Komentáře
Nalezeno 39 záznamů
25.4.2016 | Článek | Už ten název materiálu "chrmmolybden" v technických parametrech vystihuje podstatu čínského přístupu k věci |
25.4.2016 | Článek | findejs1310 : Nic proti, ale já tam ve fabrikách byl a vím jak to tam dělají. Radši bych si koupil 5 let starou Hujdu i s nepoctivejma kilometrama než takouhle rádoby nablýskanou leštěnku svařenou na koleně. Oni možná umí udělat nějaké plasty, ale zejména na jakostech všech materiálů neskutečně šidí. Všechno dělají prostě jenom na oko. +1 |
25.4.2016 | Článek | Šmejd od pohledu. Konstrukčně zvolený ty nejjednodušší prvky. Jako každá čína... Šrouby z bláta, držáky z bláta, všechno za rok rezavý... Prostě nejlepší způsob jak vyhodit 170 litrů... Největší konkurencí jsou jetý starší stroje. +4 -1 |
21.4.2016 | Článek | Evidentně tu chybí názor Seikose.. Jinak ten vejfuck muselo svařovat ňáký pěkný čínský prase. A japonský prase to nechalo na propagačních materiálech.. |
3.3.2016 | Článek | Seikos by tam měl mít už pomalu svůj vlastní stánek.. +2 |
24.2.2016 | Článek | To je strašný karate.. +1 |
22.2.2016 | Článek | Teplo od motoru mě za dva roky s XC skoro nevadilo. Horší byly brzdy a vysoká hmotnost nahoře. Od jistýho úhlu se to vlastně už nedalo zachránit a lepší s tím bylo fláknout. Výkon nebyl problém. +1 |
22.1.2016 | Článek | Chlapi, probůh... dyk je to Ducaty... copak mají s endurama zkušennosti? Kolik jich do dneška udělali? to je jenom makering, jak toho víc prodat. Koupili byste teréňák od Ferrari? -7 |
22.1.2016 | Článek | Seikos nemá pravdu. Takovou kravinu si koupí právě jenom pózér a na ně je záměrně cíleno. Toho, kdo tohle chce jezdit nikdy nenapadne si koupit Ducaty! Jednou jsem si na Multistrádě za jízdy stoupl do stupaček a pochopil jsem, že je to blbost. Ono to totiž vlastně nejde. +3 |
10.11.2015 | Článek | A mě se to líbí moc. Posun tak akorát. Kdyby s tim vylezli o rok dřív, tak ho koupím místo italský mrtvice. |
3.11.2015 | Článek | Je fakt, že je fajn, že se nad tím někdo zamýšlí. Ale možná by stačilo opsat nějaký pravidla z jiné země. Nejlépe z Itálie nebo ze Španělska, kde produkujou nejlepší moto hvězdy. Každopádně jezdit celou autoškolu ve dvou, a to kolikrát padesátikilová holčina veze stodvacetikilovýho instruktora je nebetyčná kravina vhodná tak do cirkusu. +2 |
17.8.2015 | Článek | Jo a pak ještě tři módy plus OFF na ABS, launch control a zvedání kola Antiwheele. Takže kombinací na rozbití huby až až.. |
17.8.2015 | Článek | Fakt je tam mód Race, Track a Sport. Rejs je asi když chceš závodit s rejžema na silnici. Track je závod na okruhu, kde už rejže stejně nestíhají... |
2.6.2015 | Článek | Já upozorněn byl, ale nedbal jsem na to. Každopádně sypat jen tak mírnixtýrnix sterk na silnici nedává smysl. |
2.6.2015 | Článek | Aby Seikos neměl poslední slovo... S tebou bych chtěl bydlet.. |