GP Španělska – pátek v Jerezu

Kapitoly článku

MotoGP – 2.volný trénink

Odpoledne panuje v Jerezu nádherné počasí a teplota asfaltu se postupně blíží k padesáti stupňům. Jezdci královské kubatury ve srovnání s dopolednem zrychlili a těsně před polovinou tréninku vedl tabulku časů Jorge Lorenzo (Yamaha Factory Racing) před Calem Crutchlowem (Monster Yamaha Tech 3) a Danim Pedrosou (Repsol Honda Team), který na vedení ztrácel 0,195 sekundy. V jedné sekundě ještě figurovala dvojice Marc Márquez (Repsol Honda Team) a pátý Valentino Rossi (Yamaha Factory Racing).

Týmovému kolegovi Lukáše Peška, Italu Danilo Petruccimu (Came IodaRacing Project), explodoval v deváté zatáčce motor v době, kdy do konce druhého tréninku zbývalo necelých sedmnáct minut. Deset minut před koncem figuroval Karel Abraham (Cardion AB Motoracing) na předposlední a Lukáš Pešek (Came IodaRacing Project) na poslední pozici výsledkové tabulky, což se v pátek odpoledne již nezměnilo. Karel Abraham bojoval se zdravotními poblémy a Lukáš Pešek zase s elektronikou. V závěru tréninku havaroval Stefan Bradl (LCR Honda MotoGP), jemuž šest minut před koncem patřila čtrnáctá pozice.

Druhý trénink královské kubatury vyhrál časem 1´39,562 sekundy domácí Jorge Lorenzo. Na velmi dobrém druhém místě je Cal Crutchlow, který na svého kolegu z tovární stáje Yamahy ztratil jen 0,171 sekundy. Třetí v pořadí Dani Pedrosa byl pomalejší 0,195 sekundy, tedy stejný stav, jaký na předních příčkách panoval před polovinou druhého tréninku. Nejrychlejším jezdcem kategorie CRT je Héctor Barberá (Avintia Blusens) s osmým časem 1´40,736 sekundy.

Časový harmonogram víkendu.

GP Španělska, MotoGP – 2.volný trénink
jasno, 22°C, dráha suchá, 46°C, vlhkost 46%, vítr 8 Km/h

01- Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing – Yamaha YZR M1 – 1’39.562
02- Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 0.171
03- Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC213V – + 0.195
04- Valentino Rossi – Yamaha Factory Racing – Yamaha YZR M1 – + 0.312
05- Marc Marquez – Repsol Honda Team – Honda RC213V – + 0.327
06- Alvaro Bautista – GO&FUN Honda Gresini – Honda RC213V – + 0.945
07- Andrea Iannone – Energy T.I. Pramac Racing – Ducati Desmosedici GP13 – + 1.012
08- Hector Barbera – Avintia Blusens – BQR FTR – + 1.174 (CRT)
09- Aleix Espargaro – Power Electronics Aspar – ART GP13 – + 1.176 (CRT)
10- Nicky Hayden – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP13 – + 1.275
11- Andrea Dovizioso – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP13 – + 1.322
12- Michele Pirro – Ducati Test Team – Ducati Desmosedici GP13 – + 1.340
13- Bradley Smith – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.428
14- Stefan Bradl – LCR Honda MotoGP – Honda RC213V – + 1.491
15- Randy De Puniet – Power Electronics Aspar – ART GP13 – + 1.516 (CRT)
16- Danilo Petrucci – CAME Iodaracing Project – Ioda Suter BMW – + 2.189 (CRT)
17- Hiroshi Aoyama – Avintia Blusens – BQR FTR – + 2.212 (CRT)
18- Claudio Corti – NGM Mobile Forward Racing – FTR Kawasaki – + 2.228 (CRT)
19- Colin Edwards – NGM Mobile Forward Racing – FTR Kawasaki – + 2.496 (CRT)
20- Yonny Hernandez – Paul Bird Motorsport – ART GP13 – + 3.041 (CRT)
21- Bryan Staring – GO&FUN Honda Gresini – FTR Honda MGP13 – + 3.044 (CRT)
22- Michael Laverty – Paul Bird Motorsport – PBM 01 – + 3.412 (CRT)
23- Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – ART GP13 – + 3.794 (CRT)
24- Lukáš Pešek – CAME Iodaracing Project – Ioda Suter BMW – + 3.841 (CRT)

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):



TOPlist