PROFIL UŽIVATELE

Kubik19

Offline: Včera v 20:46 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 36
Město: Kroměříž
Lokalita: Kroměříž Zlín...
Poděkoval: 30x
Založil témat: 22x
Napsal příspěvků: 1379x
Body komentářů: 790 / 352
ID uživatele: 145614
Registrace: 19.7.2011

Adresa profilu:http://kubik19.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1206 záznamů

10.5.2019 Článek Samueli přesně je to on. To víš BSB se jezdí furt na mokru. A včera bylo zatraceně mokro. Divím se že dry dal až v druhé půli kvaldy :D
10.5.2019 Článek Je škoda, že v článku není zmíněno že třeba první kolo kvalifikací (na totálním mokru) zajela náš tým exteria racing druhý čas ve stock.

Každopadně SERT motorky jsou totální úlet včera jsem u toho stál a prohodil par slov s mekanikama a musím říct že je to TOP STROP STROJ :D který by asi nikdo neměl v realnu pustit na takové pole :D ale to je jedno :) ... takže fanděte i nááááááám :D
6.5.2019 Článek Musím říct, že za mě to byl nejnudnější závod letošní sezóny. Ovšem to co předvádí Rins mě hodně baví a doufám, že bude i nadéle pokračovat. Protože, by mohl Marečkovy solidně zatopit a to mě baví ! :) Jinak je pravdou, že letošní sezona je nejlepší za poslední dobu.
+1 -1
6.5.2019 Článek Je pravdou že Cooper předvedl hodně. Z ničeho se dostal až na aboslutní špičku. Ovšem z mého pohledu hodně škaredým způsobem. Tenhle způsob závodění před nějakou dobou používal JS7. když každého zavíral, vytláčel a podobně. Tohle není můj šálek čaje. Ovšem, přeji mu to ale myslím že v MX dostane od Eliho nebo od Marvina dost na prdel. I Ken by mohl ukázat rohy. tak uvidíme.
19.3.2019 Článek Jen takove OT. Vždycky mě fascinuje a to hlavně v česku, jak někdo může jezdit na nenastaveném podvozku at už to mx (kde to je nejduležitější věc ze všech - vykon je na hovno když nemaš nastaveny podvozek) tak i v Enduru. Většina lidí v česku to prostě nenastavuje a jezdí na seriových podvozcích. Takže osvětu ohledně tlumičů je potřeba dělat co nejvíc. za mě super napsany článek minimalně co se základů týče.
+1 
7.12.2018 Článek Mám model bez R a jsem absolutně nadšený. Sice jsem původně pokukoval po BMW, ale nakonec jsem dostal super nabídku a tak mi stojí doma. A musím říct že je to fakt bomba :)
+3 
27.11.2018 Článek dejf. chlape ty jo vidíš to a ja si toho ani nevšiml kdyby si na to upozornil. No zajímavé
20.9.2018 Článek Jarda> tak to se velice těším, i když si myslím že s1000r by se pravě mělo testovat s MT10 Tuonem potažmo SuperDukem. :) ale jsem na to sám zvědav :)
20.9.2018 Článek Článek super, fakt se mi to dobře četlo. Jediná věci kterou bych měl jako poznámku. Chybí mi tu ještě jeden naked. a to s1000r
+1 
1.8.2018 Článek Prosím o minutu ticha pro HD - jedna klasická éra končí... čest její památce
+5 
16.7.2018 Článek Na 90% v roce 2019 příjde nove S1000RR :) i když žádný extrémní update nepotřebuje, tak podle zakulisních informací přijede více méně nová motorka. Tak jsem hodně zvedav jak to bude.
7.11.2017 Článek GRASSEL> Musím se vyjádřit. Protože se považuješ za autíčkáře, ale přitom o Lamborghini evidentně nic nevíš. Gallardo nedostalo suicide doors, protože se jedná o baby lambo. Což znamená, že nedostalo ani velký V12 motor s rodiny Murci/Aventador. Audi do toho skoro vůbec nemluvila. A jak říkáš že Gallardo má budiky s R8 a podobně, je potřeba si uvědomit že R8 byla později než Gallardo a technologie Lamborghini dala právě Audi. Takže si absolutně pleteš pojmy s dojmy kamaráde. Jen pro info R8 se začla vyrabět tuším 2007, Gallardo 2003 :)... takže ty tvoje anabáze proti VW jsou absolutně zbytečný..

BTW Ducati šlo do sraček, díky penězum z VW pravě vznikají takové skvosty jako Superleggera nebo teď nová V4 - což je motor který ducati používa už xlet :)

Hezky den
14.12.2016 Článek Ahoj Peťo.
já taky na nikoho neútočim. Víš co ja třeba jezdim motocross od 4 let. a mam skoro 30, takže něco málo už za sebou mám. Taky mám teď GSXR 600 k8, které taky nemá žádné fičury a baví mě na ní jezdit moc. Jenže jsem typ co miluje techniku a nové věci, a proto mě ta elektronika opravdu láká. Upřímně jsem ještě nejel na něčem tak našlapaným... Ale zaujalo mě to natolik, že bych toho duka fakt chtěl. a to jsem se zařekl že supersport ještě par let nevyměním
13.12.2016 Článek Jak jsem se zařekl, že už se nikdy nebudu vkladat to těchto diskuzí, nedá mi to. Všichni tady máte hrdinské kecy o tom jak je elektronika na hovno a že pomocné systemy a pure ride a podobne s... a přitom si vubec neuvědomujete, jak obrovské nebezpečí na těch cestách je. A taky asi neumíte moc dobře číst, protože je v článku psáno, že se dá více méně všechno vypnout. Myslím, že takové vychytávky jako z MOTOGP přebrane zatáčkové abs, nebo antiwheel je skvělý pomocník a dneska na motorce o výkonu150+ kobyl nezbytností

jedeš si tak svou oblíbenou pasáž v hezkým tempu a najednou v zatáčce, kterou jezdíš dnes a denně rozsypanej štěrk. Potáhneš za brzdu ležíš, nepotáhneš za brzdu ležíš. S elektronikou máš aspoň nějaké šance. Tady ty vaše zvedacíego kecy si nechte na koledu nebo okruh. I když když se nad tím zamyslím ani na okruhu se už PURE rajdink neprovozuje..

A můj pohled na superduke? asi si ho koupím...
+7 
12.8.2016 Článek Nechci se nikoho dotknout, ale všichni tady řešíte výkony a váhu a podobny věci a děláte MX odborníky a nikdo z Vás se nepozastavil nad tím nejdůležitějším a to je podvozek. Zpět k klasické vidle místo vzduchové? Nový uhel hlavy? Jiná kyvka? Že by Honda konečně dostala rozum? Výkon na motokrose ti je na hovno, když ti nefunguje podvozek na 100% tady nejsme na cestě!... a pokud se někdo ptá ano mam doma motokrosovou motorku o objemu 450 :)

A souhlasím s chooki. Protože KTM vezmeš nastartuješ a jedeš. Neřešíš nic. Do nedávna si do Hondy musel nasypat hromadu peněz do podvozku a do spoustě jiných věcí. KTM je v tomhle směru dokonalá a japonci ji nesahají ani po paty. Už jen hydraulická spojka a starter v zakladu mluví za své. O WP podvozku ani nemluvím
+1 

TOPlist