GP Itálie – Vítězství slaví Italové Dovizioso, Pasini a Migno
Text: Petr Czyž | Zdroj: MotoGP.com | Foto: Repsol Honda, Movistar Yamaha MotoGP, Ducati Media, Monster Yamaha Tech 3, Estrella Galicia 0,0 Marc VDS | Zveřejněno: 4.6.2017 | Zobrazeno: 30 694x
Kapitoly článku
MotoGP – Warm Up
V pátek měl žaludeční problémy Andrea Iannone (Team Suzuki ECSTAR), který musel rychle odejít z čtvrteční tiskové konference, protože už to nedokázal vydržet a následně mu otrava jídlem zkomplikoval průběh domácího víkendu. V den závodu je na tom podobně Andrea Dovizioso (Ducati Team), který rovněž snědl něco špatného a dokonce panují obavy ohledně jeho startu v závodě.
V polovině zahřívacího tréninku měl namále Marc Márquez (Repsol Honda Team), který před nájezdem do první zatáčky jel po předním, nestačil už motorku dostat do náklonu a na poslední chvíli to ubrzdil až po průjezdu štěrkem před ochrannou bariérou. Nutno dodat, že na cílové rovince měl 340Km/h. Španěl to pak střihnul zkratkou přes obslužnou komunikaci, kde projel kolem auta italských policistů, aby si to znovu zamířil zpátky na trať. Takové štěstí už neměl Loris Baz (Reale Avintia Racing), který havaroval v patnácté zatáčce. Dvoumetrový Francouz naštěstí odešel po svých, ale jeho Desmosedici už asi nikdo nikdy neopraví.
Zahřívací trénink vyhrál Maverick Viñales (Movistar Yamaha MotoGP) časem 1'47,345 sekundy. Na druhém místě je Johann Zarco (Monster Yamaha Tech 3), jehož ztráta na továrního kolegu představuje 0,227 sekundy. Jen devět tisícin ztrácí na Zarca třetí v pořadí Andrea Iannone (Team Suzuki ECSTAR). Španěl Marc Márquez je čtvrtý, pětici nejrychlejších uzavírá Jonas Folger (Monster Yamaha Tech 3). Český závodník Karel Abraham (Pull&Bear Aspar Team) má na kontě patnáctý čas 1'48,266 sekundy, což je před závodem rozhodně pozitivní znamení, protože na této pozici ztrácí na prvního 0,921 sekundy.
21°C, dráha suchá, 28°C, vlhkost: 66%
1. | # | 25 | Maverick VIÑALES | SPA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | 1'47.345 | ||
2. | # | 5 | Johann ZARCO | FRA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 1'47.572 | + | 0.227 |
3. | # | 29 | Andrea IANNONE | ITA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 1'47.581 | + | 0.236 |
4. | # | 93 | Marc MARQUEZ | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 1'47.689 | + | 0.344 |
5. | # | 94 | Jonas FOLGER | GER | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 1'47.733 | + | 0.388 |
6. | # | 51 | Michele PIRRO | ITA | Ducati Team | Ducati | 1'47.845 | + | 0.500 |
7. | # | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | 1'47.884 | + | 0.539 |
8. | # | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Pull&Bear Aspar Team | Ducati | 1'47.884 | + | 0.539 |
9. | # | 41 | Aleix ESPARGARO | SPA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | 1'47.936 | + | 0.591 |
10. | # | 9 | Danilo PETRUCCI | ITA | OCTO Pramac Racing | Ducati | 1'48.056 | + | 0.711 |
11. | # | 53 | Tito RABAT | SPA | EG 0,0 Marc VDS | Honda | 1'48.184 | + | 0.839 |
12. | # | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 1'48.242 | + | 0.897 |
13. | # | 99 | Jorge LORENZO | SPA | Ducati Team | Ducati | 1'48.266 | + | 0.921 |
14. | # | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | LCR Honda | Honda | 1'48.278 | + | 0.933 |
15. | # | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Pull&Bear Aspar Team | Ducati | 1'48.602 | + | 1.257 |
16. | # | 22 | Sam LOWES | GBR | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | 1'48.624 | + | 1.279 |
17. | # | 45 | Scott REDDING | GBR | OCTO Pramac Racing | Ducati | 1'48.753 | + | 1.408 |
18. | # | 44 | Pol ESPARGARO | SPA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 1'48.762 | + | 1.417 |
19. | # | 38 | Bradley SMITH | GBR | Red Bull KTM Factory Racing | KTM | 1'48.776 | + | 1.431 |
20. | # | 43 | Jack MILLER | AUS | EG 0,0 Marc VDS | Honda | 1'49.055 | + | 1.710 |
21. | # | 76 | Loris BAZ | FRA | Reale Avintia Racing | Ducati | 1'49.077 | + | 1.732 |
22. | # | 8 | Hector BARBERA | SPA | Reale Avintia Racing | Ducati | 1'49.089 | + | 1.744 |
23. | # | 50 | Sylvain GUINTOLI | FRA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | 1'49.116 | + | 1.771 |
# | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Ducati Team | Ducati |
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.