PROFIL UŽIVATELE

vilemx

Offline: Dnes v 00:19 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Říčany
Lokalita: Praha-východ ...
Pomohl: 111x
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 6249x
Body komentářů: 228 / 8
ID uživatele: 13974
Registrace: 17.2.2008

Adresa profilu:http://vilemx.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 307 záznamů

27.8.2021 Článek Honda na to nemá motor. Buďto by musela použit řadu NC, kde není jisté, jestli by se před ten ležatý motor vešlo 21” kolo s vidlí 220-240 mm a stlačit váhu pod 200 kg by bylo drahé. Nebo potom vzít za základ Afriku a ořezat ji na objemu motoru, tlumičich, dát kyvku z ocelového jeklu, slabší brzdy, obyč, budiky. Ale proč? O moc levnější na výrobu to nebude (určitě ne o sto litrů, za kolik by to lidé kupovali), takže by musela jít dolů s marží. Tipuji, že s tím vyleze, teprve až prodeje Afriky budou slábnout.
5.8.2021 Článek Honza-TA950> v pohodě, na webu to je vcelku běžné :) Je to snad už čtvrt století, co jsem se projel i na původním Tuaregovi ve stopětadváce. Tak jsem jen napsal obavu, aby tenhle "malý" dvouvál neměl podobný průběh výkonu :))
5.8.2021 Článek Halentech> vzhledem k fotce na přístrojovku, kde je červené pole až někde v 11 tisících, tenhle motor asi žádný přeborník v nízkých otáčkách nebude...
5.8.2021 Článek Hrochi> O plném na litru jsem nic nepsal, Holt každý má jiný jízdní styl, no. Někdo potřebuje letět a chodit na plné brzdy, jiný si to jen tak na kochačku rád probublá a plné brzdy ani nevyužije :)
Co tak potkávám na výletech, tak ve výsledku je nakonec spousta lidí rádo, že namísto očekávané palby jsou rádi alespoň za to probublání )
4.8.2021 Článek jawatar> proč hned tak agresivní reakce a srovnání rovnou s dvojnásobným objemem, o GS nemluvě?
4.8.2021 Článek K této kategorii motorek na klidnější cestování mimo asfalt, kde se jezdí spíš na nižší až střední otáčky, mi moc nesedí výběr dvouválce pod 750 ccm. Technika sice pokročila, ale objem se fakt blbě nahrazuje.
+1 -2
9.3.2021 Článek Zejména pro začátečníky bych to s tou ochranou zase moc nepřeháněl. Pokud se člověk navlíkne do chráničů jako Robocop, nazuje si hodně tvrdé boty a na hlavu narazí moc těsný a precizně odhlučněný škopek, tak je rád, že vůbec jede. Rozsah i rychlost pohybů je fuč, stejně tak cit a vnímání okolí. Jízda je potom paradoxně těžší a nebezpečnější, než kdyby jel nalehko.
+4 -4
9.10.2020 Článek Podobně jako jízdu s velkým endurem v opravdovém terénu neberou vážně někteří motorkáři, tak k tomu přistupují i někteří výrobci doplňků. Proto chce pečlivě vybírat zejména padáky a šusplechy, které mají vyřešené i odpovídající uchycení - aby sneslo sílu, která na ně působí při žuchnutí té čtvrt tuny. Jen vzhled by neměl být prioritou.

Zadní madla je dobré nahradit nosiči kufrů, které dokáží ochránit i tlumič výfuku a podsedlové plasty.

Stejně to chce pohlídat i to, jestli se konstruktér neseknul a třeba s vidlí zabořenou na dorazech a v rejdu se o padák nebo šusplech nezasekne blatník nebo brzdová hadice. Jestli se "nezbytná" mlhovka při pádu neprotočí a neudělá do kapoty díru. Jestli při propružení řídítka v uložení a při nárazu do max. rejdu, kdy na konec řídítka působí obrovská síla, bástr (nebo držák navigace) nezlomí plexi nebo masku...

No a neustálé remcání, že tyhle motorky nejsou do terénu, ale tak maximálně na polňačku - pokud se je člověk naučí ovládat, což prostě není hned a ne každý to nakonec zvládne, tak jízda na nich je mnohdy i pohodlnější a méně únavná, než pro jiného s "lehkou" motorkou. Zvlášť, pokud se veze i nějaký ten bágl.
+7 
25.8.2020 Článek Tenhle pocin ma dve roviny:

1) je zrejme, ze Jawa se rozhodla jit cestou treba Tesly (ČS vyrobce elektroniky, ne Musk) - nalepeni loga na vyrobky z katalogu, ktere chrli ruzne fabriky v Asii. S Jawou jako Jawou to tedy nema vubec nic spolecneho. Predchozi pociny alespon mely zdibec spolecneho - vzhled, styl Jawy, odkaz na historii. Protoze tahle motorka zcela jasne vykrada Bawo (motor neresim), citim to ze strany Jawy jako prostituci. Je to stejne, jako by sem dotahla tu cinskou kopii BMW X5, nalepila tam sve logo a hned by tim navazala na mezivalecnou vyrobu aut. Kdyby tomu dali alespon treba jinou masku ve stylu te hnusne trojoke, co kdysi spachali navtom ctyrtaktu, byl by tam alespon nejaky odkaz, navaznost,

2) hodnotit motorku jako motorku (bez ohledu na logo) nehodlam, tak chytry a zkuseny nejsem.
+1 
6.1.2020 Článek Někde jsem viděl statistiky prodeje a docela mě za(m)razilo, kolik se prodalo různých Čína skútříků nebo čtyřkolek v prodejnách typu Makro, Auto Kelly, Béďa Trávníček apod.
4.12.2019 Článek Tech 196 kg je alespon s baterkou? Kolik je mokra?
2.12.2019 Článek Tento typ srovnavacich testu napric ctvrt stoletim je vzdycky fajn. Ukaze ten obrovsky rozdil, ktery nema sanci vyniknout, pokud se cerstva novinka porovnava obvykle jen s lonskym modelem.
+3 
9.11.2019 Článek Podle dosavadnich komentaru dost lidi cekalo trochu jinou kategorii motorky, vic smerem k offiku. Vubec nechapu, proc je v textu tolik podprahovych odkazu na teren (byvaly zavodnik, absurdni srovnani s prvni sestkovou Tenerkou). Ze by snaha presvedcit, ze tahle silnicni motorka s upravou i pro nezpevnene cesty je pokracovanim 950Adv, T7, Transalpa, ... jen v mensim ctyrstovkovem jednovalcovem vydani? Od novinaru bych cekal spis dementi nez souhlasny ton. Uvidime, treba to chapu blbe a teprve az 390 Adv R bude tim, co dost lidi pod pojmem Advík automaticky ocekava.
+3 
28.9.2019 Článek Targus> protože jsem trial na kole nějaký čas jezdil, tak naprosto chápu tenhle počin. Stejně tak tohle kolo chápu, protože jsem si půjčil fulla v elektrice a právě odpružení mi tam při blbnutí alá trial vadilo. Takže proč tahat tlumič a namáhat čepy, když by se trénovalo stejně na zamčeno nebo hodně utaženo? Díky elektrice jsem byl schopen dávat větší úseky do kopce, než nějaký ten metr. On je trial totiž švihová záležitost pro překonání metru či dvou, na větší vzdálenost právě chybí síla, posilovna nepomůže. A sílu tady dodá elektrika.
+1 
28.9.2019 Článek Ty z vás, co článek nebo e-kolo odsuzujete, fakt nenepadlo, že třeba na určitý druh tréninku je čistokrevné kolo málo (chybí výkon, šlapáním dochází síly, takže na techniku jízdy už nezbývají), ale motorka (ať už trialka nebo "kroska") je zase moc (rychlá, těžká,...)?
+1 

TOPlist