Komentáře
Nalezeno 6 záznamů
18.3.2019 | Článek | Máš pravdu je to tak.Ducati ušila bike na míru pro SBK podle pravidel , která jsou. Druhá věc je ,že závody nejsou tak vyrovnané a atraktivní jak tomu bylo dříve když jezdili třeba Colin Edwards, Carl Fogarty,Aaron Slight.Ale ty roky jsou uz pryč.Všichni spíše upřdnostňují Motogp před SBK.A je to poznat i na sledovanosti. |
17.3.2019 | Článek | Souhlasim s nazorem na Alvara a Ducati |
25.2.2019 | Článek | rogih: něco na tom názoru bude.Neni to zatim ani podle mne dominance značky. |
25.2.2019 | Článek | Bude -li dominovat ducati bude na špici i Chaz což zatím vidět neni.V4R se určitě povedla ,ale je to prvni závodni vikend a sezóna je dlouhá.Pokud vím tak Alvaro jezdil vloni v motogp urcite také velmi dobře např jednou 4.misto Australie a 5.misto Japonsko.Takže bych řekl , ze Alvarovi sedla motorka a okruh.Což si málokdo možná připouští. +1 |
20.2.2019 | Článek | https://gallery.mailchimp.com/828d05dc5f4c88573aeb98365/files/55d9c1d1-de0a-4d47-88c7-71724c641a3c/Rev_limits_for_2019_Superbike_models.pdf |
20.2.2019 | Článek | Podle mne jsou omezeny otáčky u každého výrobce jinak podle toho v jakých otáčkách dosáhne max.výkonu.Pokud omezení otáček sjednotí bude i omezen vývoj motorů.Vyšši otáčky nemusí být vždy výhoda může se snížit životnost motoru a spolehlivost.Ale to se uvidi až v závodech.Pokud by to byla taková výhoda pak by musel dominovat i Chaz a ten se zatím spíš trápí. |