PROFIL UŽIVATELE

SMS

Offline: - Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 13
Město: Hořice
Lokalita: Jičín Králové...
Napsal příspěvků: 26x
ID uživatele: 128359
Registrace: 25.10.2010

Adresa profilu:http://sms.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 7 záznamů

22.8.2011 Článek Výsledky "Mišáka" v zemi Road Racingu jen potvrzují, že někteří Irové by měli zvážit účast na 300 ZGH, aby v dalším ročníku zbytečně nezabírali místa na startu.
22.8.2011 Článek Že tady najednou neslyším kritiku na hlavu pořadatelů jako v Hořicích. Chtít vyklidit hořický depo kvůli bomb. alermu a nepotvrdit se to, to by jste se tady všichni zbláznili
22.8.2011 Článek Tato zlomenina je natolik vážná, že při nedoléčení může dojít i k celoživotní omezené hybnosti zápěstí. Proto je rozhodnutí týmu i jezdce rozumné. Někteří jezdci už na tyto nedoléčené zlomeniny "dojeli".
19.8.2011 Článek Pokud by se něco nebezpečnýho stalo v elektrárně, tak než jaderný mrak dorazí 100km daleko (a záleží to na směru a rychlosti větru) promotéři závodu, Rossi a ostatní jezdci by byli dávno v letadlech směr Evropa.
Co se týká smlouvy, podepsali ji a jdou do daleko vetšího rizika smrti a zranění při každém výjezdu na trať, než návštěvou okruhu Motegi.
Opět jen nafouknutá bublinka ze strany jezdců a novinářů.
Že tam ostatní v klidu závodí dál, dělají svou práci, ke který se zavázali smlouvou a neřeší blbosti jako mediální hvězdy od motorkářů.
15.6.2011 Článek Motoškoly nejsou od toho, aby Vás hned všechno naučili. To není možné ani po týdnu intenzivního ježdění a teorie. Jsme tu od toho, aby jsme ukázali co děláte špatně a vyzkoušeli si pod dohledem instruktora jak by se to mělo dělat. Je na Vás, jak moc při každý jízdě se těmato radama budete řídit. Pak sami poznáte, že se zlepšujete v ovládání vašeho stroje. Nicméně to bude pořád o mozku a zhodnocení svých schopností. Pokud něco nejde, hurá zpět do školy a učit se, učit se a hlavně se nestydět, že mi to nejde. Pak budete mít daleko větší šanci na "přežití".
17.5.2011 Článek Akro v Kudrnáčce Slance především zpomalil břeh a následně jak bylo řečeno přerazil několik kolíků a pak se zastavil o tlumící materiál ukončení zóny. Pod křížkem se jede opravdu minimálně 150 km/h a i kdyby tady byla síť nemohla by efektně zbrzdit let motocyklu a jezdců, jelikož jsou stromy velice blízko od trati. Bezpečnostní efekt by byl opravdu minimální. Nicméně to neznamená, že by se zde v budoucnu pořadatel nerozhodl síť dát. Důkazem, že je velice složité udělat bezpečnostní opatření na přírodním okruhu může být příkladem Kudrnáčova zatáčka. Pořadatelé každý rok posouvají bezpečnostní zónu a jak jste mohli vidět jezdec se opět zastavil až na jejím konci. V případě, že by zde zůstala loňská varianta, následky této havárie mohly být katastrofální. Pořadatel bude vždy hledat kompromis protože vše dokonale ošetřit není v jeho silách. Přírodní okruhy budou vždy tak bezpečné, jak připravení přijedou jezdci.
17.5.2011 Článek Vedení SMS Hořice zasílá upřímná soustrast rodině. Robin byl nejenom jezdec SMS Hořice, ale i kamarád a určitě nad některými diskutujícími někde nahoře kroutí hlavou. Pomáhal nám při zabezpečení závodů aut které se v Hořicích jezdily a myslím, že na práci všech, kteří jeho kolizi řešili by byl hrdý. Oproti některým z Vás totiž dobře věděl, že tato práce má jasně daná pravidla a byť vypadá jako zmatek, všichni vědí jak se chovat. Nejhorší co se může při závodě objevit je zmatkující traťák a divák.
Hořický okruh je náročný a měli by zde jet jezdci, kteří jej respektují a chtějí si zazávodit na trati, kterou již nikde v Evropě neobjeví a kteří respektují své soupeře i tuto trať. V jezdecké škole jsme upozorňovali, že tato pasáž je náročná a neodpouští sebemenší chybu. Málokterý jezdec ale v průběhu závodu nechybuje. Je jen otázkou na jakém místě. Sítě začaly používat Hořice jako první a posměšné reakce nebudu uvádět. Za tu dobu zachránili nejednoho jezdce. Není ale možné celou trať obehnat sítí a už vůbec ne pokud nám na závody jezdí fandové tohoto sportu, kteří utrácejí za pivo, ale už né za vstupné. Každý rok se padá na jiných místech a umístění těchto bezpečnostních prvků je vyhodnocováno každoročně podle počtu pádů na celé délce trati. Zatím sítě které jsou k dispozici byly s této statistiky potřebné na jiných místech. Akro pouze prezentoval jako vždy svůj názor a já jej respektuju, protože jako ve většině případů to je pohled mimo zákulisý, kde je nutné rozhodování s chladnou hlavou, aby nedošlo ještě k horší tragédii a děsím se minuty, kdy bych měl na bezhlavé nařízení ředitele vyjet s medikal cárem mezi smečku rozjetých jezdců, kdy polovina respektuje červenou vlajku až na třetím stanovišti a se žlutou si neláme hlavu. Názory pište, ale neodsuzujte rozhodnutí a předepsané postupy, které je nutné dodržet. Tyto jsou totiž následně zkoumány v dalším řízení a nikdo z nás nechce jejich porušením způsobit ještě větší katastrofu.

TOPlist