PROFIL UŽIVATELE

PesiRR

Offline: Včera v 17:24 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 30
Město: Loučany
Lokalita: Olomouc Olomo...
Napsal příspěvků: 2x
Body komentářů: 11 / 23
ID uživatele: 123717
Registrace: 6.8.2010
ICQ:249631419

Adresa profilu:http://pesirr.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 102 záznamů

1.1.2024 Článek Nebo také místní Gambalunga...
12.7.2018 Článek To Left: Jiný rozumný důvod než ona módní vlna, ze které se marketingová oddělení továren logicky snaží vytěžit maximum, dokud neopadne, dle mého neexistuje (možná s výjimkou odlišného pocitu z jízdy). Stejnou logiku jako u scramblerů by dle mého bylo možné aplikovat i na cafe racery, jejichž původním účelem bylo přiblížení tehdejších cestovních motorek speciálům mistrovství světa 50., resp. 60 let. Bylo by asi pošetilé srovnávat na okruhu např. Triumph Thruxton R s Ducati Panigale V4 a stejně tak moderní lehká endura například s tímto scramblerem.

Co mě ale překvapilo více, je údajné tvrzení Skinnera o zapadnutí Scramblera do produktového portfolia mezi V4 a Commando. Když jsem se totiž bavil z technologem z továrny Norton, což je pravda více než rok, říkal, že s Commandem právě splnili potřebné emisní limity do roku 2020, ale o schopnosti vzduchem a olejem chlazeného agregátu být v souladu i s těmi následujícími si nebyl vůbec jist (což mělo být dalším důvodem vývoje motoru 650). Takže by se dalo vyvodit, že potíže s emisemi buď vyřešili i do budoucna nebo se můžeme těšit i na "více silniční" verzi (Atlase/Commanda?) s tímto motorem. Taková by mě, jako nezarytého fanouška scramblerů, potěšila pravděpodobně více.

Snad tento model dopomůže společnosti dostat se na výsluní, kam dle mého patří.
6.11.2013 Článek Pro mě poměrně nepovedená napodobenina jedné z nejhezčích motorek všech dob. Navíc pokud by chtěli zachovat původní ideologii značky (vyladit cízí motor JAP/Anzani/... a postavit zbytek motorky)museli by to dělat asi jako Bimota nebo jí podobní. Toto mi ovšem přijde jako produkt, jehož hodnota požadované ceně neodpovídá. S těmi penězi by mi přišel daleko rozumnější např. Norton Commando 961
+6 -2
12.10.2013 Článek Nejspíš si koupím ojetý tank a půjdu s ním jezdit do seriálu F1. Logika je obdobná.
+2 
6.5.2013 Článek Vím, že budu hnidopich, ale ten Norton je ES2, ne S2.
6.3.2013 Článek The return of "unapproachable" Norton. Nádhera'
Hockin: Aneb jak pravila prvorepubliková reklama dovozce:"Norton.O trochu dražší, ale o mnoho cennější!"
+1 
14.11.2012 Článek No myslel jsem, že na rok 2013 z 6kil zhnusili jen Daytonu 675, ale CBRkem to Honda trumfla
+2 
9.11.2012 Článek Jako bulldog to vypadá, ale právě,že ten pes je pěkně hnusné.
10.10.2012 Článek Když tak nad tím přemýšlím, jestli tu značku někdo odkoupil, tak by si mělo Audi ze znaku odpárat jeden kruh . Jinak ale krásná motorka vcelku klasických tvarů
7.10.2012 Článek Všechno super. Nemůžu si ale pomoct, nejhezčí bajk je to pověšeny modry WLko.
+1 
3.10.2012 Článek CB super, ale dokážu si to představit i se špicema
29.5.2012 Článek A je to po roce opět tady
12.5.2012 Článek Asi měli na snidani ty jejich fazole s vejcema, že tak spěchal na záchod.
22.4.2012 Článek Řekl bych že klasika. Když se mu už povede start, tak jim ujede a pálí strašnou kudlu, po 3/4 závodu ho někdo dojede protože sjel gumy (potud průběh jako v Donnigtonu 2011) a dnes to dovršil ještě.To už je fakt k nas... Bylo mi ho líto.
10.4.2012 Článek A to jako nedokáže roztlačit motorku? Před půl stoletím se tak startovalo běžně. Tak to dopadá když mají piloti 40kg i s lůžkem.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

TOPlist