Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jestli se nepletu, tak je to tak, že oni ty motory mohou používat dále, ale už nejsou v takové kondici jako nové. Tzn. že třeba Tito požil už 4 motory, z toho ten jeden je úplně KO, ale má k dispozicí stále 3 motory nové + současně 3 motory s již najetými km, které jsou už prostě nějakým způsobem opotřebované.
Celkom by ma zaujimalo pri KTM a Aprilii ako to je ked uz je motor pouzity. To je zapecatene aby na pouzitom nemohli robit tie upravy a novu jednotku zas zapecatia pri dalsom GP ci sa v tom pouzitom mozu vrtat ako chcu?
Zase Ezpeletovina
Zajímavé, díky
@Meli článek je tu od rána, takže ne
Jestli se nepletu, tak je to tak, že oni ty motory mohou používat dále, ale už nejsou v takové kondici jako nové. Tzn. že třeba Tito požil už 4 motory, z toho ten jeden je úplně KO, ale má k dispozicí stále 3 motory nové + současně 3 motory s již najetými km, které jsou už prostě nějakým způsobem opotřebované.
Rossi to má včetně toho co mu dnes při druhém tréninku kleknul?
Proč Tito 4 motory (1 už nelze použít) a Karel 3 motory?
Celkom by ma zaujimalo pri KTM a Aprilii ako to je ked uz je motor pouzity. To je zapecatene aby na pouzitom nemohli robit tie upravy a novu jednotku zas zapecatia pri dalsom GP ci sa v tom pouzitom mozu vrtat ako chcu?
Zajímavé díky
Ktm jsou držáky
Jorge 3. Teď nevím, jestli to výpadkem v závodění nebo letošním šetrným ježděním na spotřebu