Abraham: Musím doufat, že se to bude zlepšovat

Ani ve druhém třídenním testu MotoGP neodezněly v Malajsii problémy s operovaným ramenem Karla Abrahama. Český závodník Hondy RCV1000R sice nedokázal jezdit jak by chtěl, ale v průběhu tří dnů zaznamenal zlepšení o 1,3 sekundy.

V posledním testu předsezonní přípravy královské kubatury, který je na programu už příští týden v Kataru, bude brněnský tým pracovat na doladění nastavení motocyklu Honda RCV1000R a samozřejmě budou připravovat techniku na zahajovací podnik roku v Losail s datem třiadvacátého března.

„I když jsme pořád daleko od pozic, kde bychom být chtěli, minimálně dnešek pro mě znamená trochu naděje,“ uvedl k testu v Sepangu Karel Abraham. „Čekal jsem, že třetí den už rameno bude dělat problémy, ale paradoxně jsem byl schopný vydržet na motorce dost kol a dokonce opakovaně zajíždět časy na úrovni mého maxima.“

„Za týden zase začínáme testovat v Kataru, takže letíme přímo tam. Je asi jasné, že rameno se do té doby zázračně nevyléčí. Budu dál pokračovat v rehabilitaci a musím doufat, že se to postupně bude zlepšovat. Tím, že už teď pravidelně jezdím, budu schopný jakékoliv zlepšení pozorovat.“

„Rád bych byl připravený na závod v Kataru, ale jestli to tak bude si asi dneska nikdo netroufne říct. Udělám ale všechno pro to, abych byl připraven co nejlíp,“
dodal odhodlaně Karel Abraham, jezdec MotoGP týmu Cardion AB Motoracing.
Šéfmechanik týmu Marco Grana k testu v Malajsii poznamenal: „Všechny tři dny jsme se den ode dne zlepšovali, což je pro nás dobrá zpráva. Tou špatnou je, že Karla stále zásadně limituje zranění ramene a nemůže jezdit naplno. Výsledek, kterého jsme dosáhli, samozřejmě není místo, kde chceme být, ani kde máme být.“

„Přestože nemůžeme jezdit naplno, považuji tyto testy za přínosné. Výrazně jsme zapracovali na nastavení a elektronice, abychom byli stoprocentně připravení, až bude stoprocentně připravený i Karel. Musíme zkrátka čekat. Nevíme, jak dlouho to bude trvat, ale víme, že až ten okamžik nastane, budeme moci naplno závodit.“

„Znovu musím zopakovat, že motorka pracuje velmi dobře a postupně se nám také daří posouvat i limity nové elektroniky Magneti Marelli. Velkým přínosem je nová zadní pneumatika vyvinutá Bridgestone speciálně pro naši třídu Open. Vzhledem k nižšímu výkonu motoru, ve srovnání s prototypy, bychom nemohli tvrdší pneumatiky adekvátně používat,“
dodal Marco Grana.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist