Čtvrtý podnik MS Superbike – Assen
Text: Petr Czyž | Foto: Vladimír Rejda | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Yamaha Racing, Kawasaki Racing, Ducati Media, Honda, TT Assen | Zveřejněno: 10.4.2019 | Zobrazeno: 8 237x
Text: Petr Czyž | Foto: Vladimír Rejda | Zdroj: worldsbk.com | Foto: Yamaha Racing, Kawasaki Racing, Ducati Media, Honda, TT Assen | Zveřejněno: 10.4.2019 | Zobrazeno: 8 237x
Akro - přestaň už s tím trollením...
CRXJET - Pokud si se mnou nepřeješ komunikovat, jak sis dal do profilu, tak se toho drž a zavři tlamu blbečku!
obávám se , že trapný troll nikoho nebere, ale nic si z toho nedělej, chudáčku
očividně nechápeš, že jsi tu jen k smíchu
Ivos - Ano, ty jsi přímo přeborník ve skoku na špek!
Ale nic si z toho nedělej! Takových jako ji ty tady je celá sbírka!
Karingu
Jseš si jist?
?
Crxjet, Rado, Ivos a další...
Pěkně mi to žerete!
Hele Ivos napiš zase něco o Bautistovi a podvodnících za ním, co jezdí na podvodně pomalých motorkách! Ať se zase trochu pobavím!
Cxjet a Ivos - Vezměte si obrázek Bautisty a Ducati a užijte si mokré sny!
Karingu Karingu= počkej na závody které budou parádní
Alvaro bude první
a ostatní podvodníci na podvodně pomalých motorkách až 16sec za ním
juchu-u
" Dobrej oddíl "
- ty modro-oranžový Gamma
Holanďanky na fotce v Harmonogramu závodu . . .
Ja tomu furt nerozumim. Alvaro neni podvodnik, on jefe co mu dovolej , takze Karingu obrat svuj hnec treba na Dornu
crxjet> Ja bych ho tolik neprozival, stejne to vsechno nemysli smrtkově vazne...
deluxa 21:38: "...Fakt by ma zaujimalo odkial z rite si vytiahli tie pocty otacok..."
To je jednoduché - výchozí situace jsou otáčky sériového stroje, navýšené maximálně o 3 procenta. A holt díky desmu točí sériová Ducati víc, než sériová Aprilia. A pak se s otáčkami hýbe co pár závodů podle výsledků.
pokud máš na mysli , že specifický komentátor = troll, tak ok
Něco je komentovat situaci s aspoň malou dávkou inteligence a něco jiného je jen zvracet ty samý srance stále dokola...opakovanej sranec zůstává stále srancem
Ano, souhlasím, otáčky bych sjednotil, ať se s tím továrny poperou...
Akro je sice takovy specificky komentator, ostatne kdo neni, ale v podstate ma pravdu.
Ducati jedou vyhody uz od 90. let (ne-li jeste driv) a kdo rozumi motorkam nebo motorum, vi, ze otacky proste jedou.
Pravidla bych sjednotil a nedelal takovety pytloviny, jakoze vy uz jste vyhrali moc krat, tak vas omezime na technice.
koukám akro se rád máchá v těch samých sračkách
to už je nějaká úchylka
Doufám že Bautista vyhraje, dokáže s tou Ducati zázraky, je to vidět na brzdach a ve výjezdech
Je jezdecky jinde
...a kolovrátek AKRO jede...ve dne, v noci, podvodníci!
Motokawasaki - No to by byl pro Butistu malér pokud by mu snížili otáčky na úroveň, co má Rea! Rázem by ten podvodník bojoval o 3-5 místo a koukal by jako puk!
Byl by rád kdyby občas skončil třetí!
Ivos - Jistě! Čekal jsem, že hlupák jako jsi ty se určitě ozve! Tvé bydliště hovoří za vše!
Karingu=uvidíš že Alvaro udělá krásný závod a ti pomalí podvodníci na podvodně pomalých strojích se ani nebudou snažit mu to překazit
juchu-u
Ivos - Jo a nezapomn tady ta troubo zase napsat, že Bautista jede dobře a ti ostatní jezdci jsou podvodníci, kteří jedou schválně pomalu!
Maiki - to víš, že nezapomenu!
K zblití jsou hlavně podfukáři z Ducati a a jejich obdivovatelé tady na stránkách!
Gorkin, ty jsi asi vyhrabanej! Co může Rea dělat, když mu na podvodníka Bautistu chybí i po snížení
Čím tp asi má vyrovnat? Hlavně že tě ta trapárna pořád baví!
o trapných 250 otáček pořád 1 500 otáček a desetina výkonu?
Tak o kolik ti DUCATI-BAUTISTA PODVODNÍCI ZASE VYHRAJOU?
O 250 otáček snížení u Ducati je výsměch! Hlavně, že to Reovi nechali, aby náhodou ty podvodnické Ducati šmejdy neohrozil!
A já se vsadím, že by nepomohlo ani snížení otáček na těch 14 600 jako má Kawa. Ten motor je vážně "peklo na zemi" a k nejvyššímu výkonu tolik otáček nepotřebuje.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=147&v=p1Dz1DL9N1A
Aprilia tam uz sice nie je ale... V4-- 14700 vs 16100? taky isty motor. Fakt by ma zaujimalo odkial z rite si vytiahli tie pocty otacok. Vraj "performance analysis partners". To im radili asi priamo u ducati nie?
S tou motorkou to nic neurobi, predpokladam ze ten natresk je 15.5-16 na krivke. Ved nech im daju 14.7 ak to mohla mat takto Aprilia a nech sa preteka. Potom by som chcel vidiet tie vysledky...
Povoleno max otáček/min:
Ducati 16.100 sníženo o 250
Honda 15.050 zvýšeno o 500
BMW 14.900 ale dají jen 14.800
Yamaha 14.700
Kawasaki 14.600
No jsou před námi 2 okruhy s asi největší šancí porazit Bautistu, v aragonu bylo krásně vidět, že ducati získávala jen v posledním sektoru a to tu bude chybět, Imola dokonce neznámá trať pro něj? Rád bych viděl už taky jiný závody než jen o 2 místo
FIM snížili od závodů v Assenu u Ducati otáčky na 16.100 a to u všech tří jezdců