Komentáře
Nalezeno 102 záznamů
1.1.2024 | Článek | Nebo také místní Gambalunga... |
12.7.2018 | Článek | To Left: Jiný rozumný důvod než ona módní vlna, ze které se marketingová oddělení továren logicky snaží vytěžit maximum, dokud neopadne, dle mého neexistuje (možná s výjimkou odlišného pocitu z jízdy). Stejnou logiku jako u scramblerů by dle mého bylo možné aplikovat i na cafe racery, jejichž původním účelem bylo přiblížení tehdejších cestovních motorek speciálům mistrovství světa 50., resp. 60 let. Bylo by asi pošetilé srovnávat na okruhu např. Triumph Thruxton R s Ducati Panigale V4 a stejně tak moderní lehká endura například s tímto scramblerem. Co mě ale překvapilo více, je údajné tvrzení Skinnera o zapadnutí Scramblera do produktového portfolia mezi V4 a Commando. Když jsem se totiž bavil z technologem z továrny Norton, což je pravda více než rok, říkal, že s Commandem právě splnili potřebné emisní limity do roku 2020, ale o schopnosti vzduchem a olejem chlazeného agregátu být v souladu i s těmi následujícími si nebyl vůbec jist (což mělo být dalším důvodem vývoje motoru 650). Takže by se dalo vyvodit, že potíže s emisemi buď vyřešili i do budoucna nebo se můžeme těšit i na "více silniční" verzi (Atlase/Commanda?) s tímto motorem. Taková by mě, jako nezarytého fanouška scramblerů, potěšila pravděpodobně více. Snad tento model dopomůže společnosti dostat se na výsluní, kam dle mého patří. |
6.11.2013 | Článek | Pro mě poměrně nepovedená napodobenina jedné z nejhezčích motorek všech dob. Navíc pokud by chtěli zachovat původní ideologii značky (vyladit cízí motor JAP/Anzani/... a postavit zbytek motorky)museli by to dělat asi jako Bimota nebo jí podobní. Toto mi ovšem přijde jako produkt, jehož hodnota požadované ceně neodpovídá. S těmi penězi by mi přišel daleko rozumnější např. Norton Commando 961 +6 -2 |
12.10.2013 | Článek | Nejspíš si koupím ojetý tank a půjdu s ním jezdit do seriálu F1. Logika je obdobná. +2 |
6.5.2013 | Článek | Vím, že budu hnidopich, ale ten Norton je ES2, ne S2. |
6.3.2013 | Článek | The return of "unapproachable" Norton. Nádhera' Hockin: Aneb jak pravila prvorepubliková reklama dovozce:"Norton.O trochu dražší, ale o mnoho cennější!" +1 |
14.11.2012 | Článek | No myslel jsem, že na rok 2013 z 6kil zhnusili jen Daytonu 675, ale CBRkem to Honda trumfla +2 |
9.11.2012 | Článek | Jako bulldog to vypadá, ale právě,že ten pes je pěkně hnusné. |
10.10.2012 | Článek | Když tak nad tím přemýšlím, jestli tu značku někdo odkoupil, tak by si mělo Audi ze znaku odpárat jeden kruh . Jinak ale krásná motorka vcelku klasických tvarů |
7.10.2012 | Článek | Všechno super. Nemůžu si ale pomoct, nejhezčí bajk je to pověšeny modry WLko. +1 |
3.10.2012 | Článek | CB super, ale dokážu si to představit i se špicema |
29.5.2012 | Článek | A je to po roce opět tady |
12.5.2012 | Článek | Asi měli na snidani ty jejich fazole s vejcema, že tak spěchal na záchod. |
22.4.2012 | Článek | Řekl bych že klasika. Když se mu už povede start, tak jim ujede a pálí strašnou kudlu, po 3/4 závodu ho někdo dojede protože sjel gumy (potud průběh jako v Donnigtonu 2011) a dnes to dovršil ještě.To už je fakt k nas... Bylo mi ho líto. |
10.4.2012 | Článek | A to jako nedokáže roztlačit motorku? Před půl stoletím se tak startovalo běžně. Tak to dopadá když mají piloti 40kg i s lůžkem. |