Komentáře
Nalezeno 1003 záznamů
31.10.2015 | Článek | Celkem logický krok. NEsoudí se přece o titul, ale soudí se o stejné podmínky pro boj o umístnění na startu, což samozřejmě titul nezaručuje. JDe o to přehodnotit důvod pádu MArqueze, protože vyvezení mimo ideální stopu přece není proti pravidlům. Ano při pádu mohlo dojít ke zranění, to je ten problém. Ale ze záběrů z helikoptéry co kolují po celém Youtubu je zřetelně vidět, že spadl až po nárazu do Rossiho, prostě se jej rozhodl přetlačit brzdovou páčkou napřed a až poté havaroval. JE to stále o tom stejném: letos prohrává s Rossim 0:3...vždy se odrazí. Jen příště by tam taky mohla stát zeď. +2 |
29.10.2015 | Článek | No, vyjádření Westa beru jako vtip..potřeboval něco říct tak řekl. Nicméně prospěchářské kecy stylu Repsol, to je ubohost sama. Ať klidně táhnou, nazdar... |
25.10.2015 | Článek | Bohužel, po této zkušenosti je pro mě Mrdkéz normální debil. Přitom ještě do včerejška jsem jej považoval za génia naprosto převyšujícího svoje soupeře. NEbylo vůbec nikomu podezřelé, že 3.kolo kdy ho předjížděl Lorenzo měl čas náhle o 1,5 sekundy pomalejší a pak zase kvůli Rossimu extra zrychlil? Proč nebyl zrovna takový frajer, který by Rossimu prostě ujel? Spočítejte si počet nárazů do Rossiho za tuto sezonu: prohrál je 0:3 kdy 2x ležel a jednou dojel na 2. místo. Co tím sleduje? Chápu, že teprve kolem Rossiho se vždy něco děje, to diváky zajímá, ale on s Rossim naprosto prohrává. Dle mě se ho snažil do kola č.7 normálně rozhodit, vybrzdit, donutit k chybě. Tu chybu udělal sám a ještě skurvil šampionát. Valencie je jeho dementním způsobem rozhodnuta, super...je opravdu slavný +3 -1 |
25.10.2015 | Článek | pane řediteli závodu: a co je teda vůbec jasné, když nemáte přímý důkaz? NEřekl jste, co oba piloti vlastně řekli a rozhodl jste v koho prospěch? Jedině tak, že už je titul udělen a šance na souboj ve Valencii mizivá, bravo... |
25.10.2015 | Článek | Souhlasím: Peddy to popsal bez emocí a jako chlap, avšak Jorge to už jakoby mluvil Biaggi, jeho velký vzor. A co sedí ještě více: jediný kdo z toho ted bude profitovat je právě Lorenzo, nikdo jiný. Dobře, Rossi si natáhl ostudu. Ale díky manévru jeho jediný soupeř dostal penalizaci, z toho plyne jasně nabídnutá výhoda, Jorge se tím pádem už v podstatě nemusí bát, anebo se skutečně bojí že mu to Rossák narve z poslední příčky? Ani nehrozí, že se během závodu potkají na trati i kdyby pršelo. Titul má dle mě v kapse a tady si bude hrát na ředitele zeměkoule a nejbezpečnějšího pilota všech dob. |
25.10.2015 | Článek | Já myslím, že tento závod byl z kategorie "shit happenes". Klišé od zeleného stolu rozhodlo o posledním pokřiveném racu Valencia Comunitat, kde diváci nemohou očekávat nic jiného, než oslavu Jorge Lorenza |
20.10.2015 | Článek | Jojo, tohle je zrod nové legendy. ale jestli Rossákovi posere 10.tiul, ať si mě nepřeje +1 |
20.10.2015 | Článek | Já nebudu komentovat průběh závodu. Určitě je super, že se první 4 v cíli vešli do 1,00 sekundy, zřejmě Bridgestone udělal po lonských průserech mnoho opatření ku zvýšení životnosti pneu, ale to co jsme viděli bylo naprosto běžné během éry 500 ccm a občas i v Michelin éře MotoGp. JEn prostý divák si na to odvykl, někteří ani nepamatují... Komu fakticky o nic nešlo byli právě MAniac Iannone a Mrkvéz, ti už nemají v pořadí co zkratit, mohli jet co to šlo. Zato pěkně zavařili Lorenzovi i Rossimu, kteří jeli jen na sebe a hlavně o titul. Ale co: čekají nás další dva závody, snad ještě více napínavé... |
13.10.2015 | Článek | To 1100Virago: no tak hlavněže ve filmu vysvětlují, ale roky před filmem zase chytří lidé tvrdili, že kubatura 800 ccm vznikla přesně na míru Peddymu. Další rozdíl v přechodu z 800 na 1000 ccm dělá dle regulí +9 kg. V nižším kubaturách je pokud vím (nebo byl) limit hmotnosti stroj+pilot. KDyž porovnám dispozice Mrkvéz vs. Peddy vč.motorky tak se liší o necelá 4 %. To co Peddy ztratí překlápěním, tak dožene lepším bržděním a větší akcelerací. Ale že by MArquezových +8 kg a +8 cm bylo v tomto ohledu rozhodující tak bych to více přikládal jeho stylu jízdy v porážení zbytku pole. Myslím, že s vývojem silnějších a silnějších strojů a neustálými změnami technických pravidel se vyvíjí i "ideální" dispozice pilota. Co beru jako mínus je zřejmě křehká kostra Peddyho a s tím související četné zlomeniny... |
12.10.2015 | Článek | zajisté velmi kvalitní a statisticky velmi úspěšný pilot. Musí být i "dobrým" zaměstnancem" protože si jej Repsol a Honda hýčkají už neuvěřitelně mnoho sezon, jakoby za ním stál Španělský král i Japonský císař. V podstatě má ideální silničně-motocyklové dispozice: malý, lehký a hlavně chladná hlava. Defakto má už od 250 ccm k dispozici skoro tu nejlepší techniku na světě... Tohle vše ale na titul MotoGp nestačí, je totiž málo kontroverzní, málo sobecký a příliš "ideální" teamový hráč. Nevěřím, že bude někdy mistr světa MotoGp. +3 -1 |
11.10.2015 | Článek | tak já myslím, že to byl hodně různorodý až zajímavý race. Ocenění patří Jorgemu za jeho neuvěřitelný trhák na začátku a pak prozměnu Peddymu za jeho stíhací jízdu. Vše kolem je ale nepodstatné: Rossi navýšil náskok a je ještě blíže k jubilejnímu titulu. Líbilo se mi hodnocení Toslenda na BT sport: "rossi závodí 20 let a z toho nyní může být 10 x mistr světa, tzn. že půlku kariéry je mistr světa" :D |
8.10.2015 | Článek | No, napadají mě dvě věty a) už bylo na čase b)měl sis vybrat cokoliv jiného než Honda CBR, ale pokud ji dostaneš na vyšší level tak je Guintolli pěkný máslo :d |
30.8.2015 | Článek | Dámy a pánové: takto vyhrává jezde c s gáží cca. 9 mil.EURo za rok. Rossi je obchodn íznačka a dělá závody...divácky napínavé! Bravo |
30.8.2015 | Článek | gratuluji Kájo, byl jsi opět dojet o jedno kolo, my víme že závodíš s nejlepšími a tak jak v Brně s Jorgem sis i tu zazávodil s vítězem...a je úspěch, žes vůbec dojel +2 |
27.8.2015 | Článek | začínáme od začátku, co tedy dělali doteď? |