Komentáře
Nalezeno 7 záznamů
24.2.2021 | Článek | Že by se vývojáři z Harleje inspirovali u Jawy? Sice to tenkrát s Unifikovanou Řadou nevyšlo, ale snad se Harykům povede líp... |
8.12.2020 | Článek | Palec nahoru za podmínky při svezení . Sám na X-ADV jezdím i při teplotách okolo 0 stupňů a s vyhřívanými hefty to jde. I ty kryty na ruce u X-ADV jsou znát. Zajímalo by mě, jestli Forza 750 má přihrádku na drobnosti u pravého kolene jako nová X-ADV? |
15.10.2020 | Článek | U X-ADV dám pod sedlo vyklápěčku HJC, chce to ale trochu cviku. S DCT nejsou problémy ani při ježdění po městě. |
23.3.2017 | Článek | Gratuluju k tak pěknému výsledku. Na svým skůtříku bych nový lak taky potřeboval... Ještě by bylo fajn se trochu rozepsat kolik jsi spotřeboval barvy, laku, tlaky při stříkání, orientační ceny. Taky jak dlouho počkat pro broušení a stříkání další vrstvy. Pro omezení tvorby dolíčků při stříkání laku, který dělá většinou voda z hobby kompresorů v tlakovém vzduchu, doporučuju natáhnout výstupní hadici smyčkou do výšky třeba až ke stropu, tam dát pořádnej filtr a zase svést dolů. Pro zamezení smítek prachu v laku zase kropit podlahu dílny vodou. |
28.9.2016 | Článek | Jediný důvod, proč tahle motorka existuje, je aby FGR vesele čerpalo 200mil Kč z evropských dotací. Proto je taky taková cena, aby si ji nikdo neobjednal... +5 |
15.6.2016 | Článek | STK v současnosti je jenom o tom jak vytahat z lidí peníze. Když už kontrola stojí tolik peněz, tak proč by nemohli provádět i schvalování podomácku vyrobených doplňků jako kryty, padáky, kufry, atd., které nemají s bezpečností provozu nic společného? Vlastně asi nee, to už by museli při práci i přemýšlet a ne jet mechanicky podle manuálu vydaným nějakým byrokratem na ministerstvu, který jezdí jen v plechovce a je k smrti vyděšený, když ho předjede motorka. +1 |
11.10.2011 | Článek | Krása, pokrok holt nezastavíš, ale při tomhle výkonu spotřeba nepůjde pod 10 litrů. Ale aspoň se člověk pořádně sveze... |