GP Kataru – V pátek zajel nejrychleji Márquez
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Repsol Media, Dynavolt Intact GP, Pons Racing, Sniper Team, Sterilgarda Max Racing | Zveřejněno: 8.3.2019 | Zobrazeno: 37 724x
Kapitoly článku
Moto2 – 2.volný trénink
V polovině druhého tréninku vedl tabulku časů Sam Lowes (Federal Oil Gresini Moto2) s kolem za 1'59,123 sekundy. Druhý Marcel Schrötter (Dynavolt Intact GP) ztrácel sedmadvacet tisícin, třetí Jorge Navaro (+Ego Speed Up) byl o jednapadesát tisícin pomalejší a čtvrtý Lorenzo Baldassarri (Flexbox HP 40) o rovných šedesát tisícin. Australan Remy Gardner (ONEXOX TKKR SAG Team) byl s časem 1'59,336 sekundy pátý v pořadí.
Trénink Moto2 vyhrál časem 1'58,635 sekundy Lorenzo Baldassarri, jemuž se začíná dařit hned od začátku sezony. Druhý je Marcel Schrötter, třetí Remy Gardner. První pětku uzavírá Sam Lowes a Alex Márquez (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS). Pořádný pád absolvoval Thomas Lüthi, který havaroval v sedmé zatáčce, nicméně Švýcar má provizorní postupovou pozici do druhé kvalifikace, což bude muset ještě potvrdit v sobotu ve třetím tréninku. Ten rozhodně o čtrnácti jezdcích s přímým postupem do Q2.
22°C, dráha suchá, 22°C, vlhkost: 25%
1. | # | 7 | Lorenzo BALDASSARRI | ITA | Flexbox HP 40 | Kalex | 1'58.635 | ||
2. | # | 23 | Marcel SCHROTTER | GER | Dynavolt Intact GP | Kalex | 1'58.869 | + | 0.234 |
3. | # | 87 | Remy GARDNER | AUS | ONEXOX TKKR SAG Team | Kalex | 1'58.899 | + | 0.264 |
4. | # | 22 | Sam LOWES | GBR | Federal Oil Gresini Moto2 | Kalex | 1'58.954 | + | 0.319 |
5. | # | 73 | Alex MARQUEZ | SPA | EG 0,0 Marc VDS | Kalex | 1'58.964 | + | 0.329 |
6. | # | 9 | Jorge NAVARRO | SPA | +Ego Speed Up | Speed Up | 1'59.036 | + | 0.401 |
7. | # | 5 | Andrea LOCATELLI | ITA | Italtrans Racing Team | Kalex | 1'59.054 | + | 0.419 |
8. | # | 41 | Brad BINDER | RSA | Red Bull KTM Ajo | KTM | 1'59.059 | + | 0.424 |
9. | # | 97 | Xavi VIERGE | SPA | EG 0,0 Marc VDS | Kalex | 1'59.094 | + | 0.459 |
10. | # | 33 | Enea BASTIANINI | ITA | Italtrans Racing Team | Kalex | 1'59.111 | + | 0.476 |
11. | # | 40 | Augusto FERNANDEZ | SPA | Flexbox HP 40 | Kalex | 1'59.143 | + | 0.508 |
12. | # | 64 | Bo BENDSNEYDER | NED | NTS RW Racing GP | NTS | 1'59.182 | + | 0.547 |
13. | # | 12 | Thomas LUTHI | SWI | Dynavolt Intact GP | Kalex | 1'59.211 | + | 0.576 |
14. | # | 88 | Jorge MARTIN | SPA | Red Bull KTM Ajo | KTM | 1'59.235 | + | 0.600 |
15. | # | 45 | Tetsuta NAGASHIMA | JPN | ONEXOX TKKR SAG Team | Kalex | 1'59.375 | + | 0.740 |
16. | # | 10 | Luca MARINI | ITA | SKY Racing Team VR46 | Kalex | 1'59.657 | + | 1.022 |
17. | # | 24 | Simone CORSI | ITA | Tasca Racing Scuderia Moto2 | Kalex | 1'59.697 | + | 1.062 |
18. | # | 27 | Iker LECUONA | SPA | American Racing KTM | KTM | 1'59.708 | + | 1.073 |
19. | # | 11 | Nicolo BULEGA | ITA | SKY Racing Team VR46 | Kalex | 1'59.725 | + | 1.090 |
20. | # | 2 | Jesko RAFFIN | SWI | NTS RW Racing GP | NTS | 1'59.790 | + | 1.155 |
21. | # | 21 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | +Ego Speed Up | Speed Up | 1'59.831 | + | 1.196 |
22. | # | 77 | Dominique AEGERTER | SWI | MV Agusta Idealavoro Forward | MV Agusta | 1'59.904 | + | 1.269 |
23. | # | 89 | Khairul Idham PAWI | MAL | Petronas Sprinta Racing | Kalex | 2'00.015 | + | 1.380 |
24. | # | 16 | Joe ROBERTS | USA | American Racing KTM | KTM | 2'00.258 | + | 1.623 |
25. | # | 35 | Somkiat CHANTRA | THA | IDEMITSU Honda Team Asia | Kalex | 2'00.529 | + | 1.894 |
26. | # | 3 | Lukas TULOVIC | GER | Kiefer Racing | KTM | 2'00.720 | + | 2.085 |
27. | # | 72 | Marco BEZZECCHI | ITA | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | 2'00.852 | + | 2.217 |
28. | # | 62 | Stefano MANZI | ITA | MV Agusta Idealavoro Forward | MV Agusta | 2'00.969 | + | 2.334 |
29. | # | 65 | Philipp OETTL | GER | Red Bull KTM Tech 3 | KTM | 2'01.224 | + | 2.589 |
30. | # | 96 | Jake DIXON | GBR | Sama Qatar Angel Nieto Team | KTM | 2'01.526 | + | 2.891 |
31. | # | 20 | Dimas EKKY PRATAMA | INA | IDEMITSU Honda Team Asia | Kalex | 2'02.235 | + | 3.600 |
32. | # | 18 | Xavi CARDELUS | AND | Sama Qatar Angel Nieto Team | KTM | 2'05.415 | + | 6.780 |
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.