Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Staci si precist, nebo si pamatovat vyjadreni jezdcu a inzenyru z Ducati. Rossi uz asi taky zapomnel, co rikal o Ducati v roce 2003. A prohlaseni Capiho z roku 07 bylo taky velmi zajimave. Ale kdo z vas je opravdu cetl???
kevin34: ja nikdy nenapsal, ze je Ducati nejlepsi. Ale jak muze nekdo napsat, ze je to srot? Ivan jen potvrzuje moje slova, ze pred 3 roky to nikdo o Ducati nenapsal. Pacient zde uvedl, ze Bradl ma tovarni podporu, ale v sampionatu je az za Ducati. To by znamenalo, ze jedna ze 3 tovarnich Hond je taky srot.
Zhorsila se Ducati? Asi tezko, kdyz Hayden je stale od r.08 celkove kolem 8.mista, tedy stejne s Hondou i Ducati.
Dalsim dukazem je fakt, ze Stouner nebyl na nekterych okruzich schopen porazit s Hondou sam sebe s Ducati!! Stounra uznavam, ale opravdu si nemyslim, ze by byl buh. Porovnani casu s Hondou a Ducati je tedy dobrym prikladem. Ducati je jina, to ano. Ale neni spatna.
že by Haydena vykopli z Hondy a pak mu dali tovární hondu u LCR? to se mi teda nezdá Paciente :)) to spíš místo bautisty na satelit, nebo spíš SBK... divočáků je moc :)a tech 3 jak tu někteří píšou to se mi už uplně nezdá :) ale uvidíme
SPV:Vlastně to za mně vysvětlil IvanDvoutakťák.Jen s tím že Ducati se zmítala ještě před příchodem Rossiho..Už od dob Melandriho..Chápu dle Tvého nicku že fandíš Ducati a že Tě to štve takové příspěvky.Mimochodem já si to myslím celou dobu a nejen dnes,že měli zůstat raději ve WSBK kde byla Ducna skvělá.Opravdu nejsem kam vítr tam plášť...Ale nechceš mi tvrdit že Ducna je špičkový stroj který má na Hondy a Yamahy a jen neměla štěstí na špičkové jezdce??Mimochodem když se oháníš výsledky kolikrát Hayden vyhrál závod,tak jsi zapoměl na jeden výsledek a to že byl také mistr světa.A prosím nepiš že si to nezasloužil nebo něco takového...
Ducati by ráda posadila Nickyho na Panigale, ale do toho asi nepůjde. Možná by jako staří superbikeři s Benem něco zmákli. Na D16 zůstane určitě Dovi no a nedivil bych se, kdyby druhou osedlal někdo s němčinou. Bradl to na 100% nebude a klokani jsou všichni na rybách. Bude to ještě guláš.
"Ducna" se 2 roky zmítala a podle mně vinu na tom Rossi
nenese. Takže po těch dvou letech a polovině letošní sezóny
se rozhodně nezlepšila jako Honda i Yamaha a ještě nějakou
dobu bude úplně jedno, kterýho jezdce angažují. Crutchlow
asi bude další, kdo bude litovat jako Dovi .
Nikdo z nás nemusí být superexpert, stačilo sledovat ten
"vývoj"(od ničeho k ničemu) a střídání jezdců, aby bylo
zřejmé, že u Ducny není "něco" v pořádku. Už řadu let !
Předchozími komentáři se to "vine jako červená nit" ...
PacienT.cz: Ta by byla pro Cala taky dost drsna volba tovarni Honda LCR!!! To by mu tam stacilo pojezdit rok a pokud by mel vysledky jako ted na satelitu tak sup misto Rossaka na M1.
Před 3 rokama nikdo ani nepípl, že je Ducati špatná motorka.
Dnes lidi jako Kevin34 píší, že je to šrot. Kevine, co tě k tomu přivedlo?
Pokud je Ducati šrot, proč jsou 2 Hondy a Yamaha (se kterou Crutchlow zajíždí podia a Abrahám o nich řekl, že jsou velmi blízké továrnám) až za Ducati?
Konečně rozumné rozhodnutí u Ducati .
Nebavíme se tu o špičkovém supertalentu, ale o jezdci, který za 11 let ze 175 závodů vyhrál jen 3 !!! Z toho byl 6 let v továrním týmu Hondy. Pokud nějaký jezdec vyhraje 1,7% závodů, zatímco jezdci jako Stoner, Rossi, Lorenzo mají 30-35%, tak tady není co řěšit.
Ducati potřebuje nutně mladou nepopsanou krev, a tou může být právě Iannone, a jezdci z MOTO2, nebo jezdci schopní se přizpůsobit, tedy ti, co umí zajet na všem, ne jenom na Yamaze...
Bradl by měl mít do konce července podepsané prodloužení kontraktu s Hondou na tovární motorku u LCR a to se ještě nestalo, takže je možná také varianta, že bude Crutchlow sedět na tovární Hondě u LCR. S Bautistou taky nijak slavně nevypadá, takže kdo ví, jak to dopadne. Navíc Forward Racing si prý pronajme YZR M1 s jednotnou elektronikou, takže tam je otázka, jestli by se u nich nemohl Hayden potkat s Edwardsem. Jak to dopadne se nejpozději v Indy dozvíme.
Cal se sice jevi jako nejpravděpodobnější volba, ale nezapomínejte že pro Ducati je severni amerika daleko větší a zajímavější trh než ostrovy. Podle me do továrny budou chtít amika at se děje co se děje, bud to risknou Spiesem nebo vemou nejakyho mladyho slibnyho přímo z USA a budou se ho snažit "vychovat"
Osobně si myslím že Ducati byla vždy továrna se silnou dvojicí,jen tu dvojici pohřbí zaživa.Rossi je ještě pořád výborný ale hlavně je marketingový tahák,proto se mohl vrátit k Yamaze.Nicky to bude mít složitější i když je Amík.Fandím mu od doby co vlezl do MotoGP a na jednu stranu jsem rád že od toho neustále se vyvíjejícího šrotu jde pryč.Na druhou stranu mám obavy jestli se mu podaří sehnat něco schopného...Myslím že potenciál na to ještě má,ale příliv mladých bouřliváků je taky velký...
Jestli Crutchlow půjde do Ducati, tak Ducati bude továrna se sakra silnou dvojicí a se sakra špatnými vysledky... Dovi se asi musí drbat na hlavě kam to vlezl a Cal na tom bude stejně.
Obávam sa skorého nádpisu článku: Cal Crutchlow ďalšiu sezónu u Ducati.. túžba jazdiť továrny stroj poslala doviho tam kde je teraz a podobný osud dúfam nestihna Cala
Trápení končí, Nicky - ať se daří víc
Je potřeba si uvědomit jednu věc: žádná motorka co jezdí MGP (paskvil CRT nepočítám) nemůže být špatná.
Ducati je horší na ovladaní, těžší a není tak plynulá, proto jsou japonské motorky před nima :)
Staci si precist, nebo si pamatovat vyjadreni jezdcu a inzenyru z Ducati. Rossi uz asi taky zapomnel, co rikal o Ducati v roce 2003. A prohlaseni Capiho z roku 07 bylo taky velmi zajimave. Ale kdo z vas je opravdu cetl???
kevin34: ja nikdy nenapsal, ze je Ducati nejlepsi. Ale jak muze nekdo napsat, ze je to srot? Ivan jen potvrzuje moje slova, ze pred 3 roky to nikdo o Ducati nenapsal. Pacient zde uvedl, ze Bradl ma tovarni podporu, ale v sampionatu je az za Ducati. To by znamenalo, ze jedna ze 3 tovarnich Hond je taky srot.
Zhorsila se Ducati? Asi tezko, kdyz Hayden je stale od r.08 celkove kolem 8.mista, tedy stejne s Hondou i Ducati.
Dalsim dukazem je fakt, ze Stouner nebyl na nekterych okruzich schopen porazit s Hondou sam sebe s Ducati!! Stounra uznavam, ale opravdu si nemyslim, ze by byl buh. Porovnani casu s Hondou a Ducati je tedy dobrym prikladem. Ducati je jina, to ano. Ale neni spatna.
že by Haydena vykopli z Hondy a pak mu dali tovární hondu u LCR? to se mi teda nezdá Paciente :)) to spíš místo bautisty na satelit, nebo spíš SBK... divočáků je moc :)a tech 3 jak tu někteří píšou to se mi už uplně nezdá :) ale uvidíme
//www.sportcategory.com/c-10.html
zacinaj freecka,kde budou k videni?
SPV:Vlastně to za mně vysvětlil IvanDvoutakťák.Jen s tím že Ducati se zmítala ještě před příchodem Rossiho..Už od dob Melandriho..Chápu dle Tvého nicku že fandíš Ducati a že Tě to štve takové příspěvky.Mimochodem já si to myslím celou dobu a nejen dnes,že měli zůstat raději ve WSBK kde byla Ducna skvělá.Opravdu nejsem kam vítr tam plášť...Ale nechceš mi tvrdit že Ducna je špičkový stroj který má na Hondy a Yamahy a jen neměla štěstí na špičkové jezdce??Mimochodem když se oháníš výsledky kolikrát Hayden vyhrál závod,tak jsi zapoměl na jeden výsledek a to že byl také mistr světa.A prosím nepiš že si to nezasloužil nebo něco takového...
největší favorit je ten Cal, to je jasné.
Pak mě ještě napadá Redding.
Ducati by ráda posadila Nickyho na Panigale, ale do toho asi nepůjde. Možná by jako staří superbikeři s Benem něco zmákli. Na D16 zůstane určitě Dovi no a nedivil bych se, kdyby druhou osedlal někdo s němčinou. Bradl to na 100% nebude a klokani jsou všichni na rybách. Bude to ještě guláš.
"Ducna" se 2 roky zmítala a podle mně vinu na tom Rossi
nenese. Takže po těch dvou letech a polovině letošní sezóny
se rozhodně nezlepšila jako Honda i Yamaha a ještě nějakou
dobu bude úplně jedno, kterýho jezdce angažují. Crutchlow
asi bude další, kdo bude litovat jako Dovi .
Nikdo z nás nemusí být superexpert, stačilo sledovat ten
"vývoj"(od ničeho k ničemu) a střídání jezdců, aby bylo
zřejmé, že u Ducny není "něco" v pořádku. Už řadu let !
Předchozími komentáři se to "vine jako červená nit" ...
Porad se nemuzu zbavit dojmu, ze tahle Ducna je horsi jak Stonerovka. Jediny , kdo by to mohl rozseknout je Kejsi. Ten na to ale kadi .
PacienT.cz: Ta by byla pro Cala taky dost drsna volba tovarni Honda LCR!!! To by mu tam stacilo pojezdit rok a pokud by mel vysledky jako ted na satelitu tak sup misto Rossaka na M1.
Před 3 rokama nikdo ani nepípl, že je Ducati špatná motorka.
Dnes lidi jako Kevin34 píší, že je to šrot. Kevine, co tě k tomu přivedlo?
Pokud je Ducati šrot, proč jsou 2 Hondy a Yamaha (se kterou Crutchlow zajíždí podia a Abrahám o nich řekl, že jsou velmi blízké továrnám) až za Ducati?
Konečně rozumné rozhodnutí u Ducati .
Nebavíme se tu o špičkovém supertalentu, ale o jezdci, který za 11 let ze 175 závodů vyhrál jen 3 !!! Z toho byl 6 let v továrním týmu Hondy. Pokud nějaký jezdec vyhraje 1,7% závodů, zatímco jezdci jako Stoner, Rossi, Lorenzo mají 30-35%, tak tady není co řěšit.
Ducati potřebuje nutně mladou nepopsanou krev, a tou může být právě Iannone, a jezdci z MOTO2, nebo jezdci schopní se přizpůsobit, tedy ti, co umí zajet na všem, ne jenom na Yamaze...
Bautista má smlouvu i na příští sezonu
Bradl by měl mít do konce července podepsané prodloužení kontraktu s Hondou na tovární motorku u LCR a to se ještě nestalo, takže je možná také varianta, že bude Crutchlow sedět na tovární Hondě u LCR. S Bautistou taky nijak slavně nevypadá, takže kdo ví, jak to dopadne. Navíc Forward Racing si prý pronajme YZR M1 s jednotnou elektronikou, takže tam je otázka, jestli by se u nich nemohl Hayden potkat s Edwardsem. Jak to dopadne se nejpozději v Indy dozvíme.
Cal se sice jevi jako nejpravděpodobnější volba, ale nezapomínejte že pro Ducati je severni amerika daleko větší a zajímavější trh než ostrovy. Podle me do továrny budou chtít amika at se děje co se děje, bud to risknou Spiesem nebo vemou nejakyho mladyho slibnyho přímo z USA a budou se ho snažit "vychovat"
Kevin34, líp to napsat nejde
Šance pro Padáju mít opět "tovární" bajk...
Osobně si myslím že Ducati byla vždy továrna se silnou dvojicí,jen tu dvojici pohřbí zaživa.Rossi je ještě pořád výborný ale hlavně je marketingový tahák,proto se mohl vrátit k Yamaze.Nicky to bude mít složitější i když je Amík.Fandím mu od doby co vlezl do MotoGP a na jednu stranu jsem rád že od toho neustále se vyvíjejícího šrotu jde pryč.Na druhou stranu mám obavy jestli se mu podaří sehnat něco schopného...Myslím že potenciál na to ještě má,ale příliv mladých bouřliváků je taky velký...
Ani jsem si nemysle že by tam byl ještě přišti sezonu.
Jestli Crutchlow půjde do Ducati, tak Ducati bude továrna se sakra silnou dvojicí a se sakra špatnými vysledky... Dovi se asi musí drbat na hlavě kam to vlezl a Cal na tom bude stejně.
potvrdzujú sa moje najhoršie tušenia cal pôjde do ducati a hayden by mal isť do tech 3 no uvidime dúfam že sa mýlim
Velká marketingová chyba Ducati...Doufám, že v MotoGp zůstane, protože tam rozhodně patří, narozdíl od 1/3 ostatních jezdců …
Ale je aj jedno prislovie : Lepsie je byt kralom zobrakov, ako druhy na kralovskom dvore.
Nieco na nom pravdy bude.
co takhle tech 3?
Měl by zkusit projet Hondu a Yamahu,aby věděl,jestli je ještě rychlej,jakože si myslím,že by jezdil minimálně to co Vale
Obávam sa skorého nádpisu článku: Cal Crutchlow ďalšiu sezónu u Ducati.. túžba jazdiť továrny stroj poslala doviho tam kde je teraz a podobný osud dúfam nestihna Cala
Vypadá to, že tam půjde Cal, ale byla by to škoda na Yamaze by to měl lepší ikdyž na netovární.