renocar_unor



PROFIL UŽIVATELE

vilemx

Offline: Dnes v 01:37 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Říčany
Lokalita: Praha-východ ...
Pomohl: 109x
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 6222x
Body komentářů: 228 / 8
ID uživatele: 13974
Registrace: 17.2.2008

Adresa profilu:http://vilemx.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 307 záznamů

12.2.2024 Článek Souhlasím s tebou, že nová AT by musela přijít před 20 lety, aby to byla inovativní motorka. Od uvedení na trh to je jen líbivá motorka, co se svezla na slavném jménu (výrobce i modelu), a je vyrobená přesně na hranici ještě přijatelné kvality, aby to lidé kupovali. Jen doufám, že tou 19 " vpředu je nakročeno k dalšímu (třetímu) modelu SUV přesně mezi AT a NT 1100, což bývávalo právě Varadero. A ne, že další ročník AT bude už jen 19" a pak to zabalí, jako kdysi s Transalpem 700.
7.12.2023 Článek Údajně (je to jedna paní povídala, tak předávám dál) to je kvůli náklonu a natočení v zatáčce, že se tím prý mění tak moc tvar styčné plochy, že pak má voda odtékat jinudy. No moc se mi to nezdá.
Třeba klasický šípák Mitaska E-07 se ze začátku výroby montovala klasicky (jako zadní), ale za nějaký čas ve formě přehodili šipku, takže už se má montovat také obráceně.
20.11.2023 Článek Dát na motorku, která není jen na čistokrevný asfalt, zadní bllnkry a značku až úplně dozadu na to plastové lízátko, to může jen čistokrevně vylízaný člověk.

Jasně, u motorek teď zrovna v designu frčí co nejkratší převis za sedlem, takže to každý jouda povinně bezmyšlenkovitě kopíruje, aby byl in. Ale tohle je už tak absurdní…. Argument, že to každý sundá, tak ten rozhodně neobstojí, protože pak to je na sebrání papírů :(

Snad ve fabrice dostanou rozum a v prodejní verzi tam bude klasicky všechno nahoře za sedlem.
+1 
7.11.2023 Článek marway> to by mě zajímalo, jak se ta motorka i jezdec dostali na místo natáčení. Dost pochybuji, že do té Tramtárie ty tisice km přijel a zase odjel na té motorce hezky po ose a jen s vybavením a zásobami, co si na videu veze...
27.10.2023 Článek Edien> Na hovno to je pro tebe, pro TonyhoSK a pro obrovský počet jiných. Souhlas, ne každého to chytne. Jenže je potřeba chápat i za b). A to, že pro jiné lidi to na hovno prostě není. Pro mě je zase na hovno mít 200 koňového supersporta a jezdit s ním po radary prošpikované Evropě. Ale nikdy bych pod jejich testem nenapsal redaktorům, že jsou kokoti, když to testují ve městě nebo na okreskách, a ne jen na okruhu.

P.S. navíc ten "terén", ve kterém byl Strom testován, je prostě jen normální tvrdá plocha někde v lomu. To zvládne na piánko projet skoro každá motorka, O to víc mi přijde absurdní poukazovat na to, že byl Strom testován v nepřiměřeně těžkých podmínkách, kde je to s ním už jen trápení :)) Holt má každý ta měřítka co je "térén" úplně někde jinde.
26.10.2023 Článek majky72> Pokud ti nestačí na motorce vzadu 17", tak pro tebou zamýšlené použití holt litrový Strom není vhodný. Mně naopak přijde na takovou motorku 17" úplně v pohodě.
26.10.2023 Článek TonySK> proč se neustále navážíš do lidí, kteří prostě jen mají jiné zájmy než ty? Protože tě nechytlo jezdění s těžkou, tak přece nemusíš hejtovat jak tyhle motorky, tak lidi, kteří na nich jezdí a baví je to.
26.10.2023 Článek TonySK> tak proč nenapíšeš, že tě to na velkých endurech v terénu prostě jen nebaví?

Znám dost lidí, které to zase nebaví na lehkém enduru. A také nepíšu, že lehké enduro do terénu vlastně ani nepatří, protože to je nuda. Protože aby byla zábava, musí se jet daleko větší rychlostí nebo daleko těžší terén.

Pro tebe je výzva přejet duny co nejrychleji na lehké, pro mě je výzva ty duny alespoň nějak zdolat na těžké.

Takže zpět k tématu - je dobře, že fabriky opět rozšiřují nabídku velkých endur s 21” kolem. Jen mě štve, že s tím nepřišly o dvacet let dříve :(
26.10.2023 Článek Pokud se účástníš offíkového kurzu na Supertenerce, tak se dá předpokládat, že se tam jedeš něco naučit. Stejně tak i ostatní - potom je přirozené, že s tou váhou často i bojujete a ne každý to zvládne. No ale až se naučíš tu váhu využívat a nikoliv s ní bojovat, tak pak už na ty kurzy jezdíš třeba jako instruktor a nemáš potřebu psát, že tyto motorky do terénu nepatří. Přijmi fakt, že pro některé lidi je prostě zábava/výzva/nezbytnost vzít čtvrttunovou motorku i do složitějšího terénu.
4.10.2023 Článek Tu 19” sníženou SUV verzi měli nazvat třeba Varadero nebo Cross Tourer. Jednak by tím rozšířili počet modelů, ale hlavně by tím malým kolem nezprznili název Africa Twin! Úplně stejně před dávnými časem málem zabili Transalpa
+5 -1
30.9.2023 Článek Ale on ten krám alespoň polovinu z tohodle zvládne :)) Jasně, ne v seriovém stavu, ne s běžným jezdcem, ne s nezkušeným kameramanem a střihačem, ne bez natrénování a předchozí úpravy trasy (jako třeba v 18:12)...
22.8.2023 Článek Vibrace jsou peklo. Na dovču jsem si dal do obyčejného držáku jako navi starý iPhone 6S. Po návratu, tj. dvou týdnech jízdy sem tam i mimo asfalt (rolety, šutry apd). jsem telefon rozebral (když se jako navi osvědčil), abych vyměnil aku. Jaké překvapení, když jsem našel několik pidi šroubků přichycených k magnetu repráku. Dík vibracím se vytočily, takže jednotlivé moduly a přítlačné plíšky držely na svém místě jen zázrakem. Šroubky jsem zakápnul lepidlem a uvidíme, jestli tentokrát vydrží na svém místě.
19.7.2023 Článek Tento cestopis by měl být povinnou četbou před odjezdem do jakékoliv Tramtárie, kde živelnost tamních obyvatel na celé čáře vyhrává nad alespoň elementární bezpečností.

Taková situace mívá jen dvě bezpečná řešení:

1) na hulváta je objet (a ujet) - klidně do protisměru přes plnou nebo i na zákazu, a to alespoň dvojnásobnou rychlostí (ideálně jim předvést max. zrychlení), a rozdílem třídy jim ukázat, že nemají šanci. To i ty jejich horké hlavy uznají porážku a dál si cizince nevšímají,

2) na přizdisráče to zaklapnout, nechat se předjíždět a šinout se tak pomalu, aby si šlo kolem sebe stále vytvářet bezpečný prostor, a hlavně aby místňáci měli pocit vítězů. V příhodný okamžik pak lze použit postup dle bodu 1) a zmizet.
+1 -1
13.7.2023 Článek e-Kája> Kávová sedlina to sice není, ale jde o konkrétní příklad: letos se u nás v Říčanech ve čtvrti samých rodinných domků (tj. naprosto ideální klientela pro e-mobilitu v naprosto ideální dojezdové vzdálenosti od Prahy jako centra práce) budou dávat fungl nové kabely ze sloupů do chodníků pod zem. V některých domcích se budou přemisťovat či měnit rozvodnice s hl. pojistkami, někde i domovní rozvaděče. Proste investice za bambilion na dalších 50 let. Když jsem na vedení města vznesl nevinný dotaz, jestli to s ČEZem vyjednali tak, aby nové rozvody byly dimenzované na to, aby si v každém domku člověk mohl nabít e-auto, tak nastalo jen trapné ticho…

Takže je možné, že tohle Báwo bude maximum, co ještě půjde doma nabít, aby síť nevyhořela. Potom chápu tu ambici na přitáhnutí mladých k e-motorkám. E -auta totiž nebudou mít kde nabíjet a spalováky už nekoupí (navíc je už asi ani nebudou umět řidit, když i autoškoly přejdou na e-mobilitu…).
12.7.2023 Článek e-Kája> evidentně jsi ani napodruhé nepochopil to, co IvanDvoutakťák na rozdíl od tebe pochopil na první dobrou :)
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 21
Následující

TOPlist