jsme dokonce s příplatkem asi 150 kaček měli místo našeho stanu karavan... stejně jsem ráno u přímotopu natahoval kulicha .Přeju plno takových kochacích zážitků co jste viděli nebo ještě uvidíte, jako Bernardino, Flüela, Albula a plno jiných. A hezké počasí. V tvém cestopise díky za popis a to že jsi se podělil o zážitky.
27.9.2015 Článek Paráda, moc hezky jsi to napsal . Je prima, že jste vyrazili na delší cestu a nevšední panoramata. S kamarádem jezdíme pár let, lepší cesty dává na Cruiseru, ale teď jsme se třeba vrátili z Rumunska, kde byl na Jawě 3,5 . Naše přesunová rychlost byla kolem 90... Ale to vůbec nevadí, Výlety přece nejsou o rychlosti. Byli jste blízko Vršiče, tak aspoň máte důvod se tam vrátit. Tak přeju další skvělé zážitky a klikatý zatáčky. Třeba v Dolomitech, okolí Sella-Rondy a Marmolády... a zpátky třeba přes Stelvio
19.8.2015 Článek Máš ode mne pochvalu , vyjeli jste na svou první cestu a ještě jsi se podělil o zážitky a kultivovaně napsal cestopis . dávám pochopitelně 1. GG je prostě nejblíž a nepochybně tam směřují skoro všichni, kdož přejedou hranice. Byl jsem tam mnohokrát a když jedu poblíž, stejně většinou neodolám. Má první cesta vedla také tam (pravda že lístek stál snad pod 20 a ještě tuším předloni platil 24 hodin), letos jsem tam jel s dcerou, jela svou první zahraniční cestu (Sůza GS500). A měla podobné pocity jako ty; a právě kvůli tomu jsme tam jeli!!! Při opakovaných cestách zjistíš, že počasí není na GG vždy krásné a proto je SUPER, že váš první zážitek je plný slunce, krásných zatáček a pocitově jiného svezení . Já to měl také tak. Takže je jasné, že nejdéle za rok jedete další a delší trip.
Když se budeš vracet do těchto končin, dovolím si malý tip, ubytování řeš na místě. Nejlevněji ubytovávají je na každém statku v okolí, a případně jiných "Zimmer frei" je plno. Po svezení na GG (nebo objetí přes Felbertauern) můžeš pokračovat do Dolomit ( dle mého nekrásnější okolí Sella Ronda a Marmolady ) nebo přes Cles a Male na passo Stelvio a třeba St. Moritz, nebo do Slovinska na Triglav / Vršič. je to prostě dobrá křižovatka I v okolí Zell am See je plno atrakcí, které jsem objevoval postupně, Krimmel+Gerlosstrase+Zillertal, přehrady na Kaprunu, lanovka na Kitzsteinhorn... plno dalších. Na motorkářích najdeš inspirace plno. Vypni v navigaci dálnice a jeď. .
Přeju plno šťastných kilometrů a prima zážitků. A zase něco napiš.
18.8.2015 Článek zajímavá místa a palec nahoru za odvahu , sám bych nevyrazil. Byli jsme loni na severu na 2 mašinách, Rumunsko je super. A teď, za 2 týdny, jedeme na jih, z tvé trasy se necháváme inspirovat. Díky a přeju vždy šťastné návraty. Na naší první cestu před lety jsme jeli 3 na 3 mašinách, stalo se že pro kamaráda jsme se po týdnu vraceli do špitálu v Landecku a mašinu vyzvedávali nedaleko. Tak ať vždy dojedeš po svých
22.3.2015 Článek Váš Trip vedl v nádherných scenériích, partička evidentně skvělá a evidentně jste si užili a máte super zážitky. Cestopis je kultivovaně a moc čtivě napsaný, skvělé foto, tlemil jsem se skoro furt ... díky, že jsi se podělil o zážitky i popis tras kterými jste jeli. V červnu jedeme s kamarádem jako každý rok a přemýšlíme kam, ... teď jsem dočetl prima inspiraci . Přeju hodně podobných cest a šťastných kilometrů. Známkuji pochopitelně 1 .
21.12.2014 Článek Napsal jsi to krásně a fotky jsou super. Obdiv máte s Lenkou oba. Já jsem manželku nedostal dál než do Slovinska a na Istrii. Prý už na to nesedne. Zatím jsem sever nedal, zimu nemám rád , ale cestopisy čtu a tenhle mě zase kousek popostrčil...protože jak už tu bylo psáno, Nordcapp by měl každý vidět ... takže díky. Za pěkné čtení máš za 1 a
14.12.2014 Článek Bubiku, udělal jsi mi radost, ... nádherné foto a tvé potvrzení, že silničky vybrané pohledem do mapy jsou hezké a klikaté i v realitě. Jezdíme s kamarádem už řadu let koncem června a v září, tak na týden...co rodina a práce dovolí . A pochopitelně začínáme mít problém s tím "kam jet". Jezdíme na kochačku, pohodu a chceme si to užít. Stejně jako vy. A když někdo popíše kudy jel a řekne že špatná a nebo super cesta... tak pro ostatní ušetřený čas a zklamání nad promarněným dnem. Letošní září bylo o Rumunsku a tak další cestu bych rád dal zase někam do civilizace s lepším asfaltem... pokud máš někde založený popis cesty, budu rád když pošleš, pokud ne..vyzobu to z textu, kde jsem čísla silnic přeskakoval. Každopádně cestopis pěkný a inspirativní. S vlekem jsme dosud nejeli, jen 1x pro pochroumanou motorku a kamaráda ve stejném stavu... ale zkusili jsme letos autovlak. Za prima cestu o kterou jsi se podělil máš a dávám za 1. Hodně šťastných km a nevšední zážitky.
5.10.2014 Článek Triglav jsem projížděl vloni s kamarádem, letos s manželkou. Vím o čem píšeš, je to tam super. napsal jsi to skvěle a nejde dát jinak než 1 . Prima jste si to užili a o zážitky jde v první řadě. Tak hodně podobných cest
17.5.2014 Článek tak musím smeknout, máš ode mě ...za výkon, odvahu... a za hezky napsaný cestopis dávám 1. Plno šťastnejch kilometrů.
27.4.2014 Článek Je fajn, že jsi se s námi o zážitky podělil, hezky jsi to napsal, přidal pěkné foto, loni jsme s kamarádem vyrazili do Slovinska v půlce června, také jen na pár dnů. Celé nám to propršelo s vyjímkou jednoho dne, kdy jsme vyrazili okolo Triglavu...zkoušeli jsme ujet i do Itošky. Tvůj cestopis mě to připomněl a nabudil dojem, že tam snad pořád neprší ... letos tam pojedu znovu... Tak tobě hodně hezkých zážitků a šťastných kilometrů . Jezdím už několik let takovéto výlety ve 2-3 lidech, mě to tak vyhovuje. Protože hned při prvním se kamarád vyvalil na parkovišti a zlomil nohu, sám se už bojím .
19.4.2014 Článek Kluci paráda , cesta to byla bezesporu dobrodružná, náročná a krásná...Cestopis je hezky napsaný a vtáhnul mě do děje, ..pocit jako bych jel s vámi...takže se přiznávám i k té - jak již bylo psáno níže - motorkářské závisti ...sám bych si na tuto cestu asi netroufnul... řada přesunů byla sice rychlá, ale nesdílím některé výtky psané níže, co se týče vlastivědných a sociologických výzkumů a pod. Pokud byste jeli jen kozíma stezkama, byli byste ještě na cestě...No což o to ale málokdo má k dispozici neomezený čas... Důležité je, že vy jste si cestu užili, dojeli v cajku a z cesty si odnesli super zážitky a o ty se s námi podělili. A když vaše pocity z Turecka jsou lepší než zkušenost jiných...máte alespoň hezčí vzpomínky! Za mě dávám 1 a . Hodně štěstí na dalších tripech a nejdéle o dlouhých zimních večerech něco o nich sepište.