Komentáře
Nalezeno 129 záznamů
17.7.2017 | Deník | Protože před deseti lety takový budík neexistoval.. |
1.7.2017 | Deník | No... minimálně já to mám od výroby.. tak uvidím, musím se na to zaměřit.. Je to tam krásně vidět i bez sundávání deklů.. tak se maždý může mrknout.. |
20.6.2017 | Deník | Přepákování mám asi 20kg, ale jenom na ocelovovu kyvku. Na hliníkovou bude časem.. |
29.3.2017 | Deník | Hlavní světlomet s led žárovkama je nesmysl, a ten zbytek to nezachrání., Tudy cesta nevede |
29.3.2017 | Deník | Víš Milane, opno je všechno "tak akorát" něco mohlo byt lepší, něco horší. Obecně výrobci tlačí na cenu, na tom není nic nového, ale někteří si pořád zachovávají příčetnost a ví, kde už jít dolů nemůžou. V případě Jawy to dejme tomu velice těsně, ale vychází. Problém pak nastane, pokud jakýkoli komponent - elektroinstalace - vykazuje nějakou odchylku dolů.. a pak už se nevejdeš.. |
9.3.2017 | Deník | Vintage je opravdu nižší o 45mm. Dosaženo toho bylo úpravou přepákování - jsou tam jiné vahadla. Přidám je posléze do deníku. Existují tedy DVĚ geometrie u kovové kyvky - vysoká tj Sportard a nízká tj Vintage a jedna geometrie u hliníkové, která šla do produkce. Jinak existovalo i pár zkušebních variant přepákování i u alu vidlice. Momentálně začínám makat na baráku, ale pokud za mňa někdo vyryje drny na zahradě a postaví jednu nosnou zeď, tak zapracuju a udělám návrh takového řekněme akceptovatelného kompromisu přepákování pro snížení sériového Sportarda. |
13.1.2017 | Deník | To eště nikdo neví, na motorku to pujde asi až v létě, abych si zajezdil na "starém" zjistil jak se to chová a pak dal nové a porovnal |
6.1.2017 | Deník | Ale kdeže Richarde, ale dva miliony stál můj vývoj nového čuprdlíku co tu popisuju, tak mi to z něčeho zaplatit musí :) |
30.12.2016 | Deník | Ono to práskání dělá z části i v některých buňkách až neskutečný předstih.. takže se to po palivové cestě nikdy nepodaří eliminovat.. Teda podaří.. frknout tam kvalitní mechanický karburátor.. možná příští rok připravím how-to.. |
14.12.2016 | Deník | No.. neumíme.. jakse to veme.. železný jekl je výrobně rychlejší, levnější atd atd.. Navíc jak je známo série J660 je omezena homologací na počet 200 kusů, z toho +-60 je vyrobeno.. a od nového roku je skrz Euro3 malinko obtíž.. takže koumat formy a další věci pro hliníkovou by byl nesmysl. Pokud teda někoho nenapadne dělat vidlici na CNC z tunového kusu hliníkové slitiny po vzoru FGR a jejich Midalu.. |
14.12.2016 | Deník | Hliníková byla od Verlicchiho a ten už žádné nedodá... Na druhou stranu co do měření a zkoušek, tak tato kovová má nekolikanásobně lepší parametry po všech ohledech.. samozřejmě kromě hmotnosti. Nebyl by problém pak za ni zaháknout přívěs :) |
4.12.2016 | Deník | Teď s novou kovovou kyvkou je všechno jinak... budu referovat :) |
15.11.2016 | Deník | Jo.. jenomže hliníkovou.. jinou :) Toto je JawaDesign.. podstatně tužší konstrukce, mimo jiné také gravitační těžítko, kdyby se motorka chtěla vznést.. :) Pořízení plyne spíš z úchylky mít v obýváku veškeré komponenty, které se na motorce v průběhu výroby měnily... všechny varianty kol už mám... kyvku taky, plexi taktéž.. uvidíme, co bude dál :) Přes zimu pak pujde do písku, zinku, chromátu a na to patrně zlatý komax/lak.. uvidíme co vymyslím |
24.10.2016 | Deník | No.. řekl bych snad můj smysl pro inovace.. Jinak je ta vydlice celkem zajmavý počin z technického hlediska, oproti původní ALU... |
13.9.2016 | Deník | Všecko bude,,, kolo je surové z fabriky, teď kreslím držáky ochranné mřížky na chladič, potom budu další bejkárny.. Možná někdy časem čmrknu i kotouče.. nechejte se překvapit :) |