Opožděná tiskovka FGR ze třetího závodu IDM na Oscherslebenu
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Moto FGR | Foto: Moto FGR | Zveřejněno: 25.6.2013 | Zobrazeno: 1 946x
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Moto FGR | Foto: Moto FGR | Zveřejněno: 25.6.2013 | Zobrazeno: 1 946x
čaj! ..taky něco vím, no nepovím...napíšu ..taky jezdím-a jezdit 4T 90ccm a 4T 250ccm bude něco jako jezdit GPZ600 a ZX 10 ..my zase Latrovi považujeme za dostatečně kompetentní, bo mají v tomto praxi-jak se samotnou jízdou, tak s nastavováním podvozků a i s prací s daty...Hanika jede super sezonu, tak nechce lízt na jinou motku a přetrhnout souznění s motoKTM-to chápu (když na FGR jel, tak byl rychlej), s Popovem se loni nedohodli-asi bude naštvanej... Láďu neznám mnoho, no co vím byl vždycky vpoho-přeju mu zdar!
Tvořiteli článku předkládam několik skutečností na zamyšlení je mi známo,že otec Ladi požádal o okamžité ukončení smlouvy na základě financování a nespokojení s výkonem který byl slibován nepovažuji Latrovi dostatečně kompetentní na seřízení elektroniky a nastavení stroje. Nesouhlasím,že není schopen zajet na čtyřtaktu když jezdil Pasini 90ccm a vyhrával i v europě což by měl pan Bosso a chytry Luboš vědět.Je zajimavé že tento kvalitní světový Moto3 na uplynulý zavod IDModmítl jet i zadarmo Hanika i Popov dále jako správná drbna vím,že Láda má nabidku na testování Moto3 zdravím a teším se na reakce a poté vám zdelím více.
Možna by takovej Marquez mohl obstát...
Není ale lehké někoho odpovídajícího najít! Rychlý jezdec je předpoklad, donést peníze je nutnost: Rakušan Trautmann či Ital Manzi, by byli jistě adekvátními kandidáty, možná i Tomáš Vavrouš atd., nechme se překvapit.
Myslim, že vždy je potřeba aby pilot fungoval a řekl si co potřebuje... a pokud team uzná že se cche vydat jiným směrem... je to pochopitelné pokud mají jiné ambice. Nemusel stroj jezdci sednout, ale pak je to o pilotovi... a zatím nevím že by si na tu motorku sednul někdo o kom se nedá zapochybovat. Je to těžné říct kde je přesně chyba... ale pokud jel 2T a ted mu to nejde na 4T tak na tom možná něco je... že mu prostě 4T nesedlo... ale pak asi moc angažmá nebude... když už se jedou prakticky všude 4Tmotory... Vždy je lepší u jezdce když uzná chybu... protože se ho pak každý team bude bát že bude kydat na team, tím i na sponzory atd... takže postup FGR plně chápu a pilot by to měl taky pochopit... Věřím že jak FGR tak Chmelda se snažili odvádět nejlepší práci co mohli, jen to prostě nevyšlo, tak každý půjde svojí cestou... Velice si cením že FGR má prioritu a plánuje obsadit českého jezdce... Honza Vostatek
Zajímavé, zajímavé... když si tuto TZ čtu, tak se nestačím divit...
Látrovi obsluhovali elektroniku 2D a co řídící jednotka motoru? Obsluhuje se kde co, ale elektronika 2D
"Po konzultaci s konkurenčním týmem a porovnáním dat jsme změnili nastavení podvozku" - to jsou věci, v IDM si konkurenční týmy předávají nastavení - také jsem to zažil, ale bohužel to co jsem dostal, tak nebylo to úplně ono. Navíc každý jezdec potřebuje pro svůj styl odlišné nastavení. Kdyby existovalo jedno optimální nastavení, tak ho jedou asi všichni, nebo ne?
" jsme měli k dispozici data od Holanďana Van Leuwena, který dojel v neděli na pódiu a křivky v rychlých pasážích se téměř překrývaly. Bohužel v šikanách a ve vracečkách byla ztráta znatelná" - OK a co když byl motor nastaven tak, že v rychlých pasážích fungoval (tzn. zřejmě ve špičce) a naopak se nesbíral odspodu, co když to ideální nastavení podvozku od konkurence Láďovi nesedělo. Navíc ta hodná konkurence jede i jiný rám a kyvku, nebo, že by měli také FGR?
Jinak přeji FGR hodně úspěchů v hledání "správného" jezdce, ale mám takový nějaký pocit, že těch jezdců se na tom už vystřídalo několik a nic...
Gratuluji k posile do týmu - Látrovi se tedy stali součástí týmu FGR - nebo pozice elektronik je jen jako okrajová funkce, kdo má zrovna čas?
myslím že FGR nebude tak dobrý bajk, jak si chlapci myslí.. Chmelík je rychlej, když byl vloni 2. v IDM.. asi mu nesedl přechod na moto3