Komentáře
Nalezeno 146 záznamů
13.10.2023 | Článek | Jen ze zvědavosti, u moto2, na čem že setří...? Motor fasujou od Dorny, gumy taky... |
29.6.2022 | Článek | Kdyby jen pacienta... Celej managment kolem něho a i pohlaváři z Hondy by si zasloužili kopačku do koulí za to, že vůbec připustili, že týden po sešroubování ruky, mu dovolili sednout na motorku v dalším závodním víkendu. MM93 se může chovat a mít myšlení 12ti letýho kluka, ale ti okolo mají mít rozum a "investici a dojnou krávu" ochraňovat všemi možnými prostředky. Prostě od týmu měl přijít zákaz a nařízené marodní!! |
12.8.2021 | Článek | v článku se píše:....Maverick Viňales v závěru závodu štýrské GP nechával M1 záměrně ve vysokých otáčkách. To znamená, kde měl přeřadit na šestku, tak držel pětku na maximum. Nebylo to náhodou proto, že kolo nebo dvě před tím, kdy se měl chovat "divně" k motoru při zařazení šestky byl motor "vydechlej", nejel tolik a "jiný pocity".... a proto to držel na lehčí kvalt? Možná MV po závodě zapíchnul do Jarvise plastovou vidličku od salátu, jak Romano do Uccia a v boxu se poprali, protože Angelovi Viňalesovi, tatíkovi MV12, Yamaha vypověděla smlouvu v MS SSP300.... +1 -1 |
26.5.2021 | Článek | Motorka je nádherná, ale nechápu, proč u takových to limitek nejsou pumpy a brzdiče frézované. Ty lité jsou tam jak pěst na oko. A to stejné brejle. Byl by to úplně jiný level na pohled a do ceny by to jistě mohli schovat. |
21.5.2021 | Článek | Tím, že Ducati hned na začátku pouze pro V4R postavila rovnou nový motor s limiterem hodně vysoko, to měli "v rámci pravidel" velmi snadné. Ostatní to mají na h@vno a přesvědčit technickou komisi FIM-Dorna o inovaci motoru asi nebude pro ostatní fabriky snadné, protože dělají jen evoluci toho, co se dlouhodobě osvědčilo. Jedny pravidla a dvacet různých výkladů je špatně... Snad se to do budoucna zlepší. Samozřejmě přijdou určitě od Ducati akce typu holeshot atd.. Je to na Dorně, co dovolí a jestli chce druhou sérii MotoGP. Jen k zamyšlení, když musela Ducati snížit objem motoru u Panigale pro WSBK, proč nemusí úplně stejně Kawasaki snížit objem motoru ve třídě SSP300? Akce s restriktory zde taky není úplně dobrá... Myslím že 27 jezdců jede v SSP300 čtyřstovkovou Kawu, to taky o něčem vypovídá... |
20.5.2021 | Článek | "Sériová" Panigele V4R, kterou si každý smrtelník může za 45.000,-USD koupit má nejvyšší výkon při 15.250RPM, ale limiter má nastavený až na 16.000 RPM a na šestce až na 16.500 RPM. Co brání jiným značkám ten limiter na "sériovce" posunout nahoru, aby mohli dle pravidel využít otáčky až na homologovaný limiter + 3%. Umělé zpomalování nejlepších není dobré, cestou je pravidla nastavit víc "stockově"... +2 |
17.3.2021 | Článek | Pokud by se zavedl cenový limit na přední vidlici, zadní tlumič a brzdy s tím, že za tyto peníze to musí býk k prodeji komukoliv z ulice a být normálně dostupné ve specializovaných obchodech ihned ke koupi, tak fabrikám hodně svážeš ruce na utrácení peněz. Tunit výkon motoru můžeš jen do limitu těch komponent, co jsem vypsal. Můžeš mít výkon motoru klidně 260koní, ale musíš je udržet na dráze a před zatáčkou zpomalit... |
17.3.2021 | Článek | gorkin, na komponenty nikdo nenadává, ale za chvíli to skončí tak, že fabrika přitáhne komplet bike z MotoGP a dá na něj SBK kapoty "look of serial bike" a železné kotouče... |
17.3.2021 | Článek | petridas, TM jezdí ve FIM CEV v moto3 už dlouho. Jejich bike je z větší části upravené šasi a kapotáž z FTR M03/Honda NFS250RW, ale motor a vstřikování mají svoje í +2 |
17.3.2021 | Článek | foxtrot, nic si nepletu :), rozvinul jsem pouze úvahu, kterým směrem by se WSBK mělo ubírat a doplnil k Vaší poznámce o brždění z vysokých rychlostí, že pokud chce výrobce za "SBK Edition" mičudu, tak ať tam dá ty brzdiče XB6E511 a XB6E510 a rozdíl ceny mezi litými a frézovanými brzdiči může ušetřit na estetickém karbonu a mnou navrhovaným pravidlům o brzdách by vyhověli... Ezpeleta mluvil o tom, že nechce druhé MotoGP a že WSBK by mělo jít cestou jako např SSP300 nebo SSP600, tam jsou pravidla striktní (prozatím..) |
16.3.2021 | Článek | foxtrot, Panigale V4R stojí 39.000,-€, že by to tý ceny místo litech monobloků nemohli dát frézovaný s titanovejma pístkama? Tak to jo..Já jsem si asi naivně myslel, že WSBK má být závodění s motorkama ,co nejvíce podobnýma seriovce (samozřejmě z té nejvyšší edice...) |
16.3.2021 | Článek | Tak vzhledem k tomu, že jeden set brzdičů bez destiček od Bremba XB6E511 a XB6E510 stojí cca 5000,-€ bez daně, tak zde odhaduji cenu tak na 10K€ za kus? To je opravdu dobrá cesta jak WSBK zlevnit...Mělo by být pravidlo, s jakými třmeny je dodáván motocykl na trh, tak ty používat, pouze povolit výměnu desek za Z04 nebo podobně..To stejné přední vidlice a zadní tlumič, povolit jen cartrige, co se vyskytují na tuningovém trhu a jen do určité ceny, např 3000,-€ za přední vidli a 1000,-€ na zadní tlumič... Jinak to dopadne jak píše DutchTT, II.liga MotoGP +2 -1 |
4.3.2021 | Článek | gorkin, kdyby jen ta mezera, ale ta přední vidlice má sklon jak na customu z Orange County, Ten rozvor je šílenej.. Ale možná optika klame... |
26.1.2021 | Článek | Otázka na pana Smrže, může v rámci pravidel pro český mistrák ve třídě Supersport 600 startovat Moto2? Děkuji za případnou odpověď. LP |
7.11.2020 | Článek | YAMAHA: ..Sporné ventily mají být konstrukčně naprosto stejné jen jejich výrobci jsou rozdílní... To jsou jen žvásty. Tvar ventilu je stejný, no a ?. Jiný dodavatel jiná materiálová struktura, jiná technologie výroby. Jedná se o naprosto jiný ventil. Měla následovat diskvalifikace všech jezdců a týmů, kde byly nové ventily použity. |