Test MotoGP – První den zajel nejrychleji Ital Bezzecchi
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Mooney VR46 Racing Team, Repsol Media, Ducati Media | Zveřejněno: 10.2.2023 | Zobrazeno: 7 949x
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Mooney VR46 Racing Team, Repsol Media, Ducati Media | Zveřejněno: 10.2.2023 | Zobrazeno: 7 949x
No mě spis překvapuje ten Jack. A docela mě to i sere. Ale uvidíme
No ... testy , jasně , ale ...
bojim se , že ty Hondy zase budou marný , nějak jim to nevychází
A nemyslim si , že by na to prděli , ale holt se jim nějak nedaří
Navíc Marek stárne , Naka už nic pořádnýho asi neukáže
a ti dva ze "Sůzi " se zatím adaptují na novej stroj ....
Přitom já tu Hondici mám tak rád
Kde jsou ty časy kdy jezdil Pedro
1 reakce
Dle zajížděných časů, to vypadá, že že se stihlo 10-20 kol na suchu a dál řádně prší zajíždí časy cca +15s... a dle odjetých kol, je krásně vidět, kdo trénuje i "na vodě"
MM zatím nic - vůbec nic - tak snad se to bude zlepšovat. Jinak zatím bez většího překvapení Ale je moc dobrý,že už se jezdí a něco se děje - těším se!
Časy, druhý den, live: https://www.youtube.com/watch?v=UUxQwkaSuG8
1 reakce
na Duc by zajel i cirkusovej medvěd to je jasné.chudák Mareček se musí trápit na tragické Hondě
1 reakce
*2x
Druhy den zajimave zatim to neni zcela Ducati cup
Mladej Mrkev hned na první dobrou před bráchou. Ale Enea s Peccem...na to se těším.
Nj, ti co nemají nic ke zkoušení zajedou rychle. Líbí se mi Miller. Ten zajede ne čemkoliv, jen mu nikdo neřekl, že může být ten nejlepší
Po prvních testech je příliš brzy nějaké soudy Skutečná realita je ukáže až při závodě. Ikdyz po všech testech už bude cosi naznačeno
Ano jen testy jak píšete, ale po konci víkendu jde z tabulky ledacos poznat,kdo a jak si povede. Ta odchylka bude oproti sezóně poměrně nepatrná !
Čest vyjímkám.
Ahoj všichni...
Noooo...
Ano, jsou to testy, ale jak přijdeš na slabiny a předností závodního stroje ?
No jednoduše ho dostaneš na limit v daných podmínkách.
Ti chlapi jsou profíci, ti se nepotřebují jen tak projíždět dokola a technici potřebují data.
Běžné nastavení a data podvozku i motoru mají z fabriky z jejich poligonu,
Řekl bych že ztráta u továren do 0,6s je cajk, vyšší už nasvědčuje o zaostávají za konkurencí.
Jestli je jezdec v zajížděných kolech stabilně ve všech pomalejší o 1s., to už je na pováženou, jestli chce pomýšlet na top 5.
Ale jen můj názor...já v testu i tréningu jezdil pokud se nenastavoval rám a ergonomie vždy naplno, co to jelo...
1 reakce
jsou to jen testy )
Je to první test a ne ideální podmínky. Ale zatím tedy Ital Cup... Ale nezáleží, kdo je nejrychlejší, záleží, kdo je první v cíli...
Test...
Takhle (např. Maverick skoro úplně vpředu + obsazení "2. pětky" x pár "velkejch střelců" až v druhej desítce...) to v závodech nebude...