Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dle mých "obřích" "zkušeností" z hraní GP her patří Misano k těm oblíbenějším, takže o tom, že tam závody patří, není sporu. Osobně jsem si zamiloval Sachsenring ( patří mezi mou svatou trojici - Brno, Mugello, Sachsenring). V reálu má ovšem Sachsenring hodně much, jakožto nízkou návštěvnost, hrbolatej povrch, do Vodopádu často lidem zchladne pneu, tak tam jdou na držku, apod... Takže za mě jsem rád, že se tam dál pojede.
sachsenring je nadherna trat ale posledni roky to jde s navstevnosti z kopce, staci se podivat na letosni gp, pri zavode moto gp poloprazdne tribuny a to byly roky, kdy byly narvane tribuny jiz v sobotu pri kvalde.
křtitel > proč chodit tak "daleko"? V Brně se snad návštěvnost zvyšuje?
Dle mých "obřích" "zkušeností" z hraní GP her patří Misano k těm oblíbenějším, takže o tom, že tam závody patří, není sporu. Osobně jsem si zamiloval Sachsenring ( patří mezi mou svatou trojici - Brno, Mugello, Sachsenring). V reálu má ovšem Sachsenring hodně much, jakožto nízkou návštěvnost, hrbolatej povrch, do Vodopádu často lidem zchladne pneu, tak tam jdou na držku, apod... Takže za mě jsem rád, že se tam dál pojede.
Misano ta trať má prostě duši, okolí okruhu prostě motorsportu zaslíbený kousek země
sachsenring je nadherna trat ale posledni roky to jde s navstevnosti z kopce, staci se podivat na letosni gp, pri zavode moto gp poloprazdne tribuny a to byly roky, kdy byly narvane tribuny jiz v sobotu pri kvalde.