Komentáře
Nalezeno 15 záznamů
2.10.2009 | Článek | za tím budou určitě výrobci gum :) |
1.9.2009 | Článek | SiSpo: inu, metoda "zaválcuj sám"... |
5.6.2009 | Článek | to jí ten vejfuk v ruce nepálí? |
25.12.2008 | Článek | Ohledně řazení bez spojky. Moje stará číza má na řadící hřídeli takovej plíšek, kterej při pohybu řadící páky lehce rozpojí spojku a pak jde řadit bez zmáčknutí páčky spojky, při troše cviku se dá i rozjíždět bez použití páčky (dobrý na machrování). Dolů jsem tak řadit radši nezkoušel. |
1.6.2008 | Článek | jinak jsem byl určitě víc vidět. koukali na mě víc. Vždycky čekám na oční kontakt s řidičem z vedlejší a dávali víc bacha. |
1.6.2008 | Článek | Najel jsem kolem 130km a potkal jsem jen jednoho člověka ve vestě. Trochu je to pro mě zklamání, čekal jsem nás víc... |
27.5.2008 | Článek | docela příjemně mě překvapila česká televize v Událostech komentářích. Hezký bylo že to nebylo házení všech do jednoho pytle. http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/1096898594-udalosti-komentare/208411000370526-26.05.2008-22:30-sebevrazedni-motorkari-je-radar-dostatecne-zeleny-mars-pod-lupou.html |
8.5.2008 | Článek | Výhodu bude mít ten elektromotor v tom, že má kroutící moment konstantní už od nulovejch otáček. K tomu jaký bude mít ten motor charakteristiky jestli jako 2T nebo 4T. Asi jako tramvaj. |
2.3.2008 | Článek | dodatek z webu Incheby: ...Významným mezníkem ve vývoji Incheba Praha bylo v roce 2003 uzavření dlouhodobé smlouvy o pronájmu Výstaviště s hlavním městem Prahou na období 60 let. V současné době se připravuje koncepce rozvoje areálu s níž bude souviset i urbanistická studie prostoru. Probíhá řada oprav výstavních i dalších prostor, postupně se bude zlepšovat zázemí i infrastruktura areálu, pracuje se i na návrhu zlepšení dopravních řešení jak uvnitř - tak i na příjezdu. Zájmem a snahou společnosti Incheba Praha je rozšiřovat svou činnost a zajistit tak areálu holešovického výstaviště stále větší přitažlivost a zájem Pražanů a návštěvníků metropole... Takže asi tak. |
2.3.2008 | Článek | V Holešovicích ta výstava určetě zůstane (bohužel, Letňany by byly lepší), protože to pořádá Incheba :(. |
20.9.2007 | Článek | Arny: zvuk si doděláš reprákama a budeš ho mít jakej chceš <br /> <br /> <br /> Jinak doporučuju kouknout na video na youtubu jak to elektrický auto (wrightspeed) nandá ferarri a porche.<br /> |
20.9.2007 | Článek | Je si představte: elektromotorka, takovejch 100Nm od nulovej otáček. To teprve bude mrtvejch |
26.1.2009 | Článek | U Ducati maj recht, stojí to tam už několik posledních let zaprd. Škoda, že to nemůže být třeba v Letňanech. Je to o tom, že Incheba to drží na výstavišti u Kočků. Do Brna bych to nedával, je tam motoGP i WSBK :) to je taková rozumná rovnováha. Čistě bez nějaký Praha-Brno rivality. |
10.3.2007 | Článek | Teď jsem jí našel za 550 000 kč, ale i tak je to zhruba těch 200 kapříků. |
10.3.2007 | Článek | Mluvil jsem s policajtama o tý MVAgustě a říkali, že jich maj 8. Agusta prý udělala nejlepší nabídku. Jen by mě zajímalo jak to může bejt nejlepší nabídka, když série stojí cca 570 000 kč, což je oproti konkurenci cca o 200 000 kč víc(CBR 1000RR). Asi si někdo namastil kapsu. Jinak nic proti Agustě, je to krásná motorka. |