Komentáře
Nalezeno 43 záznamů
7.9.2012 | Článek | Tomáši, dlouho jsem se u žádnýho článku takhle nepobavil... ...obzvláště u úvahy nad stíháním/nestíháním výjezdu z boxů nacvičeném z CECků jsem slzel smíchy Jirka +1 |
2.11.2011 | Článek | Koukám, že už Tě Tome berou na testování pro novináře každej rok :) Gratuluju a závidím :) Jsem zvědav na to litrový pokračování, doufám, že letos vyšlo počasí. |
27.10.2011 | Článek | Tak tohle mi teda přijde o hodně ošklivější než originál |
6.5.2011 | Článek | Bači (a ostatní, kdo myslí, že hlučnej vejfuk výrazně pomůže bezpečnosti): Fakt tomu věříte, že uřvanej laďák pomůže bezpečnosti? Já si myslím, že pěkný kulový. Větší kravál je za motorkou než před ní. Když jedu v autě (řekněme 100 km/h) a něco mě dojíždí, tak jsem to snad nikdy neslyšel do chvíle, kdy jsem to neměl vedle sebe. A pak už mi přijde fakt jedno zda to je sériovej nebo vykuchanej vejfuk. Laďáky mě neuráží, ale prostě bych si být váma nenamlouval, že to bůhvíjak pomáhá bezpečnosti. |
6.5.2011 | Článek | WTF? Jak souvisí hlučnost s počtem smrtelných nehod? Krásnej mindfuck |
13.10.2010 | Článek | Tý jo, tak to je super, že ses mohl svézt na SBK stroji! Škoda toho počasí, přeju Ti, aby Tě pozvali znovu za nějakých lepších podmínek! |
18.8.2010 | Článek | Doufám, že když se tam bude vyskytovat Abrahám, tak že to bude vysílat nějaká standardní TV :) |
30.6.2010 | Článek | MartasUS. Tak ti nevím jak letos, ale ještě loni Lenin na rudým náměstí parkoval :) Na probuzení k životu teda nevypadal :) |
4.6.2010 | Článek | Ten Uiaa nám to skvěle zařídil, že jsme nejeli CEC, ale jen CEC2. Jsem mu upřímně vděčnej Jinak článek tradičně skvělej, Tome! Výtečné rozproudění u ranní kávy. |
20.4.2010 | Článek | Jo, jo, chirurgický zákrok - na prohlídky tělesných dutin to má přichystaný :D |
19.4.2010 | Článek | Super fotky, krásně vystihují atmosféru toho zkurvenýho počasí |
4.11.2009 | Článek | Ad stahování za hefty - blbost a prasárna. Ad stažení na doraz - dokáže tu někdo popsat princip toho poškození gufer? Podle mě přichází v úvahu 2 případy: a) motorka s tlumením jen olejem (asi všechny standardní silniční, opravte mě, pokud se pletu) - tam se olej přepouští nahoru a dolů kanálky v tlumiči a je celkem jedno, zda je nahoře nebo dole. Jediné, co při stažení nadoraz trochu trpí, je pružina. b) motorka s tlumením olejem + plynem. Toto je asi u krosek a endur, že vidlice s nalitým olejem se ještě natlakovává vzduchem/nějakým plynem. Tam si to poškození dovedu dobře představit, protože při stažení nadoraz roste tlak ve vidli. Toť moje teorie. Je to tak, nebo ne? Rád bych vyjádření někoho, kdo tomu skutečně rozumí a ne výkřiky brouků Pytlíků :) |
12.10.2009 | Článek | Bezva stroj, na kterým se dá dělat stoppie a wheelie zároveň :) Pokud tomu baterky něco vydrží a bylo by to za rozumnej peníz (utopie), klidně bych na tom do práce dojížděl |
25.9.2009 | Článek | >Tom@s: Já teda start strávil v klídku na obědě ve stanu. Ale když jsem se vrátil, tak Tví dva jižní kolegové vypadali poněkud nabručeně - ani jsem se nemusel ptát, co se děje |
21.8.2009 | Článek | Georgik: A bere se takovejhle elektrobazmek jako motorové vozidlo? Možná by se to dalo zařídit, aby ne. A to by se mohli jít ochranáři bodnout :) ...pochopitelně mimo CHKO, NP, apod., tam fakt může jezdit jen jojo. Jo a co tu všichni plašíte proti tomu, že to není slyšet - je to divný, ale já jezdím kvůli tomu svezení a ne, že to pěkně vrčí. Tzn. pokud by u toho vychytali výkon, dojezd a cenu, nemám s tím problém :) |