PROFIL UŽIVATELE

hrnous

Offline: 7.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Poděkoval: 1x
Pomohl: 34x
Založil témat: 62x
Napsal příspěvků: 3638x
Body komentářů: -3 / -1
ID uživatele: 134983
Registrace: 10.3.2011

Adresa profilu:http://hrnous.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 129 záznamů

17.7.2017 Deník Protože před deseti lety takový budík neexistoval..
1.7.2017 Deník No... minimálně já to mám od výroby.. tak uvidím, musím se na to zaměřit.. Je to tam krásně vidět i bez sundávání deklů.. tak se maždý může mrknout..
20.6.2017 Deník Přepákování mám asi 20kg, ale jenom na ocelovovu kyvku. Na hliníkovou bude časem..
29.3.2017 Deník Hlavní světlomet s led žárovkama je nesmysl, a ten zbytek to nezachrání., Tudy cesta nevede
29.3.2017 Deník Víš Milane, opno je všechno "tak akorát" něco mohlo byt lepší, něco horší. Obecně výrobci tlačí na cenu, na tom není nic nového, ale někteří si pořád zachovávají příčetnost a ví, kde už jít dolů nemůžou. V případě Jawy to dejme tomu velice těsně, ale vychází. Problém pak nastane, pokud jakýkoli komponent - elektroinstalace - vykazuje nějakou odchylku dolů.. a pak už se nevejdeš..
9.3.2017 Deník Vintage je opravdu nižší o 45mm. Dosaženo toho bylo úpravou přepákování - jsou tam jiné vahadla. Přidám je posléze do deníku. Existují tedy DVĚ geometrie u kovové kyvky - vysoká tj Sportard a nízká tj Vintage a jedna geometrie u hliníkové, která šla do produkce. Jinak existovalo i pár zkušebních variant přepákování i u alu vidlice.

Momentálně začínám makat na baráku, ale pokud za mňa někdo vyryje drny na zahradě a postaví jednu nosnou zeď, tak zapracuju a udělám návrh takového řekněme akceptovatelného kompromisu přepákování pro snížení sériového Sportarda.
13.1.2017 Deník To eště nikdo neví, na motorku to pujde asi až v létě, abych si zajezdil na "starém" zjistil jak se to chová a pak dal nové a porovnal
6.1.2017 Deník Ale kdeže Richarde, ale dva miliony stál můj vývoj nového čuprdlíku co tu popisuju, tak mi to z něčeho zaplatit musí :)
30.12.2016 Deník Ono to práskání dělá z části i v některých buňkách až neskutečný předstih.. takže se to po palivové cestě nikdy nepodaří eliminovat.. Teda podaří.. frknout tam kvalitní mechanický karburátor.. možná příští rok připravím how-to..
14.12.2016 Deník No.. neumíme.. jakse to veme.. železný jekl je výrobně rychlejší, levnější atd atd.. Navíc jak je známo série J660 je omezena homologací na počet 200 kusů, z toho +-60 je vyrobeno.. a od nového roku je skrz Euro3 malinko obtíž.. takže koumat formy a další věci pro hliníkovou by byl nesmysl. Pokud teda někoho nenapadne dělat vidlici na CNC z tunového kusu hliníkové slitiny po vzoru FGR a jejich Midalu..
14.12.2016 Deník Hliníková byla od Verlicchiho a ten už žádné nedodá... Na druhou stranu co do měření a zkoušek, tak tato kovová má nekolikanásobně lepší parametry po všech ohledech.. samozřejmě kromě hmotnosti.
Nebyl by problém pak za ni zaháknout přívěs :)
4.12.2016 Deník Teď s novou kovovou kyvkou je všechno jinak... budu referovat :)
15.11.2016 Deník Jo.. jenomže hliníkovou.. jinou :) Toto je JawaDesign.. podstatně tužší konstrukce, mimo jiné také gravitační těžítko, kdyby se motorka chtěla vznést.. :)

Pořízení plyne spíš z úchylky mít v obýváku veškeré komponenty, které se na motorce v průběhu výroby měnily... všechny varianty kol už mám... kyvku taky, plexi taktéž.. uvidíme, co bude dál :)

Přes zimu pak pujde do písku, zinku, chromátu a na to patrně zlatý komax/lak.. uvidíme co vymyslím
24.10.2016 Deník No.. řekl bych snad můj smysl pro inovace.. Jinak je ta vydlice celkem zajmavý počin z technického hlediska, oproti původní ALU...
13.9.2016 Deník Všecko bude,,, kolo je surové z fabriky, teď kreslím držáky ochranné mřížky na chladič, potom budu další bejkárny.. Možná někdy časem čmrknu i kotouče.. nechejte se překvapit :)

TOPlist