Ježek: Bylo mi ctí přispět k historickému výsledku českého týmu v EWC

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KARING (245) napsal 04.08.2018 v 02:59

Smiders666 - Myslím, že 24 hodinovka je pořád víc než osmihodinovka Suzuka! A vlastně i ty závody v šedesátých letech na 24 hodin byly to nejvyšší, co se dalo ve vytrvalostních závodech dosáhnout!

IvanDvoutakťák (5369) napsal 02.08.2018 v 12:39

Každej holt něco sledujeme a pak to srovnáváme
a v našich komentářích se projeví jak vlastně "na tom jsme"

smiders666 (242) napsal 02.08.2018 v 12:03

Karing: Suzuka je kategorie sama o sobě. TOP jezdci z WSBK, z kterýcj je mnoho na úrovní TOP z Moto GP. Dále kolem 15ti továrních týmu či s tovární podporu. Jenom pro zmínku, tovární SUZUKI 10tý flek. 14 místo je naprosto úžasný. A pokud sleduješ EWC delší dobu a především závod Suzuka, tak srovnáváš nesrovnatelné.

IvanDvoutakťák (5369) napsal 02.08.2018 v 07:00+1

KARING (245) napsal 02.08.2018 v 02:55

Nevyhráli náhodou naši jezdci v 50 letech 24 hodinovku ve Francii a v následujícím roce obsadili druhé místo, když už se tady všichni rozplývají nad letošním 14 místem jako největším úspěchem??

KARING (245) napsal 02.08.2018 v 02:41

14 místo...

lopata75 (111) napsal 01.08.2018 v 22:23

Super! Gratulace Viktorovi i celému týmu. Dobře, že se Ježura zase baví !

Samuel007 (389) napsal 01.08.2018 v 21:12

Ondrovi to přeju.
Hlavně ten pocit když někomu naloží kolo. A že jich bylo.
Ve WSBK si neužil ani předjíždění.

Rosička (982) napsal 01.08.2018 v 20:34

Především "velké díky" V. Nossovi, protože bez něho bychom českému týmu v EWC fandit nemohli.
Radost z Ondry, že má "radost"a užil si s chutí pořádné závody ve skvělém týmu a těšíme se na něj v další sezoně.

IvanDvoutakťák (5369) napsal 01.08.2018 v 17:59+2

Nic víc, než je v článku, není třeba psát .
Díky "kluci Merkuráci" , všem nám fandům jste zvedli sebevědomí .
Ondra v této partě zažil to, co zatím několik sezón ve WSBK nepoznal
a svým výkonem pomohl týmu a celému českému endurance ještě více
"vystrčit drápy" na světovou konkurenci .
Že je k tomu potřeba i ta závodnická štěstěna, poznalo na Suzuce několik
týmů, např. YART , který "musel" angažovat japonského jezdce namísto
stabilního jezdce, "rychlíka" Neukirchnera, a právě Fujita aspirace týmu
ukončil pádem. Kdo okruhům rozumí, ví že "je to hned", zvlášť za podmínek,
které na Suzuce byly a které "neušetřily" ani multišampiona WSBK ...




TOPlist