Pedrosu může u Hondy v roce 2019 nahradit Mir

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5077) napsal 23.05.2018 v 08:53

I "nestor" Agostini řekl svoje

https://www.gpone.com/en/2018/03/14/motogp/agostini-motogp-is-too-sophisticated-the-bike-counts-for-more.html

Mr.Kaktus (1306) napsal 22.05.2018 v 21:55

https://www.gpone.com/en/2018/05/22/motogp/joan-mir-i-feel-ready-for-motogp.html

Co říká Honda? Je pravda, že jste s nimi již podepsali smlouvu?

"Nemohu říci, ale můžu říct, že mým preferencím, a to i jezdce, je udělat krok s Hondou, ale také mluvíme s Ducati a Suzuki. Jedná se o výrobce na vrcholu našeho seznamu a doufám, že dosáhneme dohody co nejdříve ".

Mistr-kat (562) napsal 22.05.2018 v 21:45

Svoboda poudál při závodech, že s Mirem jedná Suzuki...tak a teď kde je aspoň kousek pravdy.:??

IvanDvoutakťák (5077) napsal 22.05.2018 v 20:34

Máš pravdu, Kaktus, řekl bych že ještě tak před čtyřmi lety v těchto
záležitostech MotoGP1000 ještě nebyl takovej "galimatyáš"
(nedokázal jsem napsat bordel !) a hlava nám to ještě jakž-takž brala.
Takže do budoucna nevylučujme ani možnost, že Dorna-projekt týmu
Repsol Honda bratří Markézů prostě "zvládne" i ta případně pouze
jednoroční angažmá v různých týmech různých značek ...

Mr.Kaktus (1306) napsal 22.05.2018 v 18:22

Ivane, ale MarcVDS by mel jet od pristiho roku Yamahu, jestli to klapne, a to si nemyslim, ze by sel mladej Marquez do Yamahy na rok, a pak do Hondy. I kdyz se to ted mele tak, ze me to kolikrat halva nebere

gusangbum (310) napsal 22.05.2018 v 15:54-1

Srovnávat Morbidelliho a Mira je další blbost, protože Mir má okamžitě v moto2 ty nejlepší možné podmínky, Morbidelli je neměl, proto se nedá brát vážně jak dlouho mu trvalo než se dostal k výhrám a titulu, to samé je případ Mir a Fenati jak už jsem tu zmiňoval to by Fenati musel jezdit po boku Mira na stejném mašině ve stejném týmu místo Alexe aby se to dalo srovnávat a ne tu plácat něco o tom že tamhletomu to trvalo dlouho než něco vyhrál a druhý jezdí hned o bednu když má taky nejlepší stroj...každý si ten úspěch musel "vydřít" jinou cestou a ujá fandím víc těm kteří to měli a mají vydřenější.To je asi stejná blbost jako bych tvrdil že Morbidelli je výrazně lepší jak Mir, protože on Alexe s přehledem porážel, zatímco Mir s ním prohrává.
Každopádně Alex M. je přeceňovaný a tak často ho zabírají jen díky jeho bráchovi, má i podobné číslo, nic originálního si nevymyslel, takový druhý Ralf Schumacher.

KARING (245) napsal 22.05.2018 v 15:33

Já bych toho Alexe zase tak nepodceňoval, jak tady píše Samuel007 a netvrdil bych, jako on, že jezdí na nejlepším motocyklu a že to je padavka.

IvanDvoutakťák (5077) napsal 22.05.2018 v 15:31+1

Pokud opravdu už v r.2019 půjde Alex (Markéz, předpokládám )
do týmu kde je teď Morbidelli, tak je to jasnej "projekt Dorna" na léta 2020 -> ,
marketingovou "bombu století" - Honda Repsol tým bratří Markézů ...
Zbývá ještě hodně času, stát se může ledacos, ale "náznak" už tu je !

Rosička (982) napsal 22.05.2018 v 13:07

Moc tomu nevěřím spíž zůstane ještě rok v Moto2. Pak je zde ještě to, že současnou smlouvu má uzavřenou přímo s Bartholemy a né s Marc VDS .(tam je to stále nevyřešeno). Nikde jsem nenašla Mirovu výšku a váhu, tam je to pro Hondu důležité aby oba jezdci měli skoro stejné parametry.
Jinak Alex má jít od r.2019 k Frankymu do MotoGP pravděpodobně jejich tým půjde pod výrobce Yamaha.

IvanDvoutakťák (5077) napsal 22.05.2018 v 11:18+1

Křtiteli, příliš ses "rozhorlil" Když měl Morbidelli pomalej "rozjezd"
v MotoGP600, byla tam jiná konurence než teď a na titul se rozhodně
ne"zmátožil" , aspoň tedy podle mého názoru . No a "těch" co jezdili
na repsol (nevím ale, jestli myslíš tým nebo olej ! ) asi stovka nebyla .
Nebo jestli nemyslíš přechod MM z MotoGP600 rovnou na "fabriku" ...
A posuzovat, kdo má či nemá budoucnost bych si já nikdy nedovolil .

křtitel (153) napsal 22.05.2018 v 08:08-2

Tak Mir rozhodně není horší jak mlady marquez, kde by asi alex byl kdyby neměl brachy? Tak možná v prdeli. Bud se válí po zemi nebo nestihá a dojede na druhém místě a dál. Co se týče Mira, tak je to zřejmě největší talent v moto2 ale to ostatní nevidí a dívají se pouze na výsledky. Mir je v moto 2 první rok a jen malokdo dokazal jezdit první rok na stupních až na vyjímky opravdu těch nejlepších. Morbideli jezdil v moto2 čtyři roky a porvní dva roky zajel jedno podium, važe si myslíte že je lepší jak Mir? Morbideliho vysledky při vstupu do moto 2, první závod 20. místo, druhý závod 18 místo, třetí závod 17 místo, čtvrtý závod 25 místo. Hoši vzpamatujte se. Po čtyřech letech v moto2 se zmátořil na titul a vy ho chcete vidět na repsolce? Na repsol hodně jezdily vždy ti, kteří něco dokázali a mají nějakou budoucnost a tu morbideli nemá a je tam stovka dalších takových

Samuel007 (376) napsal 22.05.2018 v 05:42

KARING, tak to ani náhodou. Alex Marquez je padavka. Navíc nemá ani rychlost. V Moto2 to možná není znát díky nejlepšímu stroji a 4! rokům zkušeností. V MotoGP by vyhořel. A říct že je lepší než Mir. Tak to už chce hodně fantazie.

KARING (245) napsal 21.05.2018 v 23:42

Gusangbum : Máš asi pravdu, ale zase je Alex možná lepší pilot než je Mir, soudě podle výsledků. V každém případě zřejmě Honda ví, co dělá!

gusangbum (310) napsal 21.05.2018 v 23:14-1+2

Mladej Mrkva na to nemá...má nejlepší motorku a ještě nevyhrál ani 1 závod z 5, Bagnaia si s ním dělá co chce..., loni Franco vyhrál 4 z prvních 5 závodů a ten pátý nevyhrál protože spadnul z 1 pozice a právě ta výhra spadla do klína Mrkvovi, Alex není TOP a toho si je Honda asi vědoma, navíc mít tam dva Mrkvéze už by asi i na ně bylo trochu moc, byl by to takový rodinný klan, stačí že je tam brácha a táta v boxech.

KARING (245) napsal 21.05.2018 v 22:22

Docela bych tam čekal mladšího Marquese, než Mira...

TDM851 (4111) napsal 21.05.2018 v 21:02+1

Kam půjde Pedro?
Podle všeho asi do prdele

Veru (49) napsal 21.05.2018 v 20:31

Na motogp.com je krátký rozhovor s Mirem, kde říká, že nic nepodepisoval a že se zatím plně soustředí na Moto2.

Jirikh75 (947) napsal 21.05.2018 v 20:27+1

Cameron - souhlasím. Morbideliho by byla škoda, kdyby se zahrabal na satelitu, nebo vypadl úplně.

cameron (627) napsal 21.05.2018 v 18:16

Ještě k Morbidellimu - taky by se mně líbil na továrně, ale měl bohužel smůlu v načasování - přestupoval v době, kdy všechny továrny nemají přestupové "okno". Upřímně řečeno moc ten zažitý systém pouze dvouročních kontraktů nechápu

cameron (627) napsal 21.05.2018 v 18:02

gusangbung: svět nebyl, není a nikdy nebude spravedlivej, smiř ses tím... navíc jakousi spravedlnost spojovat se Zarcem a Hondou nedává smysl, Zarco nechtěl do Hondy

gusangbum (310) napsal 21.05.2018 v 17:49-1+1

Mr.kaktus: tak Fenatiho bych nesrovnával s Mirem, protože Mir je sice v moto2 nováček, jenže sedí společně s Alexem na možná nejlepší mašině v nejsilnější stáji kde se loni Franco stal s přehledem mistrem světa, to zase Fenati takovém zázemí nemá, Mir měl nejlepší motorku v moto3, ted v moto 2 a jestli půjde na Repsolku tak i v motoGP-, tomu se i přes talent říká umetená cestička. To platí i pro Bindera, ani on nemá ve své KTM takovou techniku jakou má Mir a i tak nejezdí vůbec špatně.

VIZI (1420) napsal 21.05.2018 v 17:38+1

jo španěl, já už se lekl, že by to mohl být někdo jiný

IvanDvoutakťák (5077) napsal 21.05.2018 v 17:18+4

Jasně, Honda přece TAKY potřebuje pomoci s vývojem ...

SLEEPER (1002) napsal 21.05.2018 v 17:15-1

Ja bych tam dal Jorgeho.

Mr.Kaktus (1306) napsal 21.05.2018 v 16:22

Tak nejrychlejsi neni, ale jako novacek, v moto2, si vede velmi dobre, je ze vsech nejlepsi. Fenati je az 19, a takovej to byl tygr, v malorazkach. Binder, kterej jede uz druhou sezonu ve dvojkach, je az za Mirem. No uvidime, jaky to jeste budou skatulata...

tomíček1 (9) napsal 21.05.2018 v 16:05

Jakápak spravedlnost? Není asi nejrychlejší, ale je to Španěl, tak to Repsolu úplně stačí...

gusangbum (310) napsal 21.05.2018 v 15:37-1+1

No tak dejme tomu, sice další Španěl, ale Mir už ted začíná pomaličku být rychlejší jak v moto2 mnohem zkušenější Alex a moto3 vyhrál dominantním způsobem, takže docela dobrý výběr i když mohlo to být ještě lepší, např. Morbidelli. jenže ten bohužel jako úřadující mistr moto2 musí sedlat "šrot" po Millerovi. Zarco podobný případ, jako 2 násobný mistr moto 2 což se jen tak někomu nepovedlo pojede KTM, Mir třeba ani šampionem moto 2 nebude ale možná dostane Repsolku, zajímavé to věci a jistě spravedlivé, ale spravedlnost hledat v motoGP je dnes asi značně naivní




TOPlist