Komentáře
Nalezeno 78 záznamů
24.3.2013 | Článek | Podle práce s hloubou ostrosti a dynamickým rozsahem čuchám už nějakou zrcadlovku. Je to tak? Každopádně je znát, že v tvých rukách už má opodstatnění a není to jen machrovinka. Most v Mostaru jsem viděl už Xkrát ale na tvých fotkách zase bylo něco nového. Stejně tak se ti podařilo z tak kýčovitého pohledu na jezero s molem udělat snímek, který má něco v sobě. Respekt taky za to, že to nepřeháníš s post-processingem!!! +2 |
21.9.2012 | Článek | Tak se Kubo drž a snad tě nepotopí technika (nebo blbec v první zatáčce). |
17.9.2012 | Článek | jj, cesta parádní ale na to HDR se vy... Zvlášť, když fotíš scénu, kde se ti něco pohybuje - ten sloup, kde ti kolem chodili lidi. A na delší expozice (tekoucí voda) by to chtělo stativ ale kdo by se s ním na motorce tahal, že? |
15.8.2012 | Článek | Btw. teď jsem koukal na fotogalerii k Suzuki Gladius a ta jeho kyvka je taky "designérská lahůdka" |
15.8.2012 | Článek | Já bych řekl, že to je takovej zdviženej prs(t). Design toho cesťáka je daleko před tím, čím nás krmili Číňani až do teď. Posun v designu je prostě znát. Jasně, při detailnějším pohledu (třeba na zmíněnou kyvku) je jasně znát nedotaženost ale když se podíváte na low-endový japonce z přelomu 99/00, tak to je celkem srovnatelný. Jako patriot ale doufám, že kvalitu prostě nezvládnou a konkurencí aspoň v Evropě nebudou. Měli bychom ale na ně dát bacha. Stačí se kouknout, kam se tlačí v autech. Ono zkopírovat např. Astru není problém ale oni už mají i vlastního Maybacha a Rols-Royce!!! viz http://auto.aktualne.centrum.cz/fotogalerie/2012/04/30/autosalon-v-pekingu-2012/ |
5.4.2012 | Článek | to jakattara: koukám, že jsi už pořídil silnější stroj, každopádně ta Agilitka je známá svojí spolehlivostí a nepochybuju, že sis to na ní užil. Btw. můj kámoš (120kg) se na Agilitce vydal do Toskánska http://www.adventure-biker.cz/chianti-2008-vs-kymco-agility-50.html A taky to šlo. Když jsem viděl jeho fotku z Timmelsjochu, tak jsem musel smeknout, protože vím, jak se tam mé Inazumě nechtělo. Taky prý po každých 2 serpentinách stavěl a chladil Takže jen tak dál Tomash. |
4.4.2012 | Článek | Pekna trasa ale priste doporucuju WWW.FILMOVAMISTA.CZ to se az budete divit, kolik tech filmovych lokaci jeste najdes. Treba hned prvni den jsi nepsal o filmech tocenych v Mor. Trebove, nebo Doudlebach. V Kersku jsem byl v zari, cili uz po sezone a v Hajence meli narvano. A az do teto cesty jsem nikdy nejedl poctivou sipkovou omacku. Ale ta basta, kterou jsem jedl tam, to se neda popsat! Sverak ve Slavnostech snezenek asi nerekl ani slovo ale Trabanta mu tam "opravoval" Hanzlik. A scena, kdy Hanzlik veze kamaradum pulnocni drskovou a sebere ho tam autobus byla udajne psana podle zavodnika Gustava Havla, ktery takhle vezl na motorce polivku (ale tusim, ze to bylo na Novy rok dopoledne) a sebralo ho auto. Jj, zivot riskoval na okruzich kazdym dnem a pak ho sebere auto na silnici. Ale diky za clanek, jak jsi pochopil, mam stejneho konicka, Tomash. |
21.2.2012 | Článek | Co to tam ten Kuba prováděl??? Tak jestli tempo udrží a v závodě nespadne, máme se na co těšit!!! Pěkně, Kubo |
21.2.2012 | Článek | Bojkot! Nejedu nikam! |
21.2.2012 | Článek | design diskutabilní, váha nezanedbatelná ale bral bych to hned! V Alpách s tím musí být veselo. (a jako příplatková výbava - do kufru dressing od Hellmans) |
15.2.2012 | Článek | No konečně Kuba zatahal! Už to není vteřina ale "jen" 8 desetinek. Pokud bude jezdit stabilně, můžou z toho být hodně dobré výsledky. Jen aby mu držely gumy a ne jako vloni, kdy si Kuba vypracoval pozici a pár kol do cíle už jel po plátně... No, držím palce jak Kubovi, tak ale i jeho mechanikům! |
10.1.2012 | Článek | To, co se letos stalo, byl hnus. Jsem ale rád, že nezahořknul a chce bojovat na Dakaru dál. Škoda, že Laskawiec taky nedojede... Byla to jediná šance jak prokázat kvalitu konstrukce Macháčkových quadů. |
10.1.2012 | Článek | tak to je nádhera. Že by Royal Enfield do toho začal šlapat? Pokud to bude aspoń trochu spolehlivej stroj, bude válcovat i retra od Ducati. Jen to nepodělat cenou u evropských dovozců. |
6.1.2012 | Článek | Podělaný počasí. 6. etapa byla zrušena kvůli sněhu v sedle Paso de San Francisco. Je to sice 4.700 m.n.m. ale ještě před včerejškem se všichni pekli v 50°C a teď tohle... No, nedá se nic dělat. |
4.1.2012 | Článek | RESET!!! Tyhle prasárny už nemají s původním Dakarem nic společnýho. Back to Africa! Tam nešlo o takové peníze, proto také nebyly tak veliké tlaky na korupci. |