PROFIL UŽIVATELE

Registrace: 8.4.2011

Adresa profilu:http://vitik.motorkari.cz (Sdílet)

Nalezeno 145 záznamů

22.4.2024 Článek Příští sezónu bude u nás a na SK jako RVM by Jawa "peast", jakože kombinace slov Píst a beast . A za dobrou cenu .Tak určitě
18.4.2024 Článek Tak do té R12 je podle tabulky s technickými údaji nasypáno 125 000 na doplňcích a na foto žádné nevidím. Brašny, padák, cokoliv takového. Při ceně v základu 325 palackých jsem nečekal zázrak, ale na foto je motorka o 45% dražší a vypadá furt jako základ. Bez těch doplňků to asi bude Fabia Junior To už se skopčákům platí i za vzduch v pneumatikách a v základu je to asi i bez kol a páček na řídítkách
2.4.2024 Článek Reklama to není. Nevim, proč jsou z toho někteří tak nešťastní. Je to sdílení zkušenosti a rádce spotřebitele. A komu se to nelíbí, ať to nečte. Já o té značce moc neslyšel a teď jsem aspoň chytřejší. Nebo teda navrhuji testy anonymizovat a to i u motorek. Třeba "test cestovního endura z Azie o objemu okolo 800ccm"
26.3.2024 Článek Dneska opět pěkný povídání. Tak vaše práce je jako kdejaká jiná a služební cesta jako každá druhá. S jistými specifickými rysy. Určitě jsem si nemyslel, že ráno si redaktor vrzne a jde se projet, když je hezky. A večer k tomu, pokud se mu chce, něco v baru při pojíjení mojita napíše. Čest vaší práci, já ji nezávidím, jen někdy bych si chtěl některé motorky vyzkoušet a spíš se k nim asi dostane novinář, než já. Takový Norton Commando, nebo Brough Superior nemá předváděčku v každém okrese.
6.3.2024 Článek Moje současné dilema spočívá ve výběru mezi Vstrom 800 a nové F800GS. Základní cena rozdíl 30 tyček a BMW má s použitelnou výbavou cenu 350kkč.a k tomu 15l nádrž, ale v Evropě ty benzinky zas tak daleko od sebe nejsou. U Stromku chybí tempomat, navigace by se dala dodělat, ale na guzze jsem si zvykl na vestavěnou. Zkusím okoštovat cenu Suzuki i s výbavou a uvidím, jak mi zachutná Výbavou se myslí boční kufry, touring plexi, padáky, stojan, mlhovky, vyhřívané držítka, tempomat a konektivita, když jde...
29.2.2024 Článek Když herr Kraft avizoval přeqapení, čekal jsem dvouvál. Konkrétně teda ten slavné litrové,jakej svět ještě neviděl. Tohle jsem teda vážně nečekal. Jawa hlavně potvrdila, že by měla měnit právní status na družstvo. Výrobní družstvo invalidů specializované na nevidomé a slabozraké. Ta nádrž je fakt humus. To se nikomu alespoň se zbytky zraku a vkusu nemůže líbit.
11.1.2024 Článek K Jawě doporučuji kanál Red velc na YT. Skoro mi vypadly oči, když na Týneckém zázraku sundal sedlo a hle, byla vidět guma. Prostě zadní blatník fuč, bordel cáká přímo na sedlo. O křivém klaksonu nemluvě. Jestliže některé stroje stojí za každou vydanou korunu, tak tohle mi přišlo zadarmo drahé..
1.1.2024 Článek Z klasických motorek od tradičního producenta bych vybral MG V7, RE Interceptor, a dále Bonneville T100, Kawa W800, ale ty už jsou dost drahé. Je tam více vidět ta návaznost na minulost, což je u klasika významný plus. Nehledě na zpracování detailu. BSA se starým Rotaxem, Jawa se starým Dominatorem plus nabastlenou nádrží z kývačky a vůbec disproporčním zjevem bych dal v žebříčku oldschool motorek na poslední místo...Díky za pěkný testik na Nový rok. Potěšilo. Jsem na ty klasiky poslední dobou vysazený
+2 -1
28.12.2023 Článek Jestli bude někdy podkres testu od Morčat, může se jít etalon motoristického pořadu, totiž "I like bike ", zahrabat.
26.12.2023 Článek Ještě jsem to nečetl, ale po poslední kooperaci Bureš - Rameš tuším, že to bude pecka Snad odpoledne bude trocha klidu...
21.11.2023 Článek Suzuki zdá se skoncovala s produktovou strategií založenou na oprašování letitých modelů s ještě více letitými motory. Skoro to připomínalo Jawu. Ale s tou osmistovkou si u mě spravili reputaci. Teď mají produkt, jen ještě opustit marketingovou strategii naprosté neviditelnosti...
10.11.2023 Článek Ten hybrid staré sideBMW a kopie motoru Honda CB500 je prostě známka punku
1.11.2023 Článek Co teprve až se chlapci v redakci dozví , že existuje Keeway MBP T1002V. Cestovní enduro s dvouválcem jako ten "čopr". https://www.keeway-motor.cz/stroje/mbp-t1002v/
A k nám už prý přijde brzy. To je budou omývat
27.10.2023 Článek Už ty řadový dvouválce začínaly být nuda. Tomuhle fandím Bravo Ducati
27.10.2023 Článek Vyzkoušel js Mandello S v rámci servisu tetky, abych se nenudil. Strašně mi vadil ten elektronický podvozek. Vždy na přechodu z pěkného asfaltu na špatný a takových silnic je... Na pěkném povrchu tuhé nastavení a vždycky prvních pár metrů na tom špatném povrchu strašné rány do ruk a do zadku, než se ten adaptivní podvozek zadaptoval.... Nějak mi to vadilo. Asi bych vzal ne esko. Ale můj pocit