VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KARING (245) napsal 03.08.2018 v 23:19

Presly - Už jsme trochu jinde a dál než za Gottlieba Daimlera. Závodní elektromotorky nebrat, je to o ničem, pokud jde o cesťáky a auta, je mi to celkem jedno, zájem o to stejně kvůli minimálně trojnásobnou cenu stejně moc není! A navíc, to není nic ekologického, ta elektřina se stejně musí vyrobit v tepelných nebo jaderných elektrárnách! To jen zelení eko-teroristé tytio nesmysly propagují a podporují!

PRESLY (365) napsal 03.08.2018 v 13:23+1

karingu : …, když místo koňského potahu vyjel Gotlib Daimler v roce 1885 na první motorce se spalovákem na demo jízdu, tak se všichni křžovali a plivali okolo sebe, mávali rukama a zatracovali to...…, jen se neboj ještě se na elektrobiku svezem a já docelá rád...

KARING (245) napsal 03.08.2018 v 01:50

MotoE jsem několikrát viděl, propagují tu elektriku už dost dlouho na TT a letos jich jelo tuším celých šest, z toho dva velmi pomalé motorky Kvičí to jak píchlé prase, no pokud by se závody braly tímto směrem ta ne ně raději nechodit!

KARING (245) napsal 03.08.2018 v 01:39

Mám obavy, že by mu moc nepomohla ani nová Ducati...

dejf. (1341) napsal 03.08.2018 v 00:25

taky nejmin sleduju tridu m2, ale z duvodu, ze je nejmin zajimava, ne, ze tam nejezdi cech. Proti AB nic nemam. Uprimne sem radsi, kdyz jezdi po draze, nez kdyz komentuje. Ze stejnyho duvodu preju nakej flek i Peskovi. Oni fakt nejsou Alex Hofmann, nebo Edwards...

1100Virago (3257) napsal 02.08.2018 v 22:49+2

torckx 17:47: Dá se to brát i tak, že nebýt letitého štedrého sponzoringu papá, nemá Ester Ledecká dvě olympijské medaile Já nečekám, že by se Karel stal mistrem světa nebo s tím, na čem jezdí, vyhrával závody. Ale jsem rád, že tam nějaký Čech jede (platí to i pro Kornfeila) a jsem vždycky zvědavý, jak se mu bude nebo nebude dařit. Momentálně nejméně sleduju třídu Moto2 - proč asi?

kawafil (1221) napsal 02.08.2018 v 21:28

Tak on Kája je zatím z našich jedinej kdo na moto gp má a hlavně může,takže pořád lepší Kája na 15 místě než nikdo

VIZI (1474) napsal 02.08.2018 v 20:07

Torckx: jasně a ostatní nemají zazobane tatinky, nenech se vysmát

IvanDvoutakťák (5369) napsal 02.08.2018 v 19:41

No jasně, nebejt Abrahama Sr, nejezdil by Jr tu GP15, ani tu GP16 (a furt dokola ... )

torckx (424) napsal 02.08.2018 v 17:47+5

"česká silničářská stolice". No nebýt letitého štedrého sponzoringu papá, tak už nemá ani tu GP18. Někdo s potenciálem dojíždět DO 10.místa v Moto2 se neustále pokouší dojíždět NA 10.místo v MotoGp.Stále čteme vyjádření o další a další zvykací sezoně. MYslím si, že lepší už to prostě nebude...

PRESLY (365) napsal 02.08.2018 v 14:37

.., ale jó, přeju mu to, je to taková naše Česká silničářská stálice...

Rosička (982) napsal 02.08.2018 v 14:20

Vypadá to slibně ať si na Avintii zase moc nevymýšlí a BERE! Bylo by to smutný v " královské" zase bez něho. Držím palce

blackblues (1618) napsal 02.08.2018 v 13:43

Karlovi hodne stesti a at mu to klapne,preju si aby jsme ho opet videli v akci na dobre motorce z sezony 18
Pekny rozhovor a super informace

Plastky266 (1107) napsal 02.08.2018 v 13:09+1

Strngr (37) napsal Dnes v 12:11 ale okruh problémy nemá. Problém má pořadatel závodu a s tím nemá okruh nic společného.

IvanDvoutakťák (5369) napsal 02.08.2018 v 12:24+5

Měl bych na Karla dva unikátní dotazy :

1/ jestli už na nějakém kvalitním e-bajku jezdil a jeho názor na velice omezený dojezd,
t.j. kapacitu baterie v závodním nasazení na okruhu, který se projevuje už několik let
při TT na ostrově Man, kdy jak tréningy, tak závody jsou pouze na 1 kolo, t.j. 60 km ,

2/ jestli se při "setkání jezdců" na Misanu za účelem vyzkoušení Duc Pani V4 jednalo
o skutečný závod a jestli všichni zůčastnění jezdci dodávali výrobci "zajetá" data ...

Stran vývoje evropské a světové "elekrifikace" motor. vozidel, hlavně motocyklů,
což by pravděpodobně i podstatně mladším generacím vadilo nejvíce ... :

situace ve výrobě elektrické energie se rozhodně nebude vyvíjet způsobem,
který by spolu s neustále se zvyšující spotřebou ten přechod veškeré veřejné
dopravy na e-vozidla zvládl, o dostatečných (!!) dobíjecích sítích ani nemluvě.

Řada evropských zemí v jejich momentální "zelenosti" údajně zavrhla
jadernou energetiku, jako i tu, co využívá fosilní paliva, což není jen uhlí,
ale i ropa a zemní plyn ...
"Větrné vrtule", panelová fotovotaika a technologie na hladinách moří to, co se
teď využívá, nahradit nemůže ani bez přechodu motorových vozidel na e-pohon ...

Takže přechodu na závody e-motocyklů se ještě dlouho nedočkáme - jsou to jen plány "odborníků na cokoliv", sedících(!) v evropských a světových institucích.
Ti v případě neúspěchů jejich fantasmagorických projektů žádnou odpovědnost,
tak jako nikdy, neponesou

TopSBK (86) napsal 02.08.2018 v 12:23

Přeji Karlovi, ať dobře dopadne. Případný návrat kohokoli z jezdců zpět do MGP je vždycky dost komplikovaný.

Ogg (387) napsal 02.08.2018 v 12:12+2

Ale GP 18 by měla být už jasné, Bosso o tom psal, tady si to každý může přečíst:

Jelikož se nyní počet privátních týmů s motocykly Ducati v MotoGP zredukoval, tak nechá Gigi Dall’Igna na rok 2019 homologovat pouze dvě rozdílné verze Desmosedici, což zjednoduší rovněž logistiku náhradních dílů!

V příští sezóně tak uvidíme tři jezdce Ducati s motocykly 2019 a tři s materiálem 2018.

Strngr (167) napsal 02.08.2018 v 12:11

Je to sice lehce OT, ale přesto mě v souvislosti se znovu zveřejněnými info o finančních potížích okruhu začíná pohled na CEO Mgr. Ullmanovou poněkud unavovat...

SLEEPER (1001) napsal 02.08.2018 v 12:01-1+1

Snad to dopadne a Kaja zustane nadale v motoGP a to na stroji, ktery vyvijel Lorenzo.




TOPlist