VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smartin1 (55) napsal 08.10.2011 v 09:25

Krata xxx-Naprostej souhlas,mluvíš mi z duše.

martin1 (658) napsal 26.07.2011 v 21:52

marshala nemůže dělat každý jsou to většinou bývalí závodníci /i oni maj občas crash/

Veronika-Suzuki (211) napsal 26.07.2011 v 18:41

Zrovna čtu "Na plný plyn" díky Skarelovi taky...

František byl na TT často hodně neviditelný, zato jeho foťák viděl všecko

Jirka-97 (66) napsal 26.07.2011 v 17:43

To IvanDvoutakťák : Jo,jo, „Flying Doctor“ jsou pověstní i na ostatních Irských závodech ...jednomu z nich vděčí za bleskovou a hlavně navýsost odbornou péči i náš Michal „Indi“ Dokoupil po tom drsném pádu v Cookstownu ...prostě dobrá vychytávka na přírodní okruhy a jsou to opravdu střelci a navíc profíci...

motorbreath (491) napsal 26.07.2011 v 14:26

IvanDvoutakťák - my jsme se s jedním maršálem, museli vyfotit, důchodce jak vyšitej Tomu říkám najít si koníčka do důchodu Viděli jsme, jak se jeden z nich přesouval v průběhu závodu na jiné stanoviště, prosvištěl kolem nás mezi jezdci jako by se nechumelilo, prostě další závodník na trati - důchodce

IvanDvoutakťák (5099) napsal 26.07.2011 v 11:04

Jak už ´sem včera řek´ - zážitků "na knihu", ale zapoměl
jsem se zmínit o MARŠÁLECH ! Ne těch "traťácích" kterých
jsou STOVKY (většinou léta na stejných stanovištích),protože
musí tak jak na všech tratích vidět z následujícího stano-
viště na to předchozí,
ale Maršálech, co najíždí na svá stanoviště až po(!)uzavře-
ní trati NA MOTOCYKLECH . Loni,když při TT "slavila" Suzuki,
byli vybaveni novými GSXR1000, letos Yamaha R1 . Místo RZ
žluté tabulky s velkými černými čísly pro každého z nich.
Jsou vyškoleni pro poskytování první pomoci a tak jako ti ze
stanovišť svoje posty okolo trati většinou nestřídají.
Odjíždí až "večer" po posledním závodě, zase po ještě uzav-
řené trati a když jsem "zažil" PRůLET prvního z nich před
prvním závodem,co jsem letos na TT sledoval,myslel jsem,že
mě jdou blbě moje hodinky a že to už snad projel "Big John"
McGuinness, startující jako první... Sledovat poté vždycky
VŠECHNY ty maršály projíždějící Kirk Michaelem na svá stano-
viště další, TAK TO BYL FAKT JEDEN Z NEZAPOMENUTELNÝCH ZÁ-
ŽITKů. Možná, že někteří ze závodníků-newcomerů "to skrz
Kirk Michael nedávali tak jako maršálové"...
No a taky "tam"slavila (tlačila divákům do hlavy) Subaru,
jejíž "produkty" taky dost často projížděly trať. No, jejich
řidiči si to určitě taky "užili",ale cokoli, co má víc než
DVĚ kola ZA SEBOU, mě nikdy příliš nevzrušovalo ...

BBaron (74) napsal 26.07.2011 v 00:11

Krásnej článek, chystám se - nejpozději 2013..

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.07.2011 v 22:51

1100Virago: jasny, me jen zarazilo tak kategoricky vyjadreni, ze se s tim neda 'ani jet natoz zavodit'. psal sem ze to je drobnost

Gill (288) napsal 25.07.2011 v 21:13

Krata xxx: To asi není zapotřebí, kde máš ty palce dolů.

Gill (288) napsal 25.07.2011 v 21:11

martin1: //roadracing.webnode.cz/news/co-stalo-za-nehodou-martina-loichta-/

Krata-xxx (60) napsal 25.07.2011 v 20:50

Jsou to borci Indi je podle mne jednička Do Káji se cpou prachy horem dolem A Indimu nikdo nedá ani ventilek Indi uzdrav se a dej to Kráťa.

martin1 (658) napsal 25.07.2011 v 20:45

Larry-jak řetěz??

PityGPX (949) napsal 25.07.2011 v 19:28

Saarinen (1443) napsal 25.07.2011 v 19:11

Děkuji za článek. Další skvělý text na základě své zkušenosti. A Frankie? Ten samozřejmě nesmí při výkladu TT chybět. Hergot já tam musím taky, mekka

Jirka-97 (66) napsal 25.07.2011 v 18:12

Jako obyvykle od p. FF parádní počtení Velké díky...

Gill (288) napsal 25.07.2011 v 16:49

Tak už jsem to našel. Allan Jefferies byl dědečkem Davida.

Larry (114) napsal 25.07.2011 v 16:09

Loicht chybu neudělal...technická závada...novej řetěz

IvanDvoutakťák (5099) napsal 25.07.2011 v 16:05+1

Byl jsem letos poprvé (a asi naposled,protože s českou prů-
měrnou penzí by člověk fakt musel žrat kořínky aby znovu na-
šetřil... finančně je to prostě"nářez", ale zážitků na celý
zbytek života!). Až "tam"jsem konečně pochopil,jak to ti
"britští rozparovači"můžou dávat za (cca)18minut,když je to
víc než 60km po většinou úzké a místy i dost nerovné silni-
ci : ono tam totiž je jen pár"pomalých"zatáček a většina to
jsou "srdcový protahováky",kde jdou přes 200km/h,takže špič-
ka má průměr až 209km/h... Není tedy divu,že se tady
(na TT)chyby často platí nejvíc,jako loni Martin Loicht v
Quary Bends a letos Derek Brien před Ramsey.
Mám nejlepší zkušenost s kempem na fotbal.hřišti v Kirk Mi-
chael (+ místní"vyhlášenej"pub The Mitre,kde se TAKY dá sle-
dovat závody!). Z kempu 10minut chůze na úsek přímo v obci
(vstup GBP6,- ,jídlo,pití,záchody, tréningy gratis!),kde ta-
ky "jdou" přes 200...(pár metrů od Vás!)a všem zaručuju husí
kůži/zimomriavky, tak jak jsem měl já ...

Gill (288) napsal 25.07.2011 v 15:07

Jeffzx4: Já nikde chybu v článku nenašel. Jefferies byl David, ale taky jimi jsou Tony (táta Davida a vítěz TT 1971 a Nick (strýc Davida a vítěz TT 1993) a ještě v roce 1949 byl druhý na TT Allan Jefferies (u něho nevím, jestli měl něco společného s rodinou Davida).

CharlieV (93) napsal 25.07.2011 v 15:00

Jednou musim zase vyjet. Nezapomenutelnej zážitek.

brzda123 (24) napsal 25.07.2011 v 14:30

Radost číst.Franto,díky

1100Virago (3057) napsal 25.07.2011 v 13:04

Bubrak ZX10R: Jezdit bez tlumiče se asi dá, ale závodit na TT? To je těžký handicap.
Pokud si dobře pamatuju, tak to bylo dílko nějakých vandalů, kteří se bavili v noci v depu poškozováním závodních motorek. V některých případech šlo fakt při závodě o hubu.

A článek je parádní čtení Mně cesta už dvakrát nevyšla, doufám, že do třetice to konečně klapne. Ale zrovna letos mě to díky absenci Indiho až tak nemrzí.

mamba54 (1340) napsal 25.07.2011 v 12:48

Františku, co dodat? To je psáno srdcem. Děkuji!

motorbreath (491) napsal 25.07.2011 v 12:48

2007 a 2010 jme byli taky a v podstatě ze stejných důvodů jako autor . 2007 bylo dle pořadatelů na ostrově 150 000 motorek. Z kempu, když jsme chtěli jet v pravo, museli jsme vyjet vlevo, dojet na nejbližší kruháč a tam jet zpět, protože bylo bez šance přejet přes jízdní pruh. Jeden nepřetržitý proud motorek v obou směrech od rána až do noci Super článek krásné fotky . Pokud se někdo chystá na motorce a chce poradit ohledně cesty a ubytování, koukněte na tohle vlákno //www.motorkar...3&p=2#goto920197 a nebo mně kontaktujte přes profil. My se chystáme zase 2013.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.07.2011 v 12:11

Pekny, jeste si to prectu jednou vic v klidu. Jen drobnost s tim tlumicem - bez nej se da samozrejme jezdit (na ZX10R 04 mam uz 53tis km bez tlumice), spis bych rekl, ze mu branil v jizde tim jak se uvolnil, ne?

AKRO (-498) napsal 25.07.2011 v 12:04

JEFFzx13 (489) napsal 25.07.2011 v 12:00

Jefferies byl David,ale jinak moc pekne je to napsany




TOPlist