Je to pořád stejné, po pár kolech válčím s přilnavostí, říká Rossi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rosho (529) napsal 10.10.2019 v 18:40+1

Chvíľu som počkal na to,až sa ozve niekto,kto vie čítať s porozumením a nemusel som s Tebou preberať to isté akurát pretočené podľa Tvojich otázok. A našťastie je tu takých veľa,že RF.

cameron (627) napsal 10.10.2019 v 17:15+2

Rossifand: Samozřejmě, že angažovat DP bylo chybou, kdyby Ducati mohla získat Lorenza zpět, roztrhá nejpozději po Barceloně 2018 smlouvu Petrucciho na kousky
A pokud nebereš do úvahy jak kdo, kde dlouho jezdil, protože ses naučil hrát jen "numbers game", tak tahle statistika je to, co dělá z JL šampióna a z DP průměrného jezdce: 47:1. Konec diskuse

JEFFzx13 (489) napsal 10.10.2019 v 15:54

rossifand.vsem stejnym metrem.at je to 46..nebo 99.prave svym oblibencum je lepsi fandit nez prikras.at to ma pro nas samotny nejakou vypovidajici hodnotu.

Rossifand (1148) napsal 10.10.2019 v 15:25

Angažovať DP09 sa ukazuje byť chybou - tak je to teda pravda, nebo ne? Statisticky ne, podle tebe ano. Už se z toho vymotej chlape a nevzdávej se.

rosho (529) napsal 10.10.2019 v 14:37

Okulare važně nenosím. Teraz tu nemotaj Rossiho, ja som sa vyjadril k JL a DP jednoduchými číslami, nič viac. Keď si sa tu ale naučil, že štatistika sa neberie ako podstatná, tak sa teda vzdávam...

Rossifand (1148) napsal 10.10.2019 v 12:31

rosho,JEFFzx13 To jsem přesně věděl, že se budete tím ohánět. Já se tady naučil, že se to v potaz nebere, že jde jen o statistiku. Ale už tomu začínám asi rozumět. Když je to pro Lorenza lepší, tak se na to přihlíží, ale když je něco podobného u Rossiho, tak ne, čísla jsou čísla. Tak že rosho, ty okulare si važně sundej.

rosho (529) napsal 10.10.2019 v 12:20+1

Rossifand,neviem ako si prišiel na to,že mám hnedé okuliare-ja žiadne také nenosím. Ty si skôr daj dole tie Tvoje, nevidíš cez ne dobre na fakty. Lenže keby si vedel,že DP09 už 2 roky predtým jazdil Ducati a JL99 tam bol prvú sezónu,tak by si netrepol takúto blbosť. Petrux zvíťazil na Ducati až po viac ako štyroch rokoch,zatiaľ čo Jorge po viac ako roku. Piece

JEFFzx13 (489) napsal 10.10.2019 v 10:51+1

no jo..aledp09 je u ducatu uz hoodne dlouho.tu techniku zna dokonale.jl99 neznal prvni rok..

Rossifand (1148) napsal 10.10.2019 v 10:16-1

Rosho suveréně píšeš že u Ducati DP09 je chyba, ale první rok v továrně Ducati je mnohem lepší něž Lorenzo 2017. To ti nějak uteklo. Jasný máš hnědé brýle. Příští rok to bude mít Petrux s porovnáním Lorenza horší, aspoň na vítězství. Ale co víš...

rosho (529) napsal 10.10.2019 v 10:03

Páči sa mi myšlienka
"Top riders have three priorities when they race: most importantly, personal satisfaction; secondly, swelling their wallets; thirdly, pleasing the people around them - Top jazdci majú 3 priority keď pretekajú: najdôležitešie, osobné uspokojenie; po druhé, naplnenie peňaženiek; po tretie, potešiť ľudí okolo seba"

Je pravdou,že Ducati robí zvláštne rozhodnutia. Angažovať DP09 sa ukazuje byť chybou a krivka AD04 už pravdeodobne tiež smeruje dolu. Čo bude s JM43 závisí pravdepodobne na JL99(a heleďme se,koukejme se).

cameron (627) napsal 10.10.2019 v 09:48+3

Jirik75: problém Ducati byl ten, že svoje interní záležitosti prezentovala nejdřív veřejně, aniž by je měla dořešené. Dall Igna si chtěl Lorenza ponechat, ten několikrát opakoval, že půjde s finančními požadavky hodně dolů. Ale Domenicali týden před Mugelem na nějaké prezentaci v podstatě hodil JL přes palubu. To jeho vyjádření si Lorenzo prostě nijak jinak vyložit nemohl, navíc když Petrucci prohlásil, že pevně věří, že dostane smlouvu v továrním týmu. Ten týden před Mugelem rozhodl o Lorenzově budoucnosti - kromě Repsolu nebylo nikde v továrně volné místo, a projekt Petronas byl v té době ještě ve stadiu příprav a s mnoha otazníky.
Ale u Ducati je to vzorec, který se opakuje. Bayliss kdysi rovněž odmítl podat ruku Domenicalimu, o tom, jak chtěli vydrbat s Caseym, když za jeho zády jednali s Jorgem, kterému nabízeli balík, zatímco Stonerovi ty peníze odmítli dát. Prostě Ducati má na tohle "talent".

Jirikh75 (947) napsal 09.10.2019 v 18:52

Guzalkara - zajímavý článek! Na obranu Duc - je fakt, že Lorenzo toho moc nezajel až do Mugela. A pak bylo pozdě. Ale ten současný podraz na Jacka Milera... Škoda, že nešel do KTM. Prý je v jízdních vlastnostech jako Ducati. Věřím, že Jack by se ukázal.

Guzalkara (164) napsal 09.10.2019 v 18:34

A ešte niečo o tom slabom JL,aj... Na Lidl to nevyzerá.
https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/ducati-s-man-management-disaster-could-cost-it-motogp-glory
Na tú Ducati to sedí...

Majki (678) napsal 09.10.2019 v 14:44

Trochu to připomíná Marka Slobodníka s Jawou když zpíval: zkůšame rôzne diely, slzy mám už na krajíčku

Guzalkara (164) napsal 09.10.2019 v 13:58

Ešte sa tam spomína,že Honda síce zlepšila motor,ale zhoršila sa ovládateľnosť. Marc to eliminovať vie,ale Call a ostatní nie.

Guzalkara (164) napsal 09.10.2019 v 13:52

rosho,ale bolo to trocha ináč. Jorgeho sa pýtali,čo by urobil na mieste technického riaditeľa HRC pre model 2020. Odpovedal: skúsil by som navrhnúť motocykel,na ktorom by zajazdil viac,ako jeden jazdec.
Ak to bol teda rovnaký článok...

Rosička (982) napsal 09.10.2019 v 13:14

Ano to JL říká. Jenže už v Hondě připravují smlouvu pro MM na období 2021-2022 aby jim nepřešel jinam. Protože jim to v Hondě vyhovuje takto t.j. dělat především na MM a myslím, že další vývoj jiným směrem by byl na dlouhé lokte.

rosho (529) napsal 09.10.2019 v 12:18

Keď už sa tu spomína JL99, rozhovore pre autosport.com povedal,že sa chce pokúsiť vyvinúť motorku,ktorú môžu postaviť pre viac ako jednoho jazdca.

Guzalkara (164) napsal 09.10.2019 v 11:07+1

Nedávno fičal argument"aj tak je Vale najlepšia Yamaha".
Teraz už to nie je pravda,takže sa prešlo na stratégiu"Vale vyvíja" .
Keby bol aj posledný,fanatici vždy vytiahnu niečo z klobúka . Ale,aspoň je zábava a vo tom to je...

rosho (529) napsal 09.10.2019 v 07:48+1

Je jasné,že satelitný jazdec to má o čosi jednoduchšie tým,že moto je už "poskladaná" a robia sa na nej minimálne zmeny - ak by to bola taká podstatná vec,tak by už asi Dovi,Spies,Crutchlow,... boli asi majstri sveta. Ale do továrenskej moto sa prakticky stále dávajú čo najnovšie diely,ktoré by mali stroje zlepšiť a zrýchliť. Samozrejme záleží vždy na schopnostiach jazdcov a pružnosti továrne reagovať na prípadné problémy(nie vždy je nový diel aj lepší ako pôvodný). FQ proste tento model sadol presne pod zadok a dokáže z neho dostať maximum(určite bude aj víťazstvo, Marek mu jedno pustí) - ja len dúfam,že sa do tej továrne dostane,pretože ak bude mať jazdiť model 2019,tak s tým asi veľa vody nenamúti.
Prínos je hlavne v reklame.

Jirikh75 (947) napsal 08.10.2019 v 21:35-1+5

Četli jste vyjádření Pita Beirera z KTM ohledně Zarca? Říká tam jasně- Zarco sedl na satelitní Yamahu a nemusel nic řešit, proto byl rychlý. Ale tovární jezdec musí poskládat moto ze stovky dílů. A to neumí každý (vyhodnotit co je lepší). To uvádím jako reakci na to, jak by byl Fabio dobrý mít Rossiho sedačku. V Yamaze ví dobře, v čem je Rossiho přínos. Jinak souhlasím, že Fabio je megatalent. A souhlasím s CARLOSCARLOSMOLINA, že Zarca není až taková škoda. Nelíbil se mi jeho agresivní styl a možná i povaha

Guzalkara (164) napsal 08.10.2019 v 21:23+1

Rosička,ich problém. To je tak,keď zanedbáš servis a nevymeníš platničky.

Rosička (982) napsal 08.10.2019 v 21:03

Lorenzovi i Calovi dělali problémy v Buriram hlavně brzdy

Rossifand (1148) napsal 08.10.2019 v 20:57+1

Zrzek1 z toho vyplývá....asi má pocit, že na to má. Skutečně když pneu drží, jede jako zamlada i líp. Když ale přestane mít přilnavost, tak musí zpomalit a to bylo zřetelně vidět. I Lorenzo kdyby se cítil na Hodně jistě tak nepojede o poslední místo. Tam ale hraje ještě velkou roli strach z pádu.

Rossifand (1148) napsal 08.10.2019 v 20:48

Virago, pneu a jejich přilnavost hraje zásadní roli, na tom se shodneme. Samozřejmě i na úkor nastavení. Ale to, že Rossi zatíží méně předek díky tomu, že je vyšší, se mi fakt nezdá.

jendazeleny (432) napsal 08.10.2019 v 20:44-1

Jezdci na satelitech si na Yamahu nestěžují a tovární jezdci Viňales a hlavně Rossi vlastně pořád! Nebude to nakonec alibismus a snaha vysvětlit, proč to Fabiovi jede líp? Nebude to ve Fabiově případě spíš rukama?

carloscarlosmolina (277) napsal 08.10.2019 v 20:22-1+2

K Rossimu, je starej co víc k tomu dodat, jistě patrně mu nesedí momentálně i motorka teda hlavně ty stokrát omílané přihlouplé jednotné pneu, protože ještě začátkem sezony dal dvě 2 místa za sebou, takže určitě za pár měsíců nezapomněl jezdit, ale prostě už to tam není jako dřív, ale rozhodně neblokuje místo v továrním týmu, pokud se nepletu tak Fabio svou Yamahu má, nikdo mu ji nebere a momentálně si na ní určitě neztěžuje, továrna pak má Vinalese který taky jezdí dobře, takže není o čem.....no a Zarco ? Toho patrně škoda není vzhledem k jeho povaze....

carloscarlosmolina (277) napsal 08.10.2019 v 20:17+1

" Veď taký fára ešte po zemeguli nechodil "

Tak to si krom Marqueze asi jiné fáry nikdy neviděl... Mě stačí když vidím onboard Waltera Rohla z 80 let a proti tomu je Marquez jen čajíček...pač létat jako prase na sterilním uzavřeném a relativně bezpečném okruhu na na tělo stavěné motorce v 21 století dovede hodně závodníků

JEFFzx13 (489) napsal 08.10.2019 v 19:46

guzalkara-i je na klavesnici hned vedla o

Guzalkara (164) napsal 08.10.2019 v 18:39

Roumen,tomu záveru som nerozumel...ja doufam ,ze ani...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist