Komentáře
Nalezeno 26 záznamů
5.7.2013 | Článek | Sebastián Porto původně (Porco) skončil kariéru v GP v roce 2006, jestli se nepletu, vyhrál ještě v roce 2005 GP Assen ve třídě 250ccm. V roce 2004 byl vícemistr.Celkem získal 8 vítězství v GP, první v roce 2002 v Brazilii. +1 |
27.8.2012 | Článek | to slick. A kdo má významné zkušenosti s MOTO3? Já bych to neviděl tak černo-bíle, vždy je to kompilace , jezdec, motorka, team a kousek štěstí. Jasper může být jen jedna čtvrtina neúspěchu.Popovovi přejí nějaký stabilní team v roce 2013.FGR hodně zdaru do další práce a nenechat se otrávit |
10.7.2012 | Článek | Náklady nejsou jen v motorkách, motorky , tedy jejich relativní vyrovnanost, jsou ale základem k vyrovnaným závodům. Pokud chctete vyrovnané závody zvolte "projekt MOTO2", nebo superbike bez "kosmických technologii", tedy vlastně třídu superstock. Taqk ať mají všichni dva motocykly , právě takové jak vypadly z fabriky, se sliky. |
16.9.2011 | Článek | Třídá SBK zašla dál než by člověk čekal. Cena "produkční"závodní motorky na úrovni 45000 euro je holý nesmysl a cesta do pekel. Bohužel, to vypadá, že o sport a závody obecně, tady jde až v třetím řádu. |
16.9.2011 | Článek | Ta naivní slova, prakticky "týden" před novou sezónou mi příjdou podobné jako "Projekt BLATA v MotoGP" (při vší úctě k této firmě). SBK motorky mají být na úrovní prodejní motocyklů a MotoGP mají být speciály, ale z planety země, ne z MARSU. |
2.9.2011 | Článek | Capirex byl a zůstane jistě vynikajícím jezdcem, ale toho haradu mu nikdy neodpustím, stejně jako pak jednání oficiálních orgánů, kteří to zametli pod koberec.Tehdy vládli ve světě GP Italové. Tak ať se mu daří i bez "leváren". |
25.7.2011 | Článek | To Bosso. Jen malé upozornění, ve třídě 125GP se do českého mistráku počítá i celkově 11 a v MCR 4 Szymon Kazmarek, jede s českou licencí. |
13.6.2011 | Článek | Jak se dívám tak se dívám ,ale Lukas Trautman v Hořicích nejel. Jinak oba závody super podívaná, škoda Vavoušových pádů v druhé jízdě. |
24.5.2011 | Článek | Jen houšť takových závodů, je to jedna z cest , jak vychovávat nové jezdce do velkých tříd. Když se podíváte kdo je v CZ nejlepší , všichni začínali na minibikách ,80ccm Evropa nebo i na skůtrech. Filla, Ježek, Smržové, L.Pešek,Mikšovský a etc. Když se podíváte na výsledky závodů AAC v Brně, moc českých jezdců tam v jednotlivých třídách není. |
9.3.2011 | Článek | To ST21 Jo pedrosa ale jezdil před tím spoustu let GP ne WSBK nebo AMA, v tom je ta zkušenost. |
9.3.2011 | Článek | Pokud bude JL zdravý, nemá Ben moc šancí, možná jednou ,dvakrát ho porazí, ale celkově bude o desítky bodu za ním. Ty zkušenosti z mnoha let v GP nenahradíš jen tak v druhé sezóně. |
13.2.2011 | Článek | Wargala v sezoně 2010 jel Superbike v IDM, nezískal ani bod, když se v kvalifikacích pohyboval mezi 26-31 místem. Poslední dva závody pro zranění nejel. |
6.2.2011 | Článek | Španěla nahradí španěl (s malým "Š") o tom žádná! |
6.2.2011 | Článek | Někol postřehů. Za prvé, 450 000 euro je standart, i tyhle peníze musí dát dohromady Korfeil a jemu podobní.Pro "inostrance" je to prostě skoro "půl mega". nezapomínjete, že ono počítají v jiných poměrech. Koyama, ať osmý v 125GP 2010, měl odejít, díky prapodivnému pravidlu o věkovém limitu. To je otázka pro FIM, proč rovnoprávnou třídu mistrovství stěta , tímhle nesmyslem tolik let diskriminují!!Je něco zatuchlého v královské disciplíně motocyklového sportu. |
30.1.2011 | Článek | Malá poznámka. Jak Dorna tak především FIM ctí kontinuitu třídy MotoGP jako následovníka třídy 500ccm. Z tohoto pohledu, není Kája Abrahám prvním, jediným a nebo jinak takto označeným jezdcem narozeným v naší vlasti, který tuto třídu pojede. Nejen v historických tabulkách, ale i v paměti mnoha fanoušků je v této třídě, tzv."královské", zapsán nejen Franta Šťastný, ale i jiní jezdci.Držím Kájovi palce a těším se, že dokáže to o čem mnozí pochybují, že do této elitní třídy patří. |