PROFIL UŽIVATELE

Sparhawk

Offline: 11.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 14
Město: Troubsko
Lokalita: Brno-venkov J...
Body komentářů: 20 / -2
ID uživatele: 112537
Registrace: 3.3.2010

Adresa profilu:http://sparhawk.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 25 záznamů

6.2.2024 Článek Však Pipetovy trubice na sledování proudění vzduchu. Na formulích a autech při testech běžná záležitost
19.8.2021 Článek Tak v Mostu se pojede FIM EWC. Takže Hanika se znovu ukáže v ČR.
+2 
6.8.2021 Článek Karel zatím super. Zvlášť po tom jak ta motorka dopadla v Brně.
17.12.2020 Článek A proč by tam šli? Aby zkrachovali? Kawa je o proti ostatním v MotoGP "malá fabrika" a rozhodně by do toho nemohla vkládat tolik jak do toho lije Audi, Honda a teď i KTM. Absolutně nemá smysl tam jít aby bojovali s Aprilií když můžou bojovat o titul v WSBK i přesto jak je Dorna drží pod krkem.
9.2.2020 Článek Stačilo by aby tady dali dnešní hodnocení testů Doviho a vysvětlilo by to dost lidem hodně a byli i překvapeni jak to tady čtu.
21.11.2019 Článek Binder už KTM testoval takže nejel poprvé s litrem.
+1 
7.4.2019 Článek No ale otáčky byly jasně dány za umístění v šampionátu. Ducati ale zašlo za Dornou že má nový model a ta jí předepsané otáčky za umístění zrušila. Co ale mění nový model na tom že skončili druzí - nic. Díky tomu může točit až o 1500 víc než měla jasně dáno. A Kawě omezení zůstalo a i díky tomu že věděla že má omezený otáčky a na kolik tak nestavěla nový model. Takže by měla Dorna omezila Duknu na to co měla mít podle předpisů když vidí jak jasně dominuje. To že ještě v létě tvrdila Dorna že křidýlka nikdy ve WSBK nepovolí i když věděla co Dukna staví je další věc
+1 
24.2.2019 Článek Dorna loni nařídila že by se motorky neměly dostávat moc přes 15000 nebo to omezí. S tímto výrobci pracovali při vývoji a protože k tomu Kawa věděla že za vítězství bude omezena na 14250 otáček tak nedělala nový motor ale upravila ho jen na širší spektrum otáček při výkonu maximálním. Ducati měla za umístění točit maximálně 14500 a najednou až před sezónou Ducati si zajistila že kůli nové motorce jí to omezení zrušili a pak najednou zrušili i ty omezení maximálních otáček. Kawě omezení zůstalo. Když k tomu přičteš ještě to že ještě v létě Dorna říkala že v WSBK nikdy nepovolí křídla a elektroniku z Motogp a přitom už jasně musela vědět co Ducati staví tak si vyvoď závěry sám.
+1 
24.2.2019 Článek Farage, že to ostatní neřeší? Si to trochu pročti i ostatní výrobci jsou překvapeni co Ducně bylo schváleno že může použít a ten stroj naprosto vychází ze speciálu MotoGP jen na něj dali to co musí být v superbajcích jako ocelové brzdy a podobně. A kontrolu trakce má dokonce nyní lepší než MotoGP protože tam zavedli jednotnou elektroniku kdežto tady jim vývoj další navazuje na ten původní. A že v MotoGP to Ducati nemá? Ale má. jen zatím zatím "nemá výsledky" . Tam staví takový obří tým pod Audi jako nikdo jinej nemá ani Honda dokonce ne. Někteří ho přirovnávají až týmu F1 jak stahují lidi odevšud a mohou si dovolit jet "nonstop" ve vývoji Sice Dorna by ráda právě dotlačila Kawu zpátky do MotoGP ale co by tam dělala. Leda hned zkrachovala protože na tohle prostě nemá prostředky. Vždyť je to proti konkurenci jenom "garažová" firmička.
24.2.2019 Článek Ozzy_ tak Alvaro má velkou výhodu že tu motorku zná z předcházejících let a ostatní si na to musí zvyknout. a Kawa byla nucena tu motorku tenkrát dost změnit na rozdíl od Dukny a nebo když nasadila speciál Aprilka a jinak je spíš dominance Rey v posledních letech ne. Ten kdyby byl u Ducny a nebo i Yamahy tak má i tituly odtud. Je zvláštní že omezení Kawy zůstalo na otáčkách a Dukně to kůli novému modelu zrušili.
+1 
24.2.2019 Článek Tak Dukna tam nemá co dělat v tomhle stavu. MotoGP motorka s MotoGP elektronikou a navíc křídlama a tyhle dvě věci ještě v létě Dorna tvrdila že nikdy nepovolí a to už musela vědět co Dukna chystá, ale Audi vždycky takle vítězila podvodem. Dukna si tam dělá co chce. je to jen hra kolik ho k sobě pustí aby to nebylo moc okatý.
+2 -2
28.1.2019 Článek ano BMW nebyli přímo ve WSBK ale tvrdit že roky neinvestovali do vývoje je zcela mimo.
+1 
31.1.2017 Článek Ta appka byla i loni na testy volná. Zpoplatnili ji až v sezóně.
11.11.2015 Článek pop59 - tady někdo četl idnes co? )) naprostá kravina. Zrovna Abrahám by udělal cokoliv aby Pešek titul neměl to se vsaď.
9.5.2014 Článek Mamba54 Akro to myslel tak ze třemi to vydělit tech 220 000 nemůžeš protože v neděli tam je asi kolem 100 000 a to je počet zaplacených lístků ( minus pořadatelé, ostraha, hasiči atd.)
To navýšení a převod akcií kdy si je navíc preprodaval Abraham přes svoje další firmy a to si nauctoval a navíc to převedl na tu firmu která je i svázána s týmem je jasný že tam účetnictví průhledný už není vůbec.
To ale většina podnikatelů v této zemi je účetne kazej rok v mínusu
Ty stánky jeho nejsou ale pronajímá jim místa za dost velké ranec a tyto částky ani neuvádí.
Účetnictví a firmy mají v lichenstejnsku takže to k jeho daním státu.
Je to hra o proste další love do GP. Je to podnikatel tak když je možnost přijít k dalším penězům tak se snaží, ale tady je to ještě umožněno bojem s jecminkem o vládu nad Motorsportem.
Diky tomu ze tu má motogp tak zvedá ceny o dost i na ty klubové tak že někteří už to prostě nedaj a radši jezdí v Mostě a nebo na Slovensku ani ne za třetinu ceny i o tyhle love by postupně přišel.
To že tam staví zábrany za statisíce a každý rok tam věší plachty aby par desítek lidí se nemohlo dívat ze straně za Svoncovkou na závody (a stejně vidět jde)
Já pro podporu jsem a stát mu i nabídl ze přispěje za určitých podmínek ale ty on odmítá ( i kuli účetnictví) a to je třeba přiznat.
+5 
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist