PROFIL UŽIVATELE

hrnous

Offline: Dnes v 10:30 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Poděkoval: 1x
Pomohl: 34x
Založil témat: 62x
Napsal příspěvků: 3408x
Body komentářů: -4 / -1
ID uživatele: 134983
Registrace: 10.3.2011

Adresa profilu:http://hrnous.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 127 záznamů

7.8.2019 Akce Pokud bude možnost rezervovat i tu dorostenku, tak zvážím účast :)
2.3.2016 Akce Byl sem na té černé 650. Tento rok dojedu na žluté 660 Adenium :)
24.12.2017 Článek
+1 -1
4.10.2017 Článek A Jawaři nebudou mít co žrát...
17.5.2017 Článek Objevili ameriku. Já provozoval starý dvoutakt se vstřikama do přefuků už nějaký ten rok s našima jednotkama. Akorát se pak směs řídila podle teploty výfukových plynů - egt, namísto klasické lambdy.
+2 -1
15.6.2016 Článek Aktuální instrukce pro STK
V případě výbavy, která podléhá schválení, je vycházeno ze seznamu schvalované výbavy podle přílohy č. 12 (A) vyhlášky č. 341/2014 Sb., v případě, že je schválení vyžadováno, kontrolní technik se zaměří na kontrolu označení:
• mezinárodní schvalovací značky
• národní schvalovací značky (např. ČR – ATEST 8SD – xxxx, SRN – ABE xxxx apod.) nebo
• označení výrobce (značkové výbavy)
Označení se vyžaduje pouze u těch dílů, které podléhají schválení jako je např. čelní rám, ale již ne u bočních rámů tzv. „nášlapů“ či držáku doplňkových světel, přestože se vizuálně mohou svým provedením (chromové trubky) budit dojem ochranného rámu. V případě, kdy značení na vlastním výrobku není možné, je vyhláškou č. 341/2014 Sb. připuštěno, že může být schvalovací číslo umístěno na obalu, kartě nebo v návodu, v tomto případě se nepřítomnost schvalovací značky nepovažuje za závadu (neplatí pro ES schválení a EHK schválení).
Upozorňujeme, že u značkového příslušenství jsou případy, že označení výrobce je zakryto při montáži, z těchto důvodů zástupci výrobců připravují manuály pro rozpoznávání dílů, které jsou postupně a nadále budou zveřejňovány na webu MD (odkaz na stanoviska výrobců). Výrobci tyto manuály zpracovávají zejména v případech, kdy se jedná o zásadní a opakující se případy problémů týkající se vyhodnocení správného provedení vozidla. Tyto manuály či vyjádření zástupců výrobců budou vytvářeny i pro případy, kdy se nejedná o výbavu, ale o součást vozidla vyplývající z homologace jako v případech kdy by z neznalosti daného typu, mohlo dojít k podezření, že se jedná o neschválenou výbavu. Příkladem toho mohou být provedení vozidel Porsche GT3, kdy součástí vozidla je vnitřní ochranný rám a u mnohých vozidel této značky i různé formy spoilerů, v tomto případě takové informace nejsou zapsány v technickém průkazu ani díly nejsou značeny, protože se jedná o původní součást vozidla.
V souvislosti s výše uvedeným upozorňujeme, že v případě kontroly motocyklů, tak tzv. „kufry“ umisťované v zadní části motocyklu nepodléhají schválení a jejich držáky jako nosiče, mohou mít všechny možnosti dle výše uvedeného, a to schválení jako příslušenství či jako značkové příslušenství nebo se jedná o součást vozidla.
15.6.2016 Článek oldy, MÁM. Až to někdo napráší na CPSD a začnou tu pátrat po forech a dožadovat se smazání všech linků na různé uložta a spol, bude to snad lepší ?
15.6.2016 Článek Dotaz k článku:Na STK bez obav-34342

Dobrý den, jak je možné, že příručka pro stk, která se prodává za +- 600Kč je tady pirátsky veřejně ke stažení nabízena přímo redakcí M.cz ?

Dále by mne pak zajmalo co do těch ostrých hran, předpokládám, že je článek "obšlehnutý" podle článků Jak neprojít STK kolegy Boba z Autoklubu ČR.
Nově totiž vyšla instrukce pro STK, která se mimo jiné zabývá kontrolami motocyků a je v ní psáno, že nosiče kufrů i ochranné rámy mít homologaci musí, ať už jako homologované z výroby jako součást motocyklu, nebo univerzální příslušenství a nebo značkové příslušenství výrobce. Bylo by proto rozumné tento článek plný nepřesností upravit.
Instrukce pro STK jsou veřejně ke stažení na webu MD
-5
21.9.2019 Deník Gipro se foukne na cívku a je po ptákách :) Jinak kvaltmetr na jednobuchu nepochopím. Joo na sterilním víceválci, kdy to jede pořád stejně akorát to jinak bzučí, tam to význam má, jestli už nejsem náhodou za červeným pásmem otáčkoměru, ale na jednobuchu, tam se jezdí podle citu a projevů motoru. On už si sám poví.
10.9.2019 Deník Chlapi všecko krásné, ale já makám na baráku doslova dnem i nocí, abych toho před zimou postíhal co nejvíc. Holt rekonstrukce zříceniny.. Tudíž až bude nějaký další posun, tak se to tu jistě objeví. Co se týká vyhození elektroniky a použití karburátoru, tak jsem pro :) Dát tam něco s plochým šoupátkem, akcelerační pumpičkou. K tomu extra naši jednotku / IMFSoft MASTER / pouze na řízení předstihu a spol a je z toho žihadlo :) Nebo to překopat na MASTER komplet i se vstrřikama. Taky jedna z variant.
22.6.2019 Deník Co se týká lambdasondy - zde je malinko problém v tom, že je použitá "speciální" varianta s menším závitem a použití lowcostová lambda div né do sekaček :) Trvalé řešení je navařit tam nátrubek se závitem M18x1.5 zakoupený za pár korun a poté můžeš použít prakticky jakoukoli narrowband lambdu / "pro auta" osobně doporučuju jít do originálu bosche, magnetti-marelli a podobně.

No a co se týče MIL kontrolky. Pakliže si měl chybu P0171, tak nemá valně smysl měnit lambdu, protože problém je trochu někde jinde. Navíc v důsledku ujetí STFT/LTFT korekcí nemáš šanci je amatérsky srovnat do nuly a po smazání závady to tam bude hned po zapnutí napájení znova, je to poněkud chronický problém. Dál je to na delší debatu osobně :)
22.6.2019 Deník Čáo,

on to není čiptuning v pravém slova smyslu. Zázraky se z toho vydolovat nedají. Nicméně se dají optimalizovat palivové, předstihové a další mapy pro to, aby motorka nejezdila podle ekologů - tj na výpary, ale s maximálním potenciálem mít připravenou směs a předstih pro nejvyšší výkon v daném momentě.
24.3.2019 Deník Kompletní výbavu už mám doma, jenom tak pro info :)
31.8.2018 Deník Já tam měl místo kapaliny něco podobného kofole, brzda v podstatě nebrzdila už na nové.Následovalo vypuštění a naplnění novým obsahem a brzdí jak šlak..
26.5.2018 Deník Čau, znám,. Ty si byl ten bez masa a já zase ten bez cibule. Jinak moje rozhodnutí je v podstatě jenom otázka jednoho účastníka srazu. S organizací potažmo jeho "oficiálním'" průběhem nemá nic společného. To že jezdíš opatrně a nemáš top 660ku vůbec neřeš. Není to o tom, že by si někdo poměřoval, že bez paioli vidlice má šrota. Je to o tom, že ji máš, a máš ji rád. O ničem jiném. Co se týče chrápání, tak na jednom podzimním srazu sem si užil, a to sem byl od dotyčného o tři chatky dál. Jinak mám bandu dvou tří kamarádů, se kterýma chodíme spát taktéž se slepicema a nechlastáme, takže máme večer svatý klid. Tak si zkus taky najít nějaké ověřené spoluspáče :) Doufám, že informace ode mne byly přínosné a kdyby cokoli, ptej se, volej, posílej holuba. Každému s 650_660 rád zaradím pomůžu.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8... 9
Následující

renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist