Suzuki plánuje odchod z MotoGP, oznámení se čeká každým dnem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jarikGSXR (264) napsal 13.05.2022 v 11:58

Tak tohle je hodně špatné, tímhle pro mě kategorie motoGP (doufejme jen na krátký čas) končí.
Suzuki vrať se brzy

IvanDvoutakťák (5094) napsal 07.05.2022 v 21:14

Bohužel jen pro *angličtináře*

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/german-prosecutors-mount-raids-over-suzuki-cars-alleged-test-dodging-2022-04-27/

IvanDvoutakťák (5094) napsal 04.05.2022 v 21:20

Jestli se prokáže to, o čem píše Mr.Kaktus a výrobce bude za tuto kauzu
odškodňovat "bůhví koho", navíc na úkor sportovní činnosti v MotoGP,
jen to potvrdí skutečnost, že kdo se jakkoli "zaplete" s pohonem naftou,
který nám byl desítky let vnucován coby ""lepší"" než benzinem,
dříve nebo později na to škaredě doplatí ...

Mr.Kaktus (1322) napsal 04.05.2022 v 20:19+2

Od Italů :
Suzuki je obviněna z toho, že vybavila nejméně 22 000 naftových aut nelegálním zařízením, podobně jako koncern VW. . A pravděpodobně bude třeba pokutu za dieselový skandál zaplatit z peněz ušetřených ze sektoru MotoGP.

gresini (4513) napsal 04.05.2022 v 17:17+1

Klouda - nebudu se s tebou hádat,když myslíš,že je to správné,neberu ti to - každý máme právo na svůj názor a mě se tohleto,co se děje hodně,ale hodně nelíbí Mistr - kat - Suzuki jsou špičkový mašiny,který mají v pohodě na titul a jsou plně konkurence schopné! Problém je v tom ,že Suzuki nemá a nikdy neměla tolik fandů jako Yamaha a Honda a je to značka,která je a vždy byla trochu stranou a kupují si ji hlavně její skalní příznivci!

DucatiPower (158) napsal 04.05.2022 v 13:12

Prej Abrahám je ochoten podat suzuki pomocnou ruku...

IvanDvoutakťák (5094) napsal 04.05.2022 v 11:33

WHOEPECEUECBNWOETCETC

Yamaha999 (461) napsal 04.05.2022 v 09:45+4

"Krásny" nový svět..A beda tomu komu se "líbit" nebude..

Mistr-kat (562) napsal 04.05.2022 v 08:57+2

Ch jo. MGP bez Suzy bude poloviční. Nejsou to zatím top mašiny, ale jsou to štiky, který většinou umí udělat závod. Skromný tým, se skvělou jezdeckou dvojicí, krásný stroje, skvělý výsledky, vyrovnanost a management to pohřbí. S jejich odchodem patrně umře i zájem mnoha fanoušků o sledování závodů. Mít navíc deset Mega USD, dám jim je. Je to velká škoda...

Karlos31 (97) napsal 03.05.2022 v 22:04+1

Kua to je blbá zpráva, Suza je moje srdcovka.

Ghostik (678) napsal 03.05.2022 v 21:29

U Bůčků zhasli

JesuaHamasia (65) napsal 03.05.2022 v 20:55

Ako bezny den otvaram co je tu nove a zrazu toto hm

mattiass (-4) napsal 03.05.2022 v 20:52+3

Veliká škoda si myslím... Nejvíc sympatický tým, nejhezčí motorky řekl bych... Jediné se podobají sériovkám. Rins i Mir skromní kluci... S dreckou fandíme fabiovi a oboum suzuki

RadekV77 (674) napsal 03.05.2022 v 19:06-1+1

Ahoj všichni. Tak to je hodně velká škoda. Je to sympatický tým s dobrými výsledky a jejich stroj mi připadá oproti ostatním konkurenceschopný na každé dráze. Taky jsem jim fandil a pro mě to ted bude trochu ochuzené

realkosmen (1457) napsal 03.05.2022 v 17:34-1+5

Se** mě to ale nic s tím neudělám. A to rovna u Sůzi jezdí Rins kterému fandím už od 125. (Moto3).

Kéž by si to rozmysleli ale jednou když hlavouni rozhodnou.....

Jinak co se týče vývoje, neřekl bych že Suzuki zamrzla, spíš se těm novotám bránila a ještě si vzpomínám jak byla vychvalovaná kvůli tomu že ještě nemá ABS a podobný ptákoviny.

Když chce pak člověk designový porno, musím koukat po italkách, ale tam kdy se něco pokazí tak je člověk rád, když si do konce sezóny ještě stihne vystřihnout aspoň jednu vyjížďku.

vinokurov (494) napsal 03.05.2022 v 17:29+3

Šílená zpráva

TDM851 (4123) napsal 03.05.2022 v 17:03+3

Klouda vs Gresini... Je zajímavé vaše příspěvky a oba z různých pohledů máte pravdu. Vývoj to samozřejmě je a motorky tuněné v garáži nemají šanci. Na druhou stranu závody, kdy ti ajťák ladí výkon na každém výjezdu ze zatáčky abys mohl držet furt plnej, už je trochu moc. Mgp má být top, co na světě je, s tím souhlasím, ale už je to trochu moc.
Navíc mi vadí, že motorky odvozené od Mgp jezdí v amatérské závody a kurví to mladým talentům, kteří na tyto stroje nemají prachy...

H123 (667) napsal 03.05.2022 v 15:11+2

jóóóó hoši .....
dobře už bylo
bojim se , že moje generace ( 50+ ) už toho moc pěknýho nezažije
na druhý straně - jaký si to uděláš ..... ( ale je tak moc věcí , který nejdou ovlivnit )
Tak se jdu projet

chesterfield (72) napsal 03.05.2022 v 14:35+1

No já bych chtěl aby šly do wsbk jako kawa a udělaly tovární team v mxgp hlavně ať neutecou z endurance ale jak to bude to se uvidi

SLAY (823) napsal 03.05.2022 v 14:23-1+2

smutné hodně smutné hodně moc smutné ,když už se dokázali na rozdíl od KAWY vrátit zpět do MOTO GP a vlastně až na úplný vrchol tak to znovu balí.A další teoreticky možný návrat by byl podle mého ještě daleko težší..
Startovní rošt bude chudší prořídlejší ,nevidím žádnou značku která by je mohla nahradit max.další satelit Alex s Mirou si asi místo najdou.Jsem zvědavej co to udělá s jejich motivací do téhle sezony za předpokladu že ji Sůza vůbec dokončí.
Jen aby to nedopadlo jako v MOTO 3,MOTO 2 ,jednotný motor pro všechny to by to zabili

gresini (4513) napsal 03.05.2022 v 14:11+1

Klouda - a co dělají všichni ostatní výrobci od roku 2006 - vidíš snad někde nějaký revoluční design,nebo něco extra jiného - vše stejné,tak jak u Suzuki a spíš než hezké motorky se rodí příšery a nesmysly. Jo všechno už tady bylo a nic moc není co vyvíjet. Jedině pokud bys chtěl stroje na baterky

Klouda (52) napsal 03.05.2022 v 13:40-1+2

Za vším hledej peníze, to ano ale já bych se zkusil podívat pravdě do očí:
Kdy si naposledy někdo z Vás řekl že by si šel koupit novou motorku od Suzuki? V továrně zamrzli někde okolo roku 2006, kdy silnici válcovala litrová GSXR, jenže kde ty loňské sněhy jsou... Od té doby se jen lehce oprašuje design, technicky jim zkrátka ujel vlak - byť v MGP jasně ukazují že kapacity na to postavit dobrou motorku stále mají.
Na níže párkrát zmiňované KTM (kterou by všichni čekali v dluzích) je vidět že tam sales department vede parta velice schopných lidí - na nové enduro je čekačka do dalšího roku.
Suzuki je živá snad už jen z nostalgie a prodeje skůtrů v Asii

technasia (1943) napsal 03.05.2022 v 13:34+1

no wsbk nejedou,v mxgp myslím že nejede jediná rm-z.takze už zbývá ewc a národní šampionáty.hlavně bsb a ama.tohle vypadá že nějaká chytrá Suzučí hlava spočítala že reklamu skrz závody nepotřebují že je to prodělek a že jejich sériovky se budou prodávat v klidu dál

lord74 (20) napsal 03.05.2022 v 13:29

Asi to vypadá na GASGAS...

Marosa (631) napsal 03.05.2022 v 13:13+2

Ted píše Dorna něco ve smyslu, že je velký zájem továren i soukromých týmů o místa na roštu MotoGP. No to jsem teda zvědavý kdo se tam pohrne.

gresini (4513) napsal 03.05.2022 v 12:11-1+10

Rok 1960-1970 rozpočet na jednu motorku - jedna obyčejná dílna,svěrák,svářečka,nářadí,bydlení ve stanu a nadšená, opravdu nadšená práce a nadšení okolo! Takže tenkrát pár korun - ty motorky sice nejezdily 350km/hod. a neměly 270 hp,ale jezdily ke třem stovkám taky a bylo to lepší a zábavnější závodění než dnes! Jezdilo se za každého počasí,po hrbolatých tratích a šlo to! Chápete někdo, kdy v době, kdy se dá všechno lehce vyrobit a je všeho dost, se děje toto a místo toho, aby bylo vše levnější, jsou ceny dávno nadastronomické a totálně nesmyslné u všeho a víc a víc a víc! Jen zalistovací poplatky kolem 150 milionů - dávno nemají se sportem nic společného! A mohl bych pokračovat na dalších 50ti stranách

yamaha99 (1119) napsal 03.05.2022 v 12:11

Je to velka skoda hlavne nemaji poradnyho sponzora, ale kdo vi jak to dopadne? Treba by tovarna mohla jet s Rossiho tymem , ktery dokaze sehnat sponzora. I kdyz VR nemam rad, tak pro zachranu Suzuki v gp bych to i kousnul … hlavne kdyz se to vezme, tak kolik motorek vyrobi Suzuki oproti aprilce a ducati a nemaji penize… Pravda u Ducati je to slozitejsi, ze se spojila s audinou, ale ty suzuki je skoda… Treba KTM nedela ani zadny bajk na silnici (myslim jako celokapotovanou strelu) kdy jinak vsechny vyrobci maji treba CBR, R1, Gsxr a nebo panigale a taky fungujou a to maji penez pomalu na rozdavani, kdyz za nima stoji rudy bejk… jestli by u suzuki nestalo za to povenovat se hledani sponzora… jinak castky na motogp bych taky zastropoval, protoze ta chvilku odejde dalsi a dalsi a misto, aby se snazili prilakat kawu a bmw, tak to bude spis upadat

Romanko (1214) napsal 03.05.2022 v 12:03

Pro všechny v týmu to byl blesk z čistého nebe. Dokonce ani Sahara a Suppo o tom nevěděli. A kdo za ně? No snad by se mohli rozhoupat největší výrobci na světě, Honda a Yamaha, a připravit materiál pro další tým. DORNA předčasné ukončení smlouvy tentokrát nenechá jen tak a bude chtít "odškodné". A využití letošních modelů příští rok v soukromém týmu, jako tomu bylo po odchodu Kawasaki, též nepřichází v úvahu. Uvidíme. Nechme se překvapit (opět).

Marosa (631) napsal 03.05.2022 v 12:01+1

Pokud je to pravda, tak je to velká škoda. Momentálně to mají dobře rozjetý, dva roky zpět titul, výborní jezdci. Ono to klasicky nebude tak jednoduché jak se zdá. Je to o penězích, to je jasný. Není to jen o MotoGP, ale o spoustě dalších odvětví. Pro nás škoda, ale pokud se to týká budoucnosti Suzuki jako takové, tak nejspíš o tom ví víc ti lidé, kteří se o to starají, než my zde na fóru.

osiris (55) napsal 03.05.2022 v 11:56

...škoda, jestli fakt skončí, budu se těšit, až se zase (doufám brzy) vrátí

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist