Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Presly - Už jsme trochu jinde a dál než za Gottlieba Daimlera. Závodní elektromotorky nebrat, je to o ničem, pokud jde o cesťáky a auta, je mi to celkem jedno, zájem o to stejně kvůli minimálně trojnásobnou cenu stejně moc není! A navíc, to není nic ekologického, ta elektřina se stejně musí vyrobit v tepelných nebo jaderných elektrárnách! To jen zelení eko-teroristé tytio nesmysly propagují a podporují!
karingu : …, když místo koňského potahu vyjel Gotlib Daimler v roce 1885 na první motorce se spalovákem na demo jízdu, tak se všichni křžovali a plivali okolo sebe, mávali rukama a zatracovali to...…, jen se neboj ještě se na elektrobiku svezem a já docelá rád...
MotoE jsem několikrát viděl, propagují tu elektriku už dost dlouho na TT a letos jich jelo tuším celých šest, z toho dva velmi pomalé motorky Kvičí to jak píchlé prase, no pokud by se závody braly tímto směrem ta ne ně raději nechodit!
taky nejmin sleduju tridu m2, ale z duvodu, ze je nejmin zajimava, ne, ze tam nejezdi cech. Proti AB nic nemam. Uprimne sem radsi, kdyz jezdi po draze, nez kdyz komentuje. Ze stejnyho duvodu preju nakej flek i Peskovi. Oni fakt nejsou Alex Hofmann, nebo Edwards...
torckx 17:47: Dá se to brát i tak, že nebýt letitého štedrého sponzoringu papá, nemá Ester Ledecká dvě olympijské medaile Já nečekám, že by se Karel stal mistrem světa nebo s tím, na čem jezdí, vyhrával závody. Ale jsem rád, že tam nějaký Čech jede (platí to i pro Kornfeila) a jsem vždycky zvědavý, jak se mu bude nebo nebude dařit. Momentálně nejméně sleduju třídu Moto2 - proč asi?
"česká silničářská stolice". No nebýt letitého štedrého sponzoringu papá, tak už nemá ani tu GP18. Někdo s potenciálem dojíždět DO 10.místa v Moto2 se neustále pokouší dojíždět NA 10.místo v MotoGp.Stále čteme vyjádření o další a další zvykací sezoně. MYslím si, že lepší už to prostě nebude...
1/ jestli už na nějakém kvalitním e-bajku jezdil a jeho názor na velice omezený dojezd,
t.j. kapacitu baterie v závodním nasazení na okruhu, který se projevuje už několik let
při TT na ostrově Man, kdy jak tréningy, tak závody jsou pouze na 1 kolo, t.j. 60 km ,
2/ jestli se při "setkání jezdců" na Misanu za účelem vyzkoušení Duc Pani V4 jednalo
o skutečný závod a jestli všichni zůčastnění jezdci dodávali výrobci "zajetá" data ...
Stran vývoje evropské a světové "elekrifikace" motor. vozidel, hlavně motocyklů,
což by pravděpodobně i podstatně mladším generacím vadilo nejvíce ... :
situace ve výrobě elektrické energie se rozhodně nebude vyvíjet způsobem,
který by spolu s neustále se zvyšující spotřebou ten přechod veškeré veřejné
dopravy na e-vozidla zvládl, o dostatečných (!!) dobíjecích sítích ani nemluvě.
Řada evropských zemí v jejich momentální "zelenosti" údajně zavrhla
jadernou energetiku, jako i tu, co využívá fosilní paliva, což není jen uhlí,
ale i ropa a zemní plyn ...
"Větrné vrtule", panelová fotovotaika a technologie na hladinách moří to, co se
teď využívá, nahradit nemůže ani bez přechodu motorových vozidel na e-pohon ...
Takže přechodu na závody e-motocyklů se ještě dlouho nedočkáme - jsou to jen plány "odborníků na cokoliv", sedících(!) v evropských a světových institucích.
Ti v případě neúspěchů jejich fantasmagorických projektů žádnou odpovědnost,
tak jako nikdy, neponesou
Ale GP 18 by měla být už jasné, Bosso o tom psal, tady si to každý může přečíst:
Jelikož se nyní počet privátních týmů s motocykly Ducati v MotoGP zredukoval, tak nechá Gigi Dall’Igna na rok 2019 homologovat pouze dvě rozdílné verze Desmosedici, což zjednoduší rovněž logistiku náhradních dílů!
V příští sezóně tak uvidíme tři jezdce Ducati s motocykly 2019 a tři s materiálem 2018.
Je to sice lehce OT, ale přesto mě v souvislosti se znovu zveřejněnými info o finančních potížích okruhu začíná pohled na CEO Mgr. Ullmanovou poněkud unavovat...
Presly - Už jsme trochu jinde a dál než za Gottlieba Daimlera.
Závodní elektromotorky nebrat, je to o ničem, pokud jde o cesťáky a auta, je mi to celkem jedno, zájem o to stejně kvůli minimálně trojnásobnou cenu stejně moc není! A navíc, to není nic ekologického, ta elektřina se stejně musí vyrobit v tepelných nebo jaderných elektrárnách! To jen zelení eko-teroristé tytio nesmysly propagují a podporují!
karingu : …, když místo koňského potahu vyjel Gotlib Daimler v roce 1885 na první motorce se spalovákem na demo jízdu, tak se všichni křžovali a plivali okolo sebe, mávali rukama a zatracovali to...…, jen se neboj ještě se na elektrobiku svezem a já docelá rád...
MotoE jsem několikrát viděl, propagují tu elektriku už dost dlouho na TT a letos jich jelo tuším celých šest, z toho dva velmi pomalé motorky
Kvičí to jak píchlé prase, no pokud by se závody braly tímto směrem ta ne ně raději nechodit!
Mám obavy, že by mu moc nepomohla ani nová Ducati...
taky nejmin sleduju tridu m2, ale z duvodu, ze je nejmin zajimava, ne, ze tam nejezdi cech. Proti AB nic nemam. Uprimne sem radsi, kdyz jezdi po draze, nez kdyz komentuje. Ze stejnyho duvodu preju nakej flek i Peskovi. Oni fakt nejsou Alex Hofmann, nebo Edwards...
torckx 17:47: Dá se to brát i tak, že nebýt letitého štedrého sponzoringu papá, nemá Ester Ledecká dvě olympijské medaile
Já nečekám, že by se Karel stal mistrem světa nebo s tím, na čem jezdí, vyhrával závody. Ale jsem rád, že tam nějaký Čech jede (platí to i pro Kornfeila) a jsem vždycky zvědavý, jak se mu bude nebo nebude dařit. Momentálně nejméně sleduju třídu Moto2 - proč asi?
Tak on Kája je zatím z našich jedinej kdo na moto gp má a hlavně může,takže pořád lepší Kája na 15 místě než nikdo
Torckx: jasně a ostatní nemají zazobane tatinky, nenech se vysmát
No jasně, nebejt Abrahama Sr, nejezdil by Jr tu GP15, ani tu GP16 (a furt dokola ... )
.., ale jó, přeju mu to, je to taková naše Česká silničářská stálice...
Vypadá to slibně
ať si na Avintii zase moc nevymýšlí a BERE! Bylo by to smutný v " královské" zase bez něho. Držím palce
Karlovi hodne stesti a at mu to klapne,preju si aby jsme ho opet videli v akci na dobre motorce z sezony 18
Pekny rozhovor a super informace
Strngr (37) napsal Dnes v 12:11 ale okruh problémy nemá. Problém má pořadatel závodu a s tím nemá okruh nic společného.
Měl bych na Karla dva unikátní dotazy
:
a jestli všichni zůčastnění jezdci dodávali výrobci "zajetá" data ...
1/ jestli už na nějakém kvalitním e-bajku jezdil a jeho názor na velice omezený dojezd,
t.j. kapacitu baterie v závodním nasazení na okruhu, který se projevuje už několik let
při TT na ostrově Man, kdy jak tréningy, tak závody jsou pouze na 1 kolo, t.j. 60 km ,
2/ jestli se při "setkání jezdců" na Misanu za účelem vyzkoušení Duc Pani V4 jednalo
o skutečný závod
Stran vývoje evropské a světové "elekrifikace" motor. vozidel, hlavně motocyklů,
což by pravděpodobně i podstatně mladším generacím vadilo nejvíce ... :
situace ve výrobě elektrické energie se rozhodně nebude vyvíjet způsobem,
který by spolu s neustále se zvyšující spotřebou ten přechod veškeré veřejné
dopravy na e-vozidla zvládl, o dostatečných (!!) dobíjecích sítích ani nemluvě.
Řada evropských zemí v jejich momentální "zelenosti" údajně zavrhla
jadernou energetiku, jako i tu, co využívá fosilní paliva, což není jen uhlí,
ale i ropa a zemní plyn ...
"Větrné vrtule", panelová fotovotaika a technologie na hladinách moří to, co se
teď využívá, nahradit nemůže ani bez přechodu motorových vozidel na e-pohon ...
Takže přechodu na závody e-motocyklů se ještě dlouho nedočkáme - jsou to jen plány "odborníků na cokoliv", sedících(!) v evropských a světových institucích.
Ti v případě neúspěchů jejich fantasmagorických projektů žádnou odpovědnost,
tak jako nikdy, neponesou
Přeji Karlovi, ať dobře dopadne. Případný návrat kohokoli z jezdců zpět do MGP je vždycky dost komplikovaný.
Ale GP 18 by měla být už jasné, Bosso o tom psal, tady si to každý může přečíst:
Jelikož se nyní počet privátních týmů s motocykly Ducati v MotoGP zredukoval, tak nechá Gigi Dall’Igna na rok 2019 homologovat pouze dvě rozdílné verze Desmosedici, což zjednoduší rovněž logistiku náhradních dílů!
V příští sezóně tak uvidíme tři jezdce Ducati s motocykly 2019 a tři s materiálem 2018.
Je to sice lehce OT, ale přesto mě v souvislosti se znovu zveřejněnými info o finančních potížích okruhu začíná pohled na CEO Mgr. Ullmanovou poněkud unavovat...
Snad to dopadne a Kaja zustane nadale v motoGP a to na stroji, ktery vyvijel Lorenzo.